2012. április 22., vasárnap

2.fejezet~15.rész

Helló mindenki!
Ma léptük át a 6000 látogatót! Nagyon köszönöm! 
Most nem akarok igazából semmit mondani, csak annyit, hogy szedjétek össze magatokat, komikra fel, mert ma hoznék még egy részt ezen kívül... ha nem bánjátok. Mivel csütörtökön-pénteken-szombaton nem tudok írni, mert nem leszek gépnél, szerdára tervezném a fejezetzárót, így sietnem kell.:]
Úgy gondolom, inkább maradjunk a 10 hozzászólásnál, és "Tetszik gomb"-nál, mert úgy látszik, annyira azért nem jó a blog, hogy összejöjjön 15 hozzászólás egy nap alatt... ami amúgy az előző résznél már megvolt, FÉL NAP alatt, na nem baj, nem haragszok, csak nem értem :/. 
(K)

Iszonyú volt minden. Olyan gyorsan történt, hogy alig fogtam fel.

Felfektettem az ágyamra Emmát, és gyorsan behívtam a fiúkat. Pár sikertelen módszer után Emma mégiscsak felébredt.
-Mi történt?-kérdezte halkan, majd megpróbált felülni. 
-Nagyon ránk ijesztettél Emma.-válaszoltam, és jó szorosan átöleltem.
-Már megint?-kérdezte, és Zayn tekintetét fürkészte. 
-Magunkra hagynátok minket?-kérdezte Zayn, és a fiúkra nézett. 

Emma szemszöge
Mindenki megindult kifelé a szobából, mikor Zayn utánuk szólt.
-Harry, te gyere vissza.-mondta, majd felállt mellőlem és becsukta a szobaajtót. 
-Ülj le.-kérlelte Harryt és intett a kezével. 
-Nagyon fontos dologról van szó. Tudom, hogy kicsit kínos lesz mind kettőtökre nézve, illetve mind hármónkra...-sejtettem, hogy mi lesz a beszélgetésből.
-Emma, őszintén válaszolj. Nem lehet hogy... hogy terhes vagy?-igazából már meg sem lepett a kérdése, de Harry ijedt arcára nézve a sírás kerülgetett.
-Zayn!- néztem rá mérgesen- Az... az nem lehet.-válaszoltam és arcom elpirult. 
-Ti még akkor nem...?-Harry inkább nem várta meg míg felteszi Zayn ezt a kérdést, így közbe vágott.
-Nem történt olyan köztünk. 
Rám nézett és mosolygott.
Azonban Zayn nem elégedett meg ennyivel, tovább faggatózott.
-És mond csak Emma... Adam?-kérdezte a szemöldökét felhúzva. Zayn kérlek!-mondtam nyűgösködve és kimásztam az ágyból.
-Emma. Tudnom kell. A bátyád vagyok.-folytatta, majd visszaültetett az ágyra. 
-Nem. Nem, és nem.-ismételgettem egymás után a szavakat. 
-Rendben Emma. Azért a kórházba bemegyünk.- folytatta Zayn, azonban erős ellenkezésbe kezdtem.
Még ne, kérlek. Ha még egyszer rosszul lennék, majd akkor. Kérlek!
Tudtam, hogy biztosan nincs minden rendben... éreztem. De mindig féltem orvoshoz menni egy kis semmiség miatt.
Visszafeküdtem az ágyamba, Harry mellém feküdt, átkarolt és fél 2kor végre elaludhattunk.

Sajgó fej, hűvös fuvallat, rettenetes közérzet, zsibbadó végtagok.

-Harry?-suttogtam, hiszen éreztem, hogy nincs mellettem.
-Itt vagyok Emma.-mondta mosolyogva majd mellém ült az ágyra és az arcomra nyomott egy puszit.
-Becsuknád az ablakot?-kérdeztem és karomat kinyújtottam.
-Persze, mindjárt.-válaszolta, felállt és az ablakhoz sietett.
-Hogy vagy?-kérdezte miközben visszajött mellém az ágyra.
-Egész jól.-válaszoltam, de kicsit sem éreztem jól magam. 
-Akkor rendben. Reggelit kérsz valamit? Tudtam, hogy ennem kéne, tegnap sem ettem semmit. Csak a pattogatott kukoricát, de nem vagyok éhes. 
-Nem, köszönöm. Nem vagyok most éhes.-válaszoltam és kitápászkodtam az ágyból. 
-Enned kéne.-nézett rám rosszalló tekintettel Harry, odajött hozzám, hátulról átkarolt és megpuszilta a nyakam. 
-Most tényleg nem kérek semmit.-válaszoltam, és elengedve Harryt, a szekrényemben kezdtem el turkálni.
Ma egy hosszú farmert vettem fel, egy bő rövid ujjas pólóval, hajamat kényelmesen a szokásos módon csináltam meg. 
-Mi lenne, ha ma csinálnánk egy medencés bulit?-hallottam a kérdezősködést Zayn szájából, mikor lefelé mentem a lépcsőn.
-Én benne vagyok!-helyeseltek a többiek.

-Szia Emma!-mondák szinte egyszerre mikor beértem a nappaliba. Sajnálkozó tekintetekkel találtam magam szembe, köszöntem, odamentem Harryhez, átöleltem, és egy puszit nyomott a homlokomra. 

-Hogy vagy Emma?-kérdezte Hilary. 
-Jól.-válaszoltam. Most tényleg nem voltam rosszul, sőt egész jól éreztem magam.
-Akkor benne vagytok a buliba?-kérdezte Liam.
Miután mindent megbeszéltünk, Louis, Niall és Liam elmentek megvenni pár cuccot. Én is Hilary készülődni kezdtük, Harry és Zayn pedig napozva vártak ránk.

Zayn szemszöge

Harryvel kiültünk a medence szélére, míg a többiek visszaérnek, és a lányok is készen lesznek.
-Harry, figyi én nagyon nem akartalak kínos helyzetbe hozni se téged, se Emmát, csak nagyon aggódok.-mondtam, majd Harry egyből reagált. 
-Semmi baj, csak köztünk tényleg nem volt még semmi, és nem szeretném ha azt hinnéd, hogy csak amiatt vagyok Emmával. Mert teljes szívemből szeretem.-válaszolta.
Igazából hittem neki, hiszen látszik rajta, hogy igaz, amit mond.
-Jó, télleg hiszek nektek. Remélem semmi komolyabb baja nincsen Emmának.-válaszoltam.

Harry szemszöge

A fiúk viszonylag hamar visszaértek, és a lányok is készen voltak már. Csodálatosan néztek ki, és láttam, hogy Zayn valamiért máshogy néz Hilaryre.
Már 6 óra felé járt az idő, de a nap még mindig az égen járt, és ugyanolyan meleg volt. Az egész délután csodálatosan telt, Emmával el sem bírtunk egymástól szakadni. Végre érzem, hogy valaki tényleg szeret. 
A medence vize csodálatos volt, Emmával a sarokba behúzódva voltunk szinte csak egymással elfoglalva. 
-Annyira szeretlek.-suttogtam a fülébe, mire ő megharapta a szám szélét.
-Hmm... ez tetszik.-kacsintottam rá nevetve.

Emma szemszöge

Minden percet kihasználok, amit Harryvel tölthetek. Annyira szeretem.
Annyira jó romantikázni a medencében, csak ő meg én. A víz alatt kezeit a derekamra rakta, maga felé fordított.


And you have always been the only one I wanted (Az egyetlen maradsz mindig, akit akartam) 

And I wanted you to know without you I can't face it (Akarom, hogy tudd, egyedül nem tudok vele szembe nézni)
All we wanna have is fun (Minden, amit akartunk, az a szórakozás)
But they say that we're too young (De azt mondják, hogy túl fiatalok vagyunk)
Let them say what they want (Hadd mondják, amit akarnak)

It's everything about you, you, you (Minden rólad szól)

Everything that you do, do do (Minden, amit csinálsz)
From the way that we touch baby (Ahogyan érintesz)
To the way that you kiss on me (Ahogyan csókolsz)
It's everything about you, you, you (Minden rólad szól)
It's everything that you do, do do (Minden, amit csinálsz)
Like every party is just us too (Mint mindenki, mi is)
And there's nothing I could point too (És nincs semmi más, mit akarnék)

It's everything about you, you, you (Minden rólad szól)

Everything about you, you, you (Minden rólad szól)
It's everything that you do, do do (Minden, amit csinálsz)
It's everything about you. (Minden rólad szól.)

Szeretlek.-mondta majd hosszasan csókolózni kezdtünk.

Kezeimet az arcára tettem, ő pedig csak egyre közelebb húzott magához a vízben.
-Srácok ezt ne itt!-ordította nevetve Liam, és a vízbe ugrott. Mi Harryvel csak nevettünk az egészen, és elengedtük egymást. 
Kimásztunk a medencéből, és leültünk a tábortűz mellé.
Harry egy plédet terített kettőnkre, majd szorosan magához ölelt, és fejemet a vállára hajtottam. 
A többiek is a tűz köré gyűltek, és leültek. Zayn és Hilary is egy takarón osztozkodott... és igen, örülnék ha alakulna köztük valami. 
Időközben megérkezett  Danielle és Eleanor, Liam és Louis elmondhatatlanul boldogok voltak.( Csak Niall ült egyedül, de nem túlságosan zavarta, mivel éppen evett. )
Láttam rajtuk, hogy tényleg nagyon szeretik egymást. Pont mint mi Harryvel.
Az este nagy részét történetek mesélésével töltöttünk, és rengeteget nevettünk. Nagyon jól éreztem magam, végre igazán kikapcsolódhattam. 
Eléggé elfáradtam, és Harry ölébe lefeküdtem, majd nem telt bele sok idő, és elnyomott az álom.

25 megjegyzés:

  1. Eszméletlen. Mégmégmégmégmég ! LL

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett : D
    siess a kövivel ;)
    puszi xx.

    VálaszTörlés
  3. köviiit! naggggggyon zsírkirály :D

    VálaszTörlés
  4. gysan kövitt *-*

    VálaszTörlés
  5. siess a kövivel *-*

    VálaszTörlés
  6. imádom a blogod ;)
    hozz gyorsan kövit : DD

    VálaszTörlés
  7. nagyon jóóó..:D romantikus.:D
    ez nagyon tetszik.:)
    Siess!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jóóóóóó tetszik szupi lett! Annyira tetszik hogy néha dalszövegek is vannak benne menőőőő! <3 SIESSSSS! by:Deby! <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon nagyon tetszik ez a rész is IMÁDOM és ma is hozz új részt meg van a tíz komi szal SIESS nagyon nagyon olyan jooooooo. **__** :DD

    VálaszTörlés
  10. nagyon jóóóó kövit GYORSAN!!!!

    VálaszTörlés
  11. nagyon jóó kövitt :)

    VálaszTörlés
  12. nagyonnagyonnagyon szuper lett :P alig 1 órája olvasom a blogodat de annyira imádom...:D csak így tovább!!!! hajrááá!!!<3 :) *anika

    VálaszTörlés