2012. március 18., vasárnap

10.rész

-Emma! Gyere gyorsan a nappaliba!
Erre a mondatra ébredtem fel. Louis rázott fel, lehúzta rólam a takarót.
Gyorsan kipattantam az ágyból, felvettem a köntösömet, hajamat összefogtam egy hajgumival és lefutottam a lépcsőn.
Nagyon furcsa érzés kapott el, és furcsálltam, hogy Harry nem volt mellettem.
-Mi történt?-kérdeztem, és tudtam, hogy valami szörnyű hírt akarnak velem közölni. Mindenki feketében volt.
-Harryről van szó! Reggel találták meg… holtan-nem hittem a fülemnek.
-Mi? Mi az, hogy holtan? Mi történik? Jól értettem, meghalt?-összefolyt minden szó, minden kép. Elsápadtam, éreztem, hogy rosszul vagyok és leültem a kanapéra.-Mi az, hogy meghalt?-kérdezősködtem tovább, nem bírtam ülve maradni ezért felálltam és remegni kezdett minden végtagom. Mindenki csak azt várta, hogy mikor leszek rosszul. Láttam a tekinteteken.
-Tegnap még este átjött hozzám. És mondta hogy elmegy sétálni. Rád pedig vigyázzunk nagyon-mondta Liam és éreztem, hogy ennek üvöltés lesz a vége.
-ÉS TE HAGYTAD ŐT ELMENNI LIAM? MIATTAD HALT MEG ! NEEEEEM! NEM HALHATOTT MEG!-már szinte ordítottam, Zayn lefogott, leültetett egy székre, és adott egy pohár vizet. Eldobtam a poharat,és összetört. Zokogtam, üvöltöttem. De nem tudtam mit tenni.
-Az egyik mellékutcán találták meg-mondta Niall.
Felálltam, mentem pár lépést, majd a földre zuhantam.

* * *

-Emma?!Emma?!Jól vagy?

Mikor kinyitottam a szememet Harry volt ott. Nem értettem, hogy mi történik. Kapkodtam a fejemet össze vissza.
-Nyugodj meg édes, biztos csak rosszat álmodtál-nagyon ijedt arccal nézett rám.
-Harry!-elkezdtem zokogni és magamhoz öleltem, amilyen szorosan csak tudtam. Legalább tíz percig csak ültem az ágyban,Harry ott térdelt a helyén, mellettem. És csak húztam közel magamhoz. Ma reggel is Harry mellett ébredtem, ami mindig egy álom volt. Tegnap mikor átkarolt, és úgy keltem fel… semmi nem kellett több annál. De ez így nem éppen egy jó nap kezdete volt.
-Annyira rám ijesztettél. Egyszer csak a nevemet kezdted el ordítozni-mondta Harry és elengedett.
-Ne haragudj…azt álmodtam, hogy meghaltál. És én azt nem bírnám ki–válaszoltam. Fejemet lehajtottam és újra sírni kezdtem.
-Emma én mindig itt leszek melletted. Nyugodj meg-mikor ezeket a szavakat kimondta Harry, sokkal jobban éreztem magam.
-Megyek és átöltözök-mondtam, kimásztam az ágyból,Harry arcára nyomtam egy puszit és a szobám felé vettem az irányt. Egy sárga felsőt vettem fel, egy miniszoknyával, hozzá egy sárga papucsot. És lementem a nappaliba. Már fél 5 volt. Igaz, hogy egy órán át szedtem magam rendbe, de mostanában rengeteget alszok. 
-Emma azt hiszem ezt neked látnod kéne. Egy újságcikket rakott elém Louis. A főcím: „Harry Styles megcsalja barátnőjét”. Nem értettem az egészet, leültem egy székre, és tovább olvastam:”Harry Sytles otthagyta régi barátnőjét, a szakításról nem szólt a lánynak. Tegnap adott interjújában a brit fiú banda legfiatalabb énekese bemutatta új barátnőjét. Ezután felkeresett minket Rea Godwin, és elmondta: a fiú nem szakított vele. Kíváncsian várja Styles reakcióját a kétségbeesett lány.” Felkaptam a konyha pultról az újságot, felmentem Harryhez, és arcába dobtam.
-Mi ez Styles?
Annyira mérges voltam, hogy nem tudtam máshogy megszólítani őt. Harry átolvasta az újságot és felállt az ágyáról.
-Ez mi?-kérdezte tőlem és olyan arcot vágott, mintha én találtam volna ki az egészet.-Ugyan már Emma ezt te sem gondolhatod komolyan.
Próbált megölelni, de én félrelöktem.
-Magyarázd meg!-mondtam és leültünk Harry ágyára.
-Ő a volt barátnőm… de fél éve szakítottunk. Igaz, hogy őt is és engem is megviselt a szakítás, de nem illettünk össze. Azóta is tartjuk a kapcsolatot és nem hiszem, hogy tényleg az ő keze van ebben-és csak nézett ki a fejéből.-Várj! Felhívom-mondta, majd elővette telefonját és füléhez emelte. Hallottam, ahogy kicsöng.
-Igen? Itt Godwin-mondta egy lány hang a vonal túlsó oldalán.
-Szia, Harry vagyok. Styles-Harry megköszörülte hangját és folytatta.-Mi ez az újságcikk?-a vonal másik végén Rea meg sem szólalt egy darabig.
-Én sem tudom. Már felhívtam a szerkesztőséget is, hogy mit képzelnek.És azt mondták, hogy ez az igazság. De nyugi Harry. Tisztáztam a helyzetet. Viszont most mennem kell. Örülök, hogy beszéltünk, szia… ja és gratulálok.
Harry letette a telefont, elmesélt mindent.
Átölelt, és elmentünk még egyet sétálni. Fél 10 re hazaértünk. Leültünk a kanapéra, egy romantikus filmet megnézni. Harry átölelt,felhúztam a térdeimet és megcsókoltam. És visszacsókolt. Háromszor is. Liam pont jött le a lépcsőn és nem bírta ki, hogy ne szóljon hozzá valamit.
-London legújabb legszebb párja-felkapcsolta a villanyt, ami nem volt túl jó ötlet, mert már nagyon álmos voltam. Odament Harryhez és rendesen hallottam, amit súgott neki-de természetesen úgy csináltam, mintha nem tudnék semmiről.
-Megvolt a csaj?-Liam elkezdett nevetni.
-Nem–és Harry rákacsintott Liamra,majd ő is nevetni kezdett.
Én csak mosolyogtam.
Harry felkapott egy párnát és hozzávágta Liamhez, aki vette az adást, és igyekezett eltávozni. Ekkor Harry adott egy puszit a homlokomra. Lekapcsoltuk a tv-t és egymás karjaiba elaludtunk.

10 megjegyzés:

  1. óriási<3
    csak így tovább. aztán előbb-utóbb "legyen meg a csaj" ;)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm:)
      hát előbb-utóbb tutii lesz benne egy olyan rész;PP XD

      Törlés
  2. Imádooooooom *-* <3

    VálaszTörlés
  3. IMÁDTAM nagyon tetszett és én is ugyan azt mondom mint az eslő hozzá szóló előbb utóbb legyen meg de inkább előbb xDDDDD ;) <3*.* <3 jah és tényleg? akk minden nap lesz új rész mert az F A N T A SZ T I K U S LENNE *.* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen!minden nap van új rész:D
      vasárnaponként 2 vagy 3 új részt is hozok:D
      amugy köszönööm:) <3

      Törlés
  4. Szia! :)
    Én az első szótól kezdve tudtam, hogy Emma csak álmodik. ;)
    Amúgy ez a Liam-Hazza párbeszéd nem tetszett. Szerintem olyan volt, mint ha Harrynek csak ARRA kéne... :S
    Amúgy márt így írod a párbeszédeket?:O
    Úgy értem, hogy hogy nem így? :
    " - London legújabb legszebb párja - Felkapcsolta a villanyt, ami nem volt túl jó ötlet, mert már nagyon álmos voltam. Odament Harryhez és rendesen hallottam, amit súgott neki,(de úgy csináltam, mintha nem tudnék semmiről.)
    - Megvolt a csaj? - Liam elkezdett nevetni.
    - Még nem – és Harry rákacsintott Liamra,majd ő is nevetni kezdett.
    Nem értem mért nem rendesed írod. :\ :)
    Amúgy imádtam a részt!:)
    Annyira édesek!:)))
    Bár nekem hiányzik az, hogy szinte a többiekkel nem is beszélnek. :|||
    Meg, hol van a Zayn-Emma testvéri kapcsolat? Ez is hiányzik. :\
    Várom a folytatást!:D
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööm a kritikát:D biztos, hogy rajta leszek azon, hogy megcsináljam ugy,hogy minden olvasónak tetszen:D
      a Hazza Liam párbeszédre szükség volt,szerintem:D mivel Harrynek nem volt meg a csaj ezért nem csak arra kell neki:D
      amuugy azért írom így a párbeszédet,mert sokkal többet tudok így írni, amugy ha túl sokat írok, nem engedi közzétenni,az olvasók pedig azt szeretik ha sok a párbeszéd és a történés.de megpróbálom megcsinálni... :)
      és nagyon köszönöm, hogy olvasod.:) <3
      csak kis idő, és Emma rájön, hogy Zaynnal nem foglalkozik, rátérünk a fiúkra és a testvére kapcsolatra is:D

      Törlés
  5. és akkor még ma lesz új rész a 12. ?? *.*

    VálaszTörlés