2012. június 17., vasárnap

3.fejezet~19.rész




*2hónap múlva*


Zayn szemszöge

Pontosan két hónap telt el Hilary halála óta. Bellával azóta is együtt vagyunk. És kezdem úgy érezni, hogy képes vagyok tényleg szeretni ezt a lányt.
Amilyen rosszul indult a kapcsolatunk, most annyira jó.
Pontosan reggel fél7 van. Bella itt szuszog mellettem, nem akarom őt felkelteni. 

-Jó reggelt édes-mondta pár perc csend után.

-Neked is-mondtam széles mosollyal a számon.
-Azt hiszem, jobb ha felkelek. Mit csinálunk ma?-kérdezte, miközben az arcomra nyomott egy puszit, kimászott az ágyból és a szekrényben kezdett el turkálni.
-Fogalmam sincs. Mit szeretnél?-kérdeztem tőle, mire az ágyat kezdtem rendbe szedni.
-Nekem teljesen mindegy. Mi lenne ha Emmáékkal és a fiúkkal terveznénk valami programot?
-Nekem jó.-válaszoltam teljes nyugalommal arcomon. 
-Most meg megint mi a bajod?-fordult felém Bella és kicsit le volt hangolódva.
-Nekem? Semmi...-kacsintottam rá. Igazából eszembe jutott minden régi emlék, pontosabban Hilary. Még mindig elmondhatatlanul hiányzik.
Bella odasétált mellém, majd derekát szorosan átöleltem, magamhoz húztam és egy igen heves csókcsata vette kezdetét.
-Zayn... el kell mondanom valamit.-suttogta, miközben nyakát puszilgatva dőltünk lassan hátra az ágyon.
-Mégis mi lenne az?-kérdeztem tőle teljesen komoly arccal.
-Szeretlek-mondta, majd arcomat megfogva kezdünk újra belemerülni a dolgokba.


-Zayn... figye... jézusom, bocsi.-nyitott be Harry az ajtón, körülbelül fél óra múlva, de amilyen gyorsan kinyitotta, olyan gyorsan vissza is csukta.

-Hát ez kínos...-mondta Bella vérvörös arccal, miközben ledobált ruhadarabjait kapkodta fel a földről.
-Sajnálom-mondtam.
-Ugyan már Zayn. Ezt nem mondhattad komolyan. Az életembe a legjobb ami történt, az TE vagy.
Egy puszit nyomtam arcára, majd elkezdtem felöltözni.

-Ha még mindig az ajtó előtt lennél Harry... nyugodtan gyere be-mondtam mosolyogva.

-Bocsika az előzőért. A többiekkel lemegyünk a tópartra piknikezni. Jöttök velünk?-kérdezte résnyire nyitva az ajtót.
-Persze-válaszolta mosolyogva Bella.
-Fél óra múlva indulunk. Igyekezzetek.
Én egyszerűen felöltöztem, de Bella nem egyszerű eset.
20 perc válogatás után egy gyönyörű szép ruhát vett fel magára.



-Azt hiszem én készen vagyok-jelentette ki, majd kiléptünk a szoba ajtaján és lementünk a nappaliba, ahol már a többiek vártak minket.


Emma szemszöge

Harryvel már 6 órától fent vagyunk. Csak beszélgettünk, élveztük egymás közelségét.
Fél 7 felé kimentünk reggelizni, ahol a fiúk már javában megkezdték a napot, a szokásos hangulattal.
-Jó reggelt a legszebb párnak-mondta Niall, míg mi Harryvel leültünk közéjük az asztalhoz.
-Miről beszélsz?-ordította Louis nevetve tele szájjal.
-Sziasztok. Terv?-kérdezte nevetve Harry miközben egy tálba müzlit töltött.
-Ma megyünk piknikezni. Ugye jöttök velünk?-kérdezte Liam kiskutya szemeket meresztve rám.
-Persze-hangzott a mindenki által várt válasz a számból.

Miután megreggeliztünk elmentem felöltözni. 

Egy virágos ruhát választottam egy egyszerű saruval.
Elkezdtem felöltözni, majd egy kis sminkel tette egésszé a szettet.



Harry szemszöge

Liam és Louis elmentek felöltözni, Emma még készülődik, és Zaynéknek most szóltam, hogy szedjék rendbe magukat, ha ők is akarnak velünk jönni... cseppet volt ciki eset.
-Na és mi újság haver?-kérdezősködött Niall, miközben lehuppant mellém a kanapéra.
-Semmi-válaszoltam mosolyogva.
-És... hogy vagytok Emmával?
-Köszönjük, jól-válaszoltam Niall szemébe nézve.
-Emlékszem, régen mennyi feszültség volt köztetek-folytatta.
-Hát igen.
-Ééééééés Harry. Úgy gondolom, hogy muszáj feltennem a kérdést. Megvolt már a csaj?-kérdezte Niall röhögve, kezeit az arcra elé tartotta, azt hiszem félt, hogy megütöm.
-Niall drága. Neked azt hiszem ehhez semmi közöd-kacsintottam a srácra, aki még mindig jól szórakozott előbb feltett kérdésén.
-Harry. Arra még nem gondoltál, hogy elég vékonyak a falak?-folytatta Niall, miközben egyre hangosabban nevetett.
A végén már én sem bírtam magammal, azt hittem mindjárt leütöm, de csak olyan aranyosan, barátságosan. Azért nem szeretném, ha baja lenne. Azonban tervemet Emma szakította félbe, mikor kilépett az ajtón.
-Gyönyörű.
-Köszönöm Harry-válaszolta.
Odajött mellém, mire én gyengéden átszorítottam csípőjénél fogva, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-Indulhatunk?-kérdezte Louis, miközben trappoltak Liammel, Zaynnel és Bellával lefelé a lépcsőn.
-Mehetünk-válaszoltuk szinte egyszerre.
Azt hiszem jó napnak nézünk elébe, és legalább lesz rá lehetőség, hogy jobban megismerjük Bellát, akiről joggal mondhatom, hogy befurakodott közénk... hogy is mondjam? Nekem még mindig nagyon furcsa a lány.


20 megjegyzés:

  1. nem szimpi ez a Bella..nagyon nem :|
    Niall de cukiii már :D kövit :D ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. haha:) mindenki így van vele:D
      Niall pedig mindig cuki, csak így tudom őt beállítani:D
      igyekszem!:D<3

      Törlés
  2. Wáááááá, nagyonnagyon jó ^^ Imádom! De Bella még mindig nem szimpi... Niall viszont olyan cuki volt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Réka:$
      egyrészt a te kedvedért raktam bele Niall-ös részt:$ <3

      Törlés
  3. Bella nekem sem szimpatikus.
    nagyon jó lett!!!
    ilyen meglepetés többet is lehetne.:$
    xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DD
      ilyen meglepetés a nyár során nagyon sok lesz még azt hiszem:D csak várni kell ^^

      Törlés
  4. Hát tényleg jó meglepi volt Dalmus nagyon tetszett még mindig imádom! És ilyen meglepi ha lehet akkor többször is legyen!

    by: DEBY ♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm Deby:$ <3
      lesz még meglepetés bőven!:D

      Törlés
  5. Imádom, mint mindeig *-*
    Siess a kövivel :P
    xx

    VálaszTörlés
  6. ez a Bella nem nagyon szimpatikus, de lehet, hogy később megbarátkozok vele:D
    egyébként jó lett! siess:)♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. végre valaki, aki esetleg megpróbál majd megbarátkozni vele... de amint tervezem... nem hiszem, hogy azonosulni tudni fogsz majd vele, mert továbbá még ellenszenvesebb lesz:$
      egyébként köszönöm és sietek:D <3

      Törlés
  7. Nagyon jò!! Siess a kövivel!! :))

    VálaszTörlés
  8. Imádom:DD Pont ezt vártam a továbbiaktól;D Hamar kövit, és volóban lehetne több meglepetés rész is:$:DD xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:$
      igyekszem:D
      és próbálok majd több meglepetés részt hozni:D

      Törlés
  9. Király siess a kövivel de gyorsan! :)

    VálaszTörlés
  10. Imádom!! :-D nagyon jo lett !! Siess a következővel!!

    VálaszTörlés