2012. június 30., szombat

4.fejezet~6.rész


Louis szemszöge
Liammel egymásra néztünk, és tudtuk, hogy úgy sem tudjuk titokban tartani azt, amit előbb hallottunk.
-Szóval az a helyzet, hogy Rea a városban van és tervez valamit, de arról fogalmunk sincs, hogy mit. 
-HOGY MI A SZAR?-kérdezte Emma ordítva majd felrohant a szobájába.
Harry utána ment azonnal.
Erős kopogtatás zavarta meg a nosztalgiánkat.
-Szóval Harry itthon van?-kérdezte Rea, miután ajtót nyitottam és ő betipegett.
-Már fél 10 van. Te mégis mért vagy itt?-kérdezte Liam majd hátrált.
-Ha beszélhetek Harryvel akkor elmegyek.
-Öhm, most vele nem tudsz beszélni, de velem beszélhetsz ha gondolod.-mondta Niall majd betessékelte Reát a vendégszobába.


Harry szemszöge
-Emma! Emma kérlek engedj be!-kérleltem őt a hálószoba előtt állva.
-NEM! Harry kérlek hagyj egy kicsit magamra. 
-Nem akarlak egyedül hagyni értsd már meg.-mondtam halkan, mire Emma kinyitotta az ajtót.
-Könyörgöm Harry, mond, hogy már nem érzel iránta semmit.
-Soha nem éreztem iránta semmit. Emma tudom, hogy rengeteg rossz emlék felkavargott benned, de tudnod kell, hogy nekem csak TE kellesz. Ha tetszik, ha nem.-válaszoltam mosolyogva, miközben odatelepedtem mellé az ágy végéhez a földre, és könnyeit letöröltem. 
-Azt hiszem tetszik.-válaszolta egy kis mosolyt húzva szájára.
-Úgyhogy nyugodj meg... csak düht váltott ki belőlem, hogy ő itt van.
-Szeretlek Harry.-mondta, miközben utolsó pár könnycseppjét törölte le.
-Én is szeretlek Emma. Örökre.


Niall szemszöge
-Megkérdezhetem, hogy mért jöttél?-érdeklődtem , miközben Rea is helyet foglalt az ágyon.
-Nyugi, már holnap utazom vissza New Yorkba egy barátnőmmel, Bellával. Nem tudom ismered-e. Na mindegy. Ez olyan kis villámlátogatás volt és gondoltam benézek hozzátok is.
-Értem. De Harryt nem kéne zaklatnod, tudod, neki barátnője van.-mondtam szemöldökömet összeráncolva.
-Igen? Jaj elnézést én nem tudtam.-mondta kényesen.
-Akkor ezt megdumáltuk.-mondtam, jelezve, hogy ideje lenne mennie.
-Meg. Remélem, hogy ha legközelebb New Yorkba jártok meg fogtok látogatni.
-Oh, persze, hogyne.-mondtam nevetve, mire Rea felállt és elém sétált majd belevágta magát az ölembe.
-Mégis mit csinálsz?
-Minek tűnik?-kérdezte majd a nyakamat kezdte el puszilgatni.


Nem mondom, hogy egy picit sem élveztem a dolgot, de Réka jutott egyből eszembe, megpróbáltam magamról levakarni Reát, de szinte lehetetlen feladatnak bizonyosult.
-Kérlek Rea hagyj már békén.
-Mért talán nem élvezed?-kérdezte, közben elég durván kiszívta a nyakamat.
-Nem, arról van szó, hogy nekem... nekem is van barátnőm.
-Tudok róla. De nem mondanám, hogy az a barátnőd, akit még meg sem csókoltál.-folytatta.
-Te meg ezt honnan tudod?-kérdeztem.
-Sok mindent tudok. Olyat is amit nem is gondolnál.
-Kérlek menj el.-mondtam dühösen, azonban ő még most sem akart lemászni rólam.
-Csak csókolj meg, és elmegyek.-suttogta a fülembe lágyan, mire arcát felém fordítottam, és megtettem. 
Megcsókoltam.
Életembe először egy olyan lányt, akit nem is ismerek.
-Azt hiszem nem gondoltam végig, hogy mit csinálsz.-mondta majd rám kacsintott, megharapta alsó ajkait és feltápászkodott az ölemből. Már csak azt láttam, hogy kilép a bejárati ajtón, a fiúk pedig üveges tekintettel bámulnak rám.

33 megjegyzés:

  1. Rea... Utálom :@ Amúgy jó rész lett. Siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  2. woww : DDD
    siess a kövivel ;)

    VálaszTörlés
  3. kibaszottjólett :D
    csak picit rövid : s
    Reát utálom.
    pfhujj :'D
    amugy minél előbb folytatást.
    puszi xoxo.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:)
      a kövit hosszabbra tervezem:)
      sietek;d

      Törlés
  4. anyuu *ww*
    nagyontetszik : D

    VálaszTörlés
  5. Úristen, úristen, úristen!!!
    Te jóóó éég!!!
    Ez eszméletlen! Imádtam!!!
    Wáááh! Annyira, de annyira ügyes vagy!! Imádom amiket írsz!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia! most fedeztem fel par napja a blogod es nagyonnagyon tetszik elolvastam es mar iszonyuan varom h mi lesz a kovetkezmeny annyira jol meg tod fogalmazni a dolgokat es en annyira el tom az egeszet kepzelni h nem csak h szinte mindig belebizsergek vagy majdnem sirok vagy kiraz a hideg:) a lenyeg h nehony abbahagyd amit csinalsz mert tehetseges vagy es olvastam mar sok blogot olyat is ami szinten a fiukrol szolt meg olyat is ami nem de eskuszom h ez mindet felulmulta pedig tok kritikus vagyok konyvekkel meg minden ilyesmivel kapcsolatban de azert irtam most ezt mind le neked h tudd nem azert h legyen plusz egy szemely aki csodalja az irasod, nem mintha nem lenne igaz mint latod :D szoval asszem ennyi de nagyon varom a kovetkezo reszt ugyhogy hozd gyorsan mert konnyen lehet h meghalok ha nem tom mi lesz benne es akkor maris eggyel kevesebb olvasod lesz :DD
    soksok puszi

    VálaszTörlés
  7. Imádom a blogodaat.:)
    Kedvencem !
    Nem rég kezdtem el olvasni az elejétől és eszakankent is fentmaradtam csak hogy megtudjam mi lesz a történet vége:)
    Rea egy kis kocsog,de minden történetbe kell egy gonosz (vagy több :D)
    Imádom Harry és Emma kapcsolatát :')
    Várom a kovit: PetraLénaa.:)<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. annyira jó ilyeneket hallani, nagyon szépen köszönöm <3

      Törlés
  8. Kerves Dalmi!
    Elég régóta (május) olvasom a blogodat.
    Nagyon tetszik.
    teljesen bele elem magam a tortenetekbe.
    Mindig izgatottan várom a folytatást :)
    Várom ismét a kovit,sok puszi!

    VálaszTörlés
  9. Khm.... érdekes de egy alpári tajnigger paraszt ez a nyomor Rea.... de a rész izgi és jóóóóóóóóóóóó I ♥ DALMI BLOG!

    VálaszTörlés
  10. Hú... hát ezt nem hiszem eeeel..... Igazából a többiek gyorsabbak voltak, így újat nem nagyon tudok írni... De nekem nagyon tetszett, remélem minden rendbe fog jönni minél hamarabb :D Csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  11. 11komi *-* ujresz Dalmaa ?:D
    Amúgy rohadt jó a blogocskad:D
    Ezzel együtt 12 komi.
    Puszika: one directioner

    VálaszTörlés
  12. wáá..dejó lett!! :) kövit azonnal! :) ♥ xx

    VálaszTörlés
  13. Úram atyám az a Rea -_- :DD nagyon szuper lett ez a rész is.
    Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  14. bazdmeg reaa:@@ siess a kövivel!<3

    VálaszTörlés
  15. Nagyon király ez a kedvenc blogom, imádom siess a következővel. <3 :)

    VálaszTörlés
  16. köcsög Rea :D:D húzhat vissza nyugodtan New Yorkba :D:D
    nagyonjó lett, csak a kövi legyen egy kicsit hosszabb!! :)xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megy is vissza :DDD
      köszönöm, a kövi hosszabb lesz!:)

      Törlés
  17. légyszi sies a kövi résszel mert alig bírok várni! AMÚGY AZ EGÉSZ TÖRTÉNET KIRÁLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés