2012. július 2., hétfő

4.fejezet~7.rész




Zayn szemszöge
Egy újabb nap  érkezett el, reményeim szerint jobb lesz mint a tegnapi.
Kimásztam az ágyból és egyből a telefonomhoz nyúltam, majd megnéztem. Egy SMS érkezett Hilarytől, amiben az állt, hogy találkoznunk kell.
Megijedtem.
Mi lesz, ha azt fogja velem közölni, hogy vége és soha többé nem akar látni?
Bár arról fogalmam sincs, hogy mi baja velem újabban, de valami azt sejteti, hogy Bella áll a dolgok hátterében.
Bár bizonyíték nélkül nem sokra megyek.

Felkaptam magamra egy inget, egy kényelmes nadrágot, egy tornacipőt és egy sapit.
Lementem a konyhába és megettem egy almát... illetve próbáltam, de a fogaim ellenálltak és nem tudtam még csak rágást sem színlelni.
Ezért inkább elindultam Hilaryhez.
Minden egyes megtett lépés után azon gondolkoztam, hogy most mi lesz. 
Mert én... el sem tudom képzelni, hogy mi baja megint.
Reméltem, hogy mikor felérek a szobájába, benyitok és a nyakamba ugrik majd. De ez közel nem így történt.
-Szia Zayn, gyere be kérlek és ülj le.
Hangja most is visszataszító és érzéketlen volt. Semmitmondó és üres.
-Csak egyet kérek Hilary. Mond el, hogy mi történt.
-Zayn... én nagyon szeretlek, de kérlek. Én érzem, hogy te már nem úgy állsz hozzám mint én hozzád és ez nagyon zavar.-válaszolta.
-Tudom, hogy csak nem erről van szó.
-Igen Zayn...
-Mi igen? Hilary érted küzdöttem közel 3 hónapig érted? És most ez így elúszik?-picit talán feljebb emeltem a hangom, hogy érzékeltessem a dolgok súlyát.
-Jó, annyira tudni akarod, hogy mi van?-kérdezte majd szemöldökét felhúzta és közel jött hozzám amennyire csak tudott.
-Igen.-válaszoltam.
Hilary hátrált és sírva csuklott össze.
-Újra rászoktam a fűre Zayn. Egy drogos senki vagyok, érted?
-Hilary...
-Tudom Zayn, gyalázz most meg nyugodtan.
-Hilary...-könnyek szöktek a szemembe. Odakuporodtam mellé és fejét felemelve megpusziltam arcát.
-Ez mégis hogyan történt?-kérdeztem, mire Hilary csak gyenge fejrángással reagált.
-Aki drogos volt, az is marad Zayn. Nem maradhatunk együtt, sajnálom.


-De miért nem? Én segítenék neked leszokni és a legjobb szakemberekhez fordulnánk.
-ZAYN MENJ EL, NEKEM NINCS SZÜKSÉGEM SENKI SAJNÁLATÁRA, ÉRTED?-üvöltötte, közben felállt, én is ugyan így tettem, majd megcsókoltam.
Tudtam, hogy ő is élvezi.
-Menj el, csak menj el.-suttogta, miközben gyengéden ajkaink elváltak egymástól.
-Hilary...-még olyan szívesen mondtam volna neki pár szót, de az ajtót erősen megfogta és bevágta előttem.

Niall szemszöge
Jól aludtam ahhoz képest, hogy azon gondolkoztam egész este, hogy vajon mit jelenthet az a mondat, amit Rea mondott. "Azt hiszem nem gondoltam végig, hogy mit csinálsz."
Fogalmam sincs, hogy mire akart ezzel célozni. Vagy csak én veszek túl komolyan mindent.
A telefonom csörögni kezdett.
-Igen? Itt Niall.
-Szia. Réka vagyok, kérlek találkozzunk valahol.
-Réka, te jó ég. Jól vagy? Mi történt? Miért sírsz?-kérdeztem ijedten, tudtam jól, hogy valami nincs rendben.
-Majd elmondom.-válaszolta, és letette a telefont.
Amilyen gyorsan csak tudtam összekaptam magam és rohanni kezdtem egészen a parkig.

Ott megpillantottam a padon ülve Rékát. Odasiettem hozzá. Mikor meglátott azonnal felpattant a padról és a nyakamba vetette magát.
-Mond kérlek.-suttogtam neki.
-Anyum... ma reggel meghalt. Én... Niall fogalmam sincs, hogy mi lesz velem nélküle.
Alig hittem a fülemnek. Mért pont tőle vette el az élet az anyját? Annyira jó ember...
-Tudom, hogy nem könnyű de kérlek nyugodj meg Réka.-mondtam, majd visszaültünk a padra.
-Köszönöm Niall, hogy itt vagy nekem.-válaszolta könnyektől ázott arccal.
Csak mosolyogtam rá.
-Nia... szóval úgy.-intett fejével a nyakamhoz- Értek mindent. Sajnálom én nem is tudom, hogy mit gondoltam.
-Miről beszélsz?-kérdeztem, miközben Réka után mentem, aki elindult hazafelé.
-Egyértelműen látszik, hogy nem unatkoztál tegnap este. Egy nagy lila folt van a nyakadon. Te is tipikus hülyítős eset vagy. Sajnálom, hogy megismertelek Niall Horan.
-Várj Réka, megmagyarázom!-azonban hunyorgatni kezdett, hátat fordított és elfutott.

23 megjegyzés:

  1. ááá :( szegény Zayn, szegény Niall :/
    Niall hülyeséget csinált és most megissza a levét .. nagyon jó rész :) ♥ kövit és minnél hamarabb gyógyulj meg! :) ♥ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen:)
      de nyugi, nem sokáig szenvednek majd:D
      köszönöm szépen, és igyekszem gyógyulni:) <3

      Törlés
  2. Elősször is köszönjük neked a részt hiszen nagyon ramaty állapotban vagy! Remélem már tényleg jobban vagy....
    És áh megkönnyeztem ezen a részen de annyira... nem is tudom nem tudok erről beszélni szóval egyszerűen fantasztikus és ez a szám nagyon rá illik.

    Tényleg ezer hála... Szeretünk és ezt te is tudod gyógyulj meg ... mert nagyon várom a kövi részt SIESS! puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Deby, tudod, hogy mindig igyekszem a maximumot teljesíteni!:)
      És én is nagyon szeretlek titeket!:)
      és igyekszem! <3

      Törlés
  3. Elsőnek is köszi, hogy betegen is írsz nekünk!:)
    Szegény Zaynt sajnálom, igazán megérdemelné már a boldogságot. Niall pedig gondolhatta volna, hogy Réka hogy fog reagálni, de azért remélem, hogy kibékülnek. Sajnálom Rékát az anyuja halála miatt..
    Ha van erőd akkor légy szíves minél hamarabb hozd a kövit!:)♥xo Jobbulást!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is nagyon köszönöm, hogy olvassátok, és igyekszem meggyógyulni minél hamarabb!:)
      Zayn és Niall már tényleg nem sokáig fognak szenvedni!:D
      Erőm írni mindig van, azt kell, hogy mondjam:D <3

      Törlés
  4. szia!
    most ajánlották a blogot.
    Sok blogot olvastam már, de ez kifejezetten tetszik : D
    Imádom az ilyen kissé bonyodalmas történeteket.
    Remélem minél előbb hozol folytatást!
    puszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:)
      mindig öröm új olvasókat látni!:D
      köszönöm, mindig igyekszem:D
      hát 1 napot nem bírok ki írás nélkül, de van mikor csak keveset írok ezért van ha 2 naponta hozok részt, de mindig a maximumot próbálom teljesíteni:D

      Törlés
  5. gyarapodtál egy új olvasóval : $
    csupán 3,5 óra alatt sikeresen elolvastam az egész blogot : D ami mellesleg kikurtjó.
    szóval nem bántam meg hogy majdnem 4 órán át itt ültem a gép előtt :))
    kíváncsi vagyok a folytatásra ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm *o*
      hát erre tényleg nem számítottam, de nagyon-nagyon örülök, hogy tetszik^^
      igyekszem megírni!:)

      Törlés
  6. köszönjük a részt, hogy betegen is íírtál nekünk :)♥
    Zaynt sajnálom, akárcsak Niallt : (
    Mind a ketten megérdemelnék a boldogságot.
    De Hilary a drogra?
    És miért nem engedi Zaynnek hogy segitsen?
    ahh...
    Minél előbb következőt :D
    De előtte gyógyulj meg!♥
    puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rátok mindig van időm és erőm ^^ <3
      Niall és Zayn idejében rá fognak jönni a megoldásra:)
      igyekszem gyógyulgatni, és talán ma már felrakom a következő részt is::) xx

      Törlés
  7. Jobulj drága <3 Nagyon jó rész lett. Imádom. ~Buksi2

    VálaszTörlés
  8. URISTEEEEEEEEEEEEEEEEN *O*
    NE TUDD MEG MENNYIRE SZERETLEK ♥ EGYSZERŰEN FANTASZTIKUS AHOGY ÍRSZ ÉS HOGY MÉG BETEGEN IS HAJLAND VAGY NEKÜNK ÍRNI XDDD HÁTTTTT NAGYON MEGILLETŐDTEM, MINNDENEN :o nEM LEHET NEM SZERETNI AHOGY ÍRSZ, ÉS KÖSZÖN HOGY MÉG BETEGEN IS OLVASOD A BLOGOM ♥
    XOXO

    VálaszTörlés
  9. Imádom nagyon jólett de szegény Zayn és Niall.. :(( várom a következőt és jobbulást !! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, és igyekszem megoldani a Zaynes és Niallös problémát:)
      köszii, igyekszem gyógyulni:)

      Törlés
  10. hozom a komit :D nagyonjo nagyonszeretem de zaynt nekinozd tovább léci!:):D

    VálaszTörlés
  11. imádom *_* sieessss a köviveel*-*:$<3

    VálaszTörlés
  12. ügyes vagy imádom egész nap ezt olvasom meg a tesóm XD

    VálaszTörlés