2012. június 9., szombat

3.fejezet~17.rész


Emma szemszöge

Harrvel úgy döntöttünk, hogy jobb lesz, ha haza megyünk. Itt már semmi keresnivalónk.
-Jól vagy édes?-kérdezte félúton, miközben karja gyengéden a derekamon pihent.
-Igen, azt hiszem, csak tudod... annyira egyedül érzem magam, hogy ő már nincs. Érzem, hogy valami hiányzik az életemből-válaszoltam teljes higgadtsággal. 
Egyszerűen muszáj elfogadnom. Vége. Nincs többé, de attól nekem ugyan úgy megy tovább az élet, és ha nem cselekszem, elsodor az ár.

Már reggel fél 8 van. Sehol senki. 

Ahogy beléptünk a házba, egy cetlit találtam a konyhapulton, ezzel a szöveggel:
"Elmentünk. Délután jövünk. Úgy készüljetek, hogy Danielle és Eleanor is jön!:)"
Letettem a papírdarabkát az asztalra, felmentem letusolni.
Átérve a szobába megszárítottam a hajamat és felöltöztem.

Harry csak ült csendben az ágyon és a földet bámulta.

-Harry...-mondtam lágyan, de semmi válasz nem érkezett, ezért hangosabbra vettem a formát.-Harry!
-Jaj bocsánat Emma, elgondolkodtam. Mit mondtál?
-Nyugi Harry nem mondtam semmit. De mi a baj?-kérdeztem, majd lekuporodtam az ölébe.
-Csak annyi... hogy valamilyen szinten hibáztatom magam a történtekért.
-De miért? Ne viccelj már, semmi közöd hozzá-mondtam mosolyogva, majd a szájára nyomtam egy puszit.
-De igen is. Ha akkor este nem velem vagy, hanem vele, most nincs ez-bökte ki könnyes szemekkel.
-Édes...-suttogtam, majd leguggoltam mellé, és megfogtam a kezét.-Ilyenekre ne is gondolj. Hilary is azt akarta mindig...-itt nyeltem egy nagyot, nem akartam sírni. Azt akartam, hogy Harry erősnek lásson-hogy boldog legyek.
Válaszul felállt, majd megfogta a kezem és én is kiegyenesedtem mellé. 
Mélyen nézett a szemeimbe, derekamat erősen magához szorította.
-Nagyon szeretlek. Napról napra jobban-mondta, majd hosszasan megcsókolt.
-Ez most nagyon kellett-válaszoltam mosolyogva.
Megfogtam a kezét, majd leültünk az ágy végére, és ölembe vettem a fotóalbumot.
-Kérlek utoljára nézd meg velem ezeket a képeket-mondtam, mire ő csak egy bólintással válaszolt.

Ahogy elkezdtük lapozni az albumot, egy pillanatra úgy éreztem, hogy Hilary még mindig itt van velünk. Talán azért, mert még mindig nem fogtam fel a történteket.












-Mindig a szívemben élsz-suttogtam és könnyes szemekkel csuktam be az albumot.
-Jól vagy Emma?-kérdezte Harry miközben átölelt.
-Igen, jól-válaszoltam majd felálltam az ágyról.

Hatalmas ajtócsapódásra lettünk figyelmesek.
Azonnal lerohantunk a nappaliba és Zaynnel találtuk szembe magunkat.
-Zayn? Veled meg mi történt?-kérdeztem ijedten, miközben a piaszagtól bűzlő sráchoz sétáltam.
-Emma azt kívánom neked, hogy soha ne veszíts el... senkit.
Nagyon megijedtem. Zayn csak bámult maga elé és azt sem tudta, hogy hol van. Körülbelül fogalmam sincs, hogyan került haza.
-AZT HISZED NEKEM NEM FÁJ?-kérdeztem szinte ordítozva miközben pár könnycsepp hagyta el az arcomat.
-Biztos... 
-Most mit flegmáskodsz? Menj és aludj inkább.
Harry csak a háttérből figyelte az eseményeket.
-Nekem te ne mond meg, hogy mit csináljak-válaszolta, miközben leült a kanapéra.
-Zayn...
-Én vele terveztem el a jövőmet. Érted? Fel tudod te ezt fogni, hogy menyire fáj?-kérdezte üvöltözve.
-Nyugodj meg kérlek-szóltam hozzá lágyan, próbáltam leülni mellé, de ő csak tántorogva felállt és az ajtó felé indult, majd egy kósza pillanatban már a földön hevert... eszméletlenül.

17 megjegyzés:

  1. :OOOOO Remélem Zaynnek nem lesz semmi baja :O Amugy nagyon jó rész lett. Siess kövivel *-* <3

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlenül? Nemár,nehogy valami baja legyen.:|
    Viszont Harry nagyon édes ahogy vigasztalni próbálja Emmát.:)
    Sajnálom Hilary-t.:/
    Siess a következővel.
    Puszi.<3

    VálaszTörlés
  3. úristen :OO Zayn!! remélem rendben lesz :(((
    Imádom Emma-Harry párosát,annyira édesek :) ♥ siess a kövivel xx

    VálaszTörlés
  4. Szegény Emma és Zayn remélem Zayn-nek nem lesz semmi baja. :)

    siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  5. szegény Zayn am jó lett gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  6. na nemár : o
    remélem Zaynnek semmi baja nem lessz : |
    siess a kövivel ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  7. Tyű ha na kemény!!! Jól összehoztad tetszett tényleg és örülök hogy volt benne zene is meg képek is!!!! Nagyon jó tényleg és Sietni Kis asszony mert Zayn-el kapcsolatban megesz az ideg szegény kis husikám!!!

    by: DEBY!!!! ♥♥

    VálaszTörlés
  8. Imádom gyorsan KÖVIT :)) mert ez fantasztikus és érzelmes gyorsan KÖVIT nagyon siess :))*_* ^•^

    VálaszTörlés
  9. ÁÁÁ..nagyon siess!!!!!!!!!!
    xx

    VálaszTörlés
  10. tegnap kezdtem és egyszerűen hihetetlen milyen jól írsz :)) imádom :DD siess a folytatással :D

    VálaszTörlés