2012. március 19., hétfő

12.rész

Madárcsicsergés, édes illat, és ragyogó napsütés. Csodálatos napnak ígérkezhetne… Felültem az ágyon, és szétnéztem Harry szobájában.
Éppen pakolta össze a holmijait. Rám nézett, tekintetében sajnálatot, és csalódottságot láttam.
-Jó reggelt drága. Nem sokára indulnom kell. Emma biztos vagy benne, hogy nem jössz velem New Yorkba?-odajött hozzám, leült az ágyra és megfogta a kezemet.
-Harry te is jól tudod, hogy anyuék nem engednének el.Pláne, hogy még 18 se vagyok-majd a homlokára nyomtam egy puszit.
-Segíthetek?-kimásztam az ágyból és Harry bőröndjében elkezdtem eligazgatni mindent.

Mikor végeztünk, levittük a csomagokat a nappaliba.
A fiúk is lejöttek. És tudatosult bennem, hogy pár napot, lehet, hogy hetet Harry nélkül kell töltenem. Már most érzetem az ürességet. Hiszen hatalmas a távolság. Sorban elbúcsúztak, egy-egy kézfogással, öleléssel. Mikor odajött hozzám Harry, és jó szorosan átölelt, pár könnycsepp hullott a dzsekijére.
-Szeretlek! Pár nap és jövök vissza! Viszont a gépem fél óra múlva indul. Mennem kell-mondta. Még egyszer jó szorosan átölelt, felvette csomagjait, lement a lépcsőn, és beült a taxiba. Mikor a kocsi elhajtott, az összes srác odajött hozzám, és együtt átöleltek. Éreztem, hogy mellettem állnak, és hogy Harry nekik is hiányozni fog. Lassan bementünk az ajtón és leültünk a kanapéra.
-Mai programterv?-kérdezősködött Niall, és mindenkinek tetszett az, hogy végre együtt elmegyünk valahova.
-Emma egy kis vásárlás, fagyizás, hülyéskedés velünk?-kacsintott rám Zayn.
-Örülnék neki-mosolyogva válaszoltam és kimentem a konyhába inni egy pohár vizet.


Zayn szemszöge
-Ez a nap a mi napunk. Srácok mindent meg kell tennünk azért, hogy Emma jól érezze magát addig, amíg Harry nincs itt vele. Vagyis, hogy pontosabb legyek: hogy ne gondoljon folyton rá.
Láttam, hogy a fiúk értik, hogy miről beszélek.
-Nagyon szeretem őt, és nem akarom azt látni, hogy rosszul érzi magát a nyári szünetében. Felálltam a kanapéról, majd kimentem a konyhába Emma után.
-Indulhatunk, királylány?-kérdeztem, majd átöleltem. 
-Igen, mehetünk. Csak adjatok pár percet. Átöltözök, és megfésülködök. Aztán lejövök és indulhatunk.
Letette a poharát a konyhapultra és a felment a lépcsőn. Tudtam, ha azt mondja, hogy ’pár perc’ abból egy óra is lehet, ezért a fiúkkal leültünk a kanapéra, beszélgettünk, és türelmesen vártunk Emmára.

Emma szemszöge
Miután feljöttem a nappaliból, gyorsan elmentem zuhanyozni és elkezdtem készülődni. Próbálom úgy élni a napjaimat, hogy a fiúk még véletlenül se higgyék azt, hogy velük nem érzem jól magam. Mert igaz, hogy Harry-t nagyon szeretem, de akkor érzem magam teljesen jól, ha bátyám Zayn, Niall, Louis, és Liam is velem vannak.
Mivel egy nagyon meleg nyári nap van, ezért egy rövid szoknyát választottam egy kék felsővel, és a kedvenc fehér papucsomat vettem fel hozzá.
Hajamat összefogtam, majd kontyba kötöttem. Fújtam magamra a kedvenc parfümömből és beraktam azt a fülbevalót, amit még Írországból kaptam. Gyorsan bepakoltam a táskámba a pénztárcámat, az igazolványaimat, a szájfényemet és a telefonomat. Még gyorsan megigazítottam az ágyamat, becsuktam a szekrényajtómat, és lerohantam a lépcsőn. A fiúk már alig várták, hogy induljunk.
-Mehetünk Emi?-kérdezte Liam. A lépcső aljánál várt, karját kinyújtotta felém. Megfogtam a kezét, és így mentünk az udvarig. Zayn bezárta a házat, majd végre fél 2kor elindultunk.

Először egy strand volt az uticél, ami elég messze volt tőlünk. Rengeteg fiatal lány rohant oda hozzánk út közbe, amit nem bántam. Egy-két percre én is átélhetem azt, amit a fiúk szinte minden nap. Miután a rajongók megkapták az aláírásukat, és a fényképeket tovább mentünk.  Út közben megálltunk egy kis büfénél. Igazából nem voltunk éhesek, csak Louis vett egy… répát. És azt ette addig, amíg a strandra nem értünk. Elég furcsa látvány volt, de mi így szeretjük őt. Niall, Liam, Zayn egész végig csak hülyéskedtek. Niall engem csak csikizett, alig bírtam leszedni a kezeit magamról. Mikor megérkeztünk a kiszemelt helyre, Zayn befizette a belépőket és kerestünk egy jó helyet. Átvettem a fürdőruhámat,a fiúk is átöltöztek, leterítettünk egy pokrócot, rápakoltunk a cuccokat, béreltünk öt napozóágyat. Mindenki választott magának egy helyet. Én a középsőt foglaltam el, hiszen így éreztem magamat teljesen biztonságban. Előkaptam egy romantikus regényt, és elkezdtem olvasni, mikor Louis kikapta a kezemből a könyvet, Zayn, Niall és Liam megfogtak, a medencéig elvittek és beledobtak a vízbe. Nagyon jól esett egy merülés, rettenetesen sütött a nap. Utána a fiúk is a medencébe kötöttek ki. Liam és Zayn egymást nyomkodták a víz alá, Louis, Niall és én pedig a gyerekcsúszdán csúszkáltunk. Egy kicsit kimentem a medencéből és bekentem magam naptejjel. Aztán leültem az árnyékba, nehogy napszúrást kapjak, vagy lesüljek annyira, hogy úgy nézzek ki, mint egy rák. Fél óra múlva a fiúk kijöttek a vízből, és elmentünk fagyizni. Niall összesen 10 gombócot kért, de a felét nem ette meg. Mikor mindenki annyit megevett, amennyit csak bírt, fél 6 volt. Úgy elment ez a mai nap, hogy észre se vettem. Nagyon szívesen maradtunk volna még, de 6kor zárt a strand. Összepakoltunk, felöltöztünk.
-Merre tovább emberek?-kérdezte Zayn, és gyengéden átölelt.
-Mozi? Vacsora? Színház? Buli? London éjszaka rengeteg lehetőséget kínál-mosolygott Liam. Közös megegyezés alapján elindultunk vacsorázni. A kedvenc helyünkre mentünk be, és a szokásos ennivalót rendeltük meg.
-Hogy érezted ma magad?-kérdezte Louis és rám nézett az összes fiú.
-Nagyon, nagyon jól. Köszönöm nektek! Nagyon szeretlek titeket-láttam, hogy a fiúknak jól esett az, amit mondtam.
De ez az igazság.
Ha ma nem megyünk el sehova, egész nap otthon bőgtem volna. Miután Niall rendezte a számlát, hazaindultunk. Gyalog mentünk, Zayn egész végig a csípőmet fogva átkarolt. Imádom a tesós összebújásainkat.
-Zayn! Amúgy sajnálom, mikor azt mondtam, hogy rossz tesó vagy. Tudod, hogy nem úgy gondoltam-fejemet lehajtottam és picit szégyelltem magam.
-Emma ne mentegetőzz már. Köszönöm, hogy vagy nekem–majd adott egy puszit.
Annyira édes volt, egyszerűen imádom őt. Kicsit lelkiismeret furdalásom volt a múltkori elhamarkodott mondatom miatt. De megnyugtatott, amikor láttam, hogy Zayn nem haragszik. Mikor haza értünk, már fél 11 volt. Mindenkitől kaptam egy jó éjt puszit. Elköszöntünk egymástól és felmentem a szobámba. Megágyaztam, átöltöztem pizsamába. Kipakoltam a táskámból, és láttam, hogy Harrytől kaptam egy SMS-t. Megnyitottam és ez állt benne: 'Emma! Köszönöm, hogy most is mellettem voltál. Rozi nincs túl jó állapotban, de úgy néz ki, hogy idővel minden rendben lesz vele. Csak annyit akartam mondani, illetve írni, hogy nagyon szeretlek. Már most hiányzol, és alig várom, hogy újra magamhoz ölelhesselek, jó szorosan, hogy érezzem az illatod, láthassam a gyönyörű szemeid és újra megcsókolhassalak. Szeretlek!: Harry S.' Mikor elolvastam a levelet, hátradőltem az ágyamon, magamhoz szorítottam a kedvenc plüssmacimat és csak néztem ki a fejemből... majd pár könnycsepp jelent meg a szemembe. De erősnek kell lennem, tudom, hogy Harry nemsokára újra itt lesz mellettem.
Lekapcsoltam a villanyomat és macival a kezemben elaludtam.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy. Gratula :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! :D
    Köszi, hogy elküldted mától ez az egyik kedvencem! :DD Nagyon ügyes vagy és áá olyan jó *-* grat. :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm nagyon:)
      één köszönöm amugy,hogy elolvastad:)<3

      Törlés
    2. Nincsen mit köszönni!:D <3

      Törlés
  3. NAGYON szupi lett megért várni estig imádom mint általában ;) remélem holnap is lesz rész xDDDD <3 nem tudok mit mondani csak azt tudom hajtogatni hogy IMÁDOM *.* <3 :DDDDDD és kész xDD és jó volt hogy volt benne megint emma és zayn xDD de remélem majd hamar lesz megint harry emma (kicsit több is xDDD ) nah mind1 az a lényeg hogy ..............IMÁDOM*.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm:) <3
      igen!holnap is lesz uj rész:D mint minden nap:D de sajnos mindig csak 10 felé tudom felrakni:)
      amugy majd ha Harry hazajön...;P

      Törlés