2012. április 22., vasárnap

2.fejezet~16.rész

Sziasztok! 
Átléptük ma a 6200 látogatót! Köszönöm. 
Továbbá is 10 hozzászólás+ 10 "Tetszik" gomb.
Na de most tényleg nem írok sokat, inkább olvassátok az új részt:


Harry szemszöge
Annyira aranyos. Ahogy most itt fekszik az ölemben, érzem, hogy mennyire is szeretem. Jobban, mint bárki gondolná. 
Itt szuszog, én pedig meg sem merek moccanni, nehogy felébredjen, pedig már szemeim csukódtak le a fáradtságtól.
A többiek is aludtak már, egy-egy pokrócon, hiszen elég meleg nyári éjszaka volt, így kint maradtunk.
A tűz még pislákolt, de az ég már teljesen sötét volt.
-Harry?-ült fel Emma, szemöldökét ráncolgatva. 
-Igen, édes?-kérdeztem tőle, majd a plédet a hátára terítettem, mert egy szál bikinibe volt.
-Bocsi, hogy elaludtam.-válaszolta, és a szemeit kezdte el törölgetni. 
-Ugyan már. Semmi gond. Emma, menjünk el most a városba, csak te, meg én.-rámosolyogtam, és fejemet lehajtottam.
-Ha nem vagy túl fáradt, tőlem mehetünk!-válaszolta és felállt.
Csendben felöltöztünk, és elindultunk London utcáin.

Zayn szemszöge
Elmentek. De vajon hova? Na mindegy az a lényeg, hogy Hilary itt van mellettem. Egyszerűen... mióta megláttam... ellopta a szívemet
-Fent vagy, Zayn?-suttogta Hilary és felém fordult a pokrócon. 
-Igen, fent vagyok.-válaszoltam mosolyogva.
-Beszélgethetnénk. 
Tudtam, hogy mire gondol. Talán ő is kezd úgy érezni, mint én, és több időt töltene velem. 
Felvettük a pokrócot a földről, és bementünk a nappaliba. 
Levágódtunk a kanapéra, érezhettem végre közelségét és édes illatát. Tökéletes.
Nagyon sokat nevettünk, és beszélgettünk. Körülbelül fél óra alatt megtudtam róla mindent, ami fontos. 
-Annyira szép a mosolyod.-tört ki belőlem, és fejemet lehajtva teljesen elpirultam, pedig a flörtölés mindig is jól ment. Mikor nem szólt egy szót sem Hilary, kikerülve a kínos helyzetet, mondtam még egy szót. 
-Bocsi.
Jobb most nem jutott eszembe.
-Ugyan már Zayn.-folytatta, majd egy puszit nyomott az arcomra. 
Fél kettőig beszélgettünk, mikor úgy döntöttünk, hogy inkább visszamegyünk a többiekhez.
Felálltunk, és mielőtt kilépett volna az ajtón, felém fordult, és így álltunk körülbelül 5 percig, mikor éreztem, hogy lépnem kell.
Felemeltem jobb kezemet, kilógó hajfürtjét a füle mögé tettem, és megérintettem tökéletes bőrét, mikor felemelte fejét. Végre láthattam közelről csodaszép barna szemeit.
A kezem még mindig az arcán volt, megpróbáltam gyengéden közelebb húzni ajkait, szememet becsuktam... és Liam nyitott be az ajtón. 
-Hoppá, bocsi a zavarásért.-mentegetőzött, majd gyorsan visszacsukta az ajtót.
Kicsit szomorú voltam, hogy nem jött össze, hogy megcsókoljam Hilaryt, de inkább kimentünk a tábortűzhöz. Mindenki fent volt, és tovább folytattuk a sztorizgatást, részben arról, hogy Emma és Harry milyen rejtélyesek mostanság.

Emma szemszöge
Harryvel egész éjszaka London utcáit fürkésztük, mégsem voltunk fáradtak. 
-Bárcsak örökké tartana ez az éjszaka.-suttogta a fülembe, majd tovább mentünk, míg megint a titkos helyünkön kötöttünk ki. 
Szokás szerint leültünk, és már a napfelkeltét kéz a kézben néztük London felett.
-Ilyenkor még úgy sem énekeltem neked.-mondta, és dúdolni kezdett.

From the moment I met you everything changed (Attól a pillanattól kezdve, hogy megismertelek, minden megváltozott)
I knew I had to get you whatever the pain (Tudtam, hogy meg kell, hogy szerezzelek, nem számít a fájdalom)I had to take you and make you mine (El kell, hogy vegyelek, és magamévá tennem téged)
I would walk through the desert I would walk down the aisle (Átsétálnék a sivatagon, lesétálnék a folyosón)I would swim all the oceans just to see you smile (Átúsznám az óceánokat, csak, hogy mosolyogni lássalak)
Oh oh oooh oh so put your hands up (Oh oh oooh oh hát tedd fel a kezed)
Oh oh oooh oh coz it's a stand up (Oh oh oooh oh mert ez ellenállás)
And I won't be leaving 'til I've finished stealing every piece of your heart (Nem akarok elmenni, amíg nem lopom el a szíved összes darabját)
Every piece of your heart (A szíved összes darabját.)

-Nagyon szeretlek.-tette hozzá, és hosszasan megcsókolt. 
Egyik keze az arcomon pihent, a másik szorosan átölelt.
Alig tudunk elszakadni egymástól, és ez annyira jó érzés.
Végre van egy ember, akihez esténként úgy igazából hozzábújhatok, és tényleg szeret.

Mikor haza indultunk, már reggel fél 6 volt.
Egyből felmentünk a szobába, átöltöztünk, és ahogy az ágyra dőltünk, Harry ölelő kezét találtam magamon majd egyből elaludtunk.

25 megjegyzés:

  1. Ismét 1. hozzászólás! Hát DALMIII zseniális imádom amikor dalokat teszel a történetbe! <3 Köszi ez éjszakára pont jól jött jót fogok aludni! SZeretés! <3

    DEBY <3 :D

    VálaszTörlés
  2. FANTASZTIKUS ....IMÁDOM XDDD olyan jóóó nagyon tetszik kis romantikus harry olyan jól írsz hogy az ember bele képzeli magát :DD nagyon tetszik felvidítja az ember napját :)))) remélem hamar lesz kövi rész mert kíváncsi vagyok és áhhhw IMÁDOM IMÁDLAK XDD ;) ***.***

    VálaszTörlés
  3. Szia.(:
    Nemár,miért nem csókolhatta meg?:D
    Ne húzd az agyunkat,csajszi.:DD
    Harry és Emma annyira édesek együtt.*__*<3
    Várom a következőt!
    Puszii.<3

    VálaszTörlés
  4. egyszerűen imádom *-*
    siess a kövivel ;)
    puszi xx.

    VálaszTörlés
  5. tetszetős rész lett az biztos ;)
    nagyon várom a kövit *-*
    siess vele. : DD

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó, simán csak imádom a blogodat *o*

    VálaszTörlés
  7. Egyre jobb és jobb :) NAgyon szeretem a blogodat. Mindig ezt olvasnám LL

    VálaszTörlés
  8. WoW. Ez nagyon tetszik, ügyes!

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett.
    Várom a következőt. :D

    VálaszTörlés
  10. Még csk most olvasom a blogodat, de lenyűgöztél. nagyon ügyii :)
    by: Alishaa

    VálaszTörlés
  11. Úristen! Imádtam! *-* Hazza nekem is énekelhetne:$$ xddd annyira jó. *__* következőt minél előbb!:D *-* <333

    VálaszTörlés
  12. aztaaa..:)) Nagyon jóóóó!!!:D úristeen.
    SIESS!!

    VálaszTörlés
  13. Csak most kezdtem el olvasni a blogod de nagyon nagyon jóóó!!! :D *-*

    VálaszTörlés