2012. március 12., hétfő

3.rész

-Emma! Emma!-halk suttogást hallottam.
Mikor felkeltem, Harry arcát láttam meg. Rájöttem, hogy tegnap átjött és rengeteget beszélgettünk, majd mikor elfáradtunk elnyomott minket az álom.
-Emma! Azt hiszem kicsit elaludtunk-rám mosolygott és beletúrt hajába.
-Ne haragudj Harry. Én nem is tudom, hogy aludhattam el-próbáltam mentegetőzni, de Harry közbe vágott.
-Nyugodj meg, hiszen csodálatosan éreztem tegnap este magam.
Ahogy ezt kimondta, arca elpirult, fejét kicsit lejjebb hajtotta,arcán egy gyengéd mosoly jelent meg. Én pedig csak döbbent arccal ültem az ágyon. Harrynek fogalma sem volt, hogy miért nem válaszolok. Fogta magát, és elindult az ajtó felé.
-Várj! Harry. Én is nagyon jól éreztem tegnap este magam...-rámosolyogtam, Harry egy kacsintással válaszolt. Kinyitotta az ajtót és kilépett. Hátradőltem az ágyamon és a párnán éreztem Harry édes illatát. Magamhoz szorítottam és gondolkozni kezdtem. "Mi történik körülöttem? Eddig én voltam Harry legnagyobb rajongója, most pedig órákat beszélgetünk, és nevetünk. Tegnap jött és már most úgy érzem, mintha régi barátok lennénk." E gondolat után csak mosolyogtam, mikor Zayn a nappaliból kiabált.
-Hugi gyere már ide!
Gyorsan átöltöztem, megfésülködtem, megigazítottam az ágyamat és elindultam a nappali felé.
-Igen?! Miért hívtál Zayn?-kérdeztem kicsit fáradt hangon.
-Csak azt akartam megkérdezni,hogy nincs-e kedved eljönni velem és a fiúkkal egy jó kis kávézóba ma ebédre?!-levetette magát a kanapéra,ahol Louis, Niall és Liam ült.
-Amúgy nagyon jól nézel ki ma is-jegyezte meg Liam és bólintott felém egyet fejével. 
-Na de Liam!-nézett rá nevetve Zayn.
-Mi az? Jó bőr a húgod…-majd Zayn egy vállba ütéssel reagált a helyzetre.
Hangosan nevetett már mindenki, csak Harry volt furcsa. Lehajtott fejjel támaszkodott a konyhapultnak, arcán csak egy kis mosolyt láttam.
Aztán rá néztem. Az a mosoly és a szeme… úgy nézett rám, hogy azt hittem helyben elájulok. Fogalmam sem volt, hogy mi baja lehet.
Mikor elindultunk elég meleg volt, így egy nyári ruhát választottam és szandált vettem fel hozzá.

-Ne menjünk már ilyen gyorsan!-szólt Louis, a többiek viszont csak egy jót nevettek rajta.
Harry mellettem jött a nem túl széles járdán. Mikor egy-egy járó kelő velünk szembe jött, Harry közelebb jött hozzám, egyik kezével a derekamnál átölelt, és hagyta, hogy a többiek elmenjenek mellettünk, majd utána elengedett és tovább, szótlanul mentünk egymás mellett. Mikor megérkeztünk, beültünk egy asztalhoz, rendeltünk, beszélgettünk és jókat nevettünk.
-Niall!-szólt Zayn.-Pontosan mikor is kell mennünk a következő fellépésre?-és harapott egyet a pizzájából.
-A rajongók minden előtt! De augusztusig nem vállaltunk fellépést. 
Mikor ezt kiejtette a száján, nagyon reméltem, hogy az egész szünetüket nálunk töltik.

Végeztünk, Zayn rendezte a számlát, és hazafelé már taxival mentünk. 

-Én mentem fürdeni-hallatszott az első mondat Louis szájából, mikor beértünk a házba.
-Én megyek fel a szobámba!-mondtam és elindultam felfelé a lépcsőn. Mikor beértem a saját kis birodalmamba, levettem a ruhám és a szandált, egy rövidnadrágot és pólót vettem fel helyette. Mikor készülődtem lefeküdni és kezdtem volna megágyazni, egy cetlit találtam az ágyamon.”Tegnap este nagyon jól éreztem magam VELED!” Ledőltem a párnámra, betakaróztam. Harry illatát még mindig éreztem. Olyan megnyugtató érzéssel töltött el. Magamhoz szorítottam a cetlit, és halkan suttogtam:
-Én is nagyon jól éreztem magam… veled, Harry!

8 megjegyzés: