2012. április 30., hétfő

3.fejezet~2.rész

*6 nap múlva*

Emma szemszöge

Holnap lesz a műtét. És én rettenetesen félek. Tudom, hogy ha nem ébrednék fel, Harry összeomolna teljesen. És nem beszélve anyuékról, meg Zaynről. 
De úgy is az lesz, aminek lennie kell.
Egyre gyengébb vagyok, és ez nem csak én érzem így.
Tegnap például nem bírtam felkelni az ágyból. Csak feküdtem, mint egy darab fa. Tehetetlenül.
Harry hozott fel nekem még enni és inni is. Semmihez nem volt erőm.
Ma talán egy kicsit jobban érzem magam, ezért megpróbálok utolsó erőmmel is boldognak és erősnek látszani.
Talán az utolsó napomon.
Harry mellett ébredtem. Újra. Még mindig ugyanolyan jó érzés. Annyira szeretem.
-Jó reggelt drágaság. Hogy érzed magad?-kérdezte Harry.
-Neked is jó reggelt! Köszönöm,  most egész jól vagyok-válaszoltam, és kimásztam az ágyamból.
Ma jól akarok kinézni. Sőt. Több mint jól. Ha ez az utolsó napom, méltóságteljesen akarok búcsúzni.
A szekrényemben kezdtem el turkálni. Harry még mindig az ágyamon ült, és csak bámult. Talán most érzi ő is ennek az egésznek a súlyát.
Ahogy matattam a szekrényem aljában, egy fényképalbumra bukkantam.
Kivettem, és Harry mellé kuporodtam. 
-Ez annyira régi. Minden fontos dologról van benne kép. Hadd mutassak egy-két képet.
Lapozgatni kezdtem az albumot.
-Nézd! Itt ez a kép. Hilaryvel vagyunk rajta. Még tavaly nyáron csinálta rólunk... Adam.



-Nagyon jól néztek ki. Remélem, majd lesz lehetőség arra, hogy én is csináljak ilyen képet-halványan egy mosolyt húzott a szájára, és tovább lapozgattam.
-Ezeket még te csináltad rólam. Milyen szép idők is voltak.




Harry csak mosolygott. Egy szót sem szólt.
Láttam rajta, hogy eléggé ki van készülve már ezektől a képektől. Szemét törölgetni kezdte. Azt hiszem... sír.
-Ez pedig én vagyok. És Adam.


-Boldognak tűnsz-suttogta. 
-A látszat néha csal-válaszoltam és egy puszit nyomtam az arcára.
-Ezt nézd-nevettem fel.
-Ez a kép a 18.szülinapomon készült. Hihetetlen jó nap volt.


-Csodaszép vagy ezen a képen is. Hihetetlen szép, komolyan-mondta. Láttam rajta, hogy alig bírja már.
De még volt egy kép, amit meg akartam neki mutatni, mindenképpen.
-Ezek pedig mi vagyunk. A helyünkön. És talán többet...-sírni kezdtem, fejemet lehajtva, azonban még pár szó erejéig visszafogtam a könnyeimet-már nem leszünk ott kettesben.
Tovább lapoztam az albumban, és megpillantottuk a képet.


Harry megfogta az albumot, és becsukta. 
-Emma, könyörgöm ne tedd ezt velem! Nem szabad fel adnod! Még érezni akarom a csókod nem egyszer, és nem kétszer. Még meg akarlak ölelni ezerszer. Kérlek, ne így állj a dolgokhoz-mondta zokogva, és megölelt.
-De Harry. Nincs erőm.-válaszoltam.
-Emma, kérlek! Menjünk ki a közös helyünkre. Csak mi-kérlelt.
-Harry alig bírok talpra állni-mondtam könnyeimet törölgetve.
-Ha kell, én viszlek fel a karomban.

Nem bírtam neki ellenállni. Felöltöztem, majd elindultunk.
Úgy éreztem, hogy egész London velem van elfoglalva. Persze, ez nem így van. 
Mikor a domb aljához értünk, már a lábam össze-vissza csuklott. Harry a karjába vett, és felcipelt.
Leültünk a domb tetején.
Harry átölelt, és könnyei patakként folytak le arcán, csak úgy, mint nekem.
Kéz a kézben ültünk. És vártunk. Vártuk, hogy soha ne legyen ennek a napnak vége.
-Nem akarlak elveszíteni. Nekem te jelentesz mindent. A közelmúltamat, a jelenemet, a jövőmet. Nélküled én semmit nem érek-mondta, majd megcsókolt.-Könyörgöm, ne add fel-suttogta a fülembe.
Nem tudom, hogy mi lesz velem, de érzem, hogy bármi történjen, Harryt a saját életemnél is jobban fogom szeretni... örökre.

27 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett!!!
    kis szerelmesek.:)
    SIESS!..
    xx

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Nagyon kérlek,hogy gyorsan hozd a következőt és gyógyítsd meg őt.*__*
    De egyébként szerintem az,hogy most képek is voltak benne tök jó volt,máskor is tehetnél bele.;D
    Puszii.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, szerintem a kövi részbe is rakok képeket:D
      puszi(L)

      Törlés
  3. Jezusom ez KIBASZOTT jó imádom nem lehet rosszat mondani annyira romantikus és fantasztikus annyira át lehet érezni olyan jó érzéssel tölti el az embert ha a blogodat olvassa legalábbis én így vagyok ezzel annyira romantikus mint ha egy komoly író írta volna nagyon SZERETEM **__** gyorsan KÖVIT

    VálaszTörlés
  4. Nem voltam folyamatos olvasója a blogodnak,mert csak most találtam rá.:)Nagyon nagyon szeretem!ma olvastam el az egészet és ha eddig nem is de most kommentelek a fejezetekhez. ügyi vagy nagyon,siess kövivel.:)) <33
    Petra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm *-*
      mindig jo új olvasókat látni:D ♥

      Törlés
  5. Basszus. Ez a legeslegeslegeslegjobb rész volt, amit eddig olvastam. Nagyon tetszik, ahogy a képeket beleraktadddd :) Siess kövivel.

    VálaszTörlés
  6. nagyonjólett : D
    siess a kövivel ;)
    puszi xx.

    VálaszTörlés
  7. imádtam <3
    hamar hozz kövit : D

    VálaszTörlés
  8. csak sikerüljön a műtét *-*
    siess a kövivel : D

    VálaszTörlés
  9. tegnap este mutatta a barátnőm a blogot, és este11kor fogtam neki olvasni, hajnal4ig olvastam. és most mikor felkeltem egyből folytattam : D
    nagyontetszik a blogod *-*
    kérlek hozz minél előbb folytatást:)
    puszi.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép! Siess a következő résszel!! Nagyon kiváncsi vagyok!!

    VálaszTörlés
  11. Na igen.... sírtam! :'( Nagyon szép gyönyörű részre sikeredett! Erre gondoltam amikor azt mondtam hogy legyen izgalmas és gyönyörű! Tényleg gratulálok mert ennél izgibb blogot nem is tudom mikor olvastam utoljára és szeretném még nagyon sokáig olvasni! Szóval Siess! És nagyon köszönöm....Tényleg szóhoz sem jutok! Őszintén a leges legjobb blog! ♥♥♥♥
    by: DEBY ;) Nagyon nagy hálával tartozok amiért jó napot, délutánt okoztál nekem! nem tudom elégszer megköszönni úgyhogy még arra kérnélek nagyon sokszor tedd jóvá a napomat! :))

    VálaszTörlés
  12. ne.. majdnem sírtam :|||| meg fog gyógyulni... ugye?! :||
    folytatást Dalmii drága!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát majd meglájtuk:)
      nemsokára felrakom :$ ♥

      Törlés
  13. :||| felépül Emma remélem(yn) amúgy imádom <33

    VálaszTörlés
  14. Én még csak most találtam rá erre a blogra de már ittjárok..:)) Eszméletlen ahogy írsz.. én nekem nagyából minden résznél patakokban folyik a könnyem...:')

    VálaszTörlés
  15. 1 órája találtam a blogodat és imádom! Ennél a résznél már sírtam *.* a legjobb 1D-s blig a földön

    VálaszTörlés