2012. július 27., péntek

4.fejezet~17.rész(fejezetzáró)

Sziasztok drágák!
Szóval itt van a fejezetzáró rész!:)
Nem, ez nem azt jelenti, hogy vége a blognak, sőt, talán most indul be igazán a történet, jön az 5.fejezet.
Lassan fél éve írom azt a blogot, de tényleg nem gondoltam volna soha, hogy majd ennyi embernek fog tetszeni.
Most zaklatlak titeket picit statisztikai adatokkal.
Akit érdekel elolvassa, akit nem, átsiklik felette.
-5 hónap
-30 rendszeres olvasó
-4 fejezet
-75 rész
-több mint 25.000 oldalmegtekintés
-több mint 1200 hozzászólás
KÖSZÖNÖM! ♥
A következő:
Nyaralni megyek, ezért egy teljes hétig nélkülöznötök kell majd a blogot, mert nem tudok majd részt hozni. De amikor visszajövök, azonnal hozom az új részt, ígérem!:)
Mivel egy hétig sem a statisztikai adatokat, sem a hozzászólásokat, sem semmit nem tudok ellenőrizni, a következő fejezetért kérek 20(!!!) hozzászólást és összesen 20 Tetszik/Nem Tetszik értékelést!:) 
Kíváncsi vagyok, hogy megtudjátok-e csinálni!

Na de nem írok itt többet nektek, legyetek jók, vigyázzatok nagyon magatokra!
Itt a rész, tessék olvasni:)


Zayn szemszöge
-Jó reggelt édes.-suttogta a fülembe Hilary, amire a reakcióm az volt, hogy felültem a kanapén és beletúrtam összekócolt hajamba.
-Szia.-válaszoltam szemeimet hunyorgatva, majd egy puszit nyomtam a homlokára.
-Mit csinálunk ma?-kérdezte, majd lépteket hallottunk az emelet felől. 
Emma jött le, majd egyből Hilaryhez rohant, és szorosan átölelte.
Egy óra lányos beszélgetés hallgatása után Emma kibökte, hogy bulit rendez ma este.
-Szóval... ugye itt lesztek?-kérdezte, közben Harry is megjelent, majd csatlakozott a beszélgetéshez.
-Mivel itt lakunk, nem tudok mást tenni.-mondta vigyorogva Hilary, majd felállt és a konyhába vette az irányt.
-Úgy látom nem túlságosan örülsz, Zayn.-vázolta fel a helyzetet Harry, majd miután Emma is eltűnt a helyszínről, leült mellém a kanapéra.
-Hát tudod csak annyi, hogy sokkal szívesebben lennék kettesben Hilaryvel, minthogy partizzak sok idegennel, és jópofizzak mindenkivel.
-Nem kell itt jópofizni, nyugi, Zayn.-ütögette meg a vállamat Harry, majd folytatta-Csak legyél önmagad, és élvezd a bulit. Kicsit hagyd Hilaryt szabadon, nehogy azt higgye, pórázon akarod őt tartani. 
-De...
-Tudom mire gondolsz. De semmi 'De' nincsen, mert ha szeret, akkor úgyse fog megcsalni, vagy hasonlók.
-Tényleg, mi volt veletek Emmával?-kérdeztem gyorsan a téma elterelése érdekében.
-Csak egy pici szünet, de már minden rendben van.-mosolygott Harry.
-Tudod, mi zavar?-kérdeztem, majd Harryre néztem, és láttam kérdő tekintetét, majd egy "Hmm?" csúszott ki a száján.
-Louis mondta tegnap este, hogy hamarosan kezdődnek újra a koncertjeink.-válaszoltam, miközben kezemmel a lábamon doboltam idegességemben.
-Megoldjuk.-válaszolta kacsintva Harry, majd felállt mellőlem és a konyhába ment.
"Igen, jobb is, ha nem filózok ezen az egészen."-gondoltam, és én is a konyhába lépkedtem.
Mindenki itt volt. 
Eleanor, Danielle, Liam és Louis az asztalnál ültek, Emma kávét csinált, Hilary és Harry pedig a konyhapultnak támaszkodtak.
Niall valami lánnyal állt az ajtóba, majd annyit láttam, hogy megfogják egymás kezét és becsukja Niall az ajtót és kulcsra zárja.
Gyors léptekkel jöttek be a konyhába, és megálltak.
Vajon ki lehet ez?
Remélem Niall hamar ad választ a bennem motoszkáló kérdésre.
-Sziasztok. Ő itt Réka Estman. Félig magyar, félig angol.-mosolygott, majd folytatta-Vele találkoztunk a pizzériába. És mi felvettük a kapcsolatot, és barátok lettünk.-majd megkaparta torkát, ami számomra furcsán hatott-Egy ideig itt marad, ha nem baj.
-Dehogy baj, gyertek ide ti is közénk.-mosolygott Emma, majd két csésze kávéval feléjük sétált.
-Szóval hány éves is vagy?-kérdezte Liam Rékától.
-16. 17 leszek novemberben.
Meglepődtünk, hogy ilyen fiatal a lány, hiszen sokkal idősebbnek tűnik.
-Akkor ma este partizunk emberek.-kacsintott Danielle, majd ezt tapsvihar és sikongatás következett.
-Jó lesz.-vágtam rá mosolyogva, majd kiléptem a nappaliba.

Niall szemszöge
-Réka, kijönnél velem beszélni egy percre?
-Persze, jövök.
Lassú léptekkel közelítettem meg a kanapét, majd ledobtam magamat, Réka pedig mellém ült.
-Minden rendben?-kérdeztem, miközben két ijedt szempárral találkozott tekintetem.
-Persze, csak nem kellett volna úgy lerázni azt az embert, félek, hogy valami gáz lesz.-mondta, majd fejét egyik kezével támasztotta meg.
-Nem lesz semmi baj, nyugodj meg.-válaszoltam, majd megöleltem, de Réka eltolt magától.
-Niall, kérlek...
-Valami baj van?
-Nem szeretném ha bárki azt hinné, hogy több van közöttünk puszta barátságnál...-suttogta fejét lehajtva, és a kanapéról kezdte el a szöszöket leszedegetni. Túl ideges.
-Sajnálom.
-Nehogy megharagudj Niall, kérlek. Nekem csak te vagy.-mondta kicsit könnyes szemekkel.
-Bármi történjen én nem fogok rád haragudni.-jelentettem ki mosolyogva, majd felálltam mellőle és a szobába mentem.

Emma szemszöge
Miután megreggeliztünk, kitaláltuk Danielle-el, hogy ma tartunk egy csajos napot, és a buli előtt elmegyünk öten vásárolni.
A fiúkra rábíztam a hátsó kert előkészítését, a kaják és piák kirakását, és persze azt, hogy intézzék el a díszítést és a zenét.
A vendégek 9re jönnek.
200 embert hívtam meg, de fogalmam sincs, hogy végül is hányan leszünk.
-Szóval lányok. Indulhatunk?-kérdeztem hatalmas mosollyal, majd kinyitottam az ajtót, kiléptem az utcára és ugyanígy tett Danielle, Eleanor, Hilary és Réka is.
-Merre is megyünk most Emma?-kérdezte El.
-Hát veszünk valami ruhát estére.-vigyorogtam.

Végül egy nagyon jó délutánt tudhatunk magunk mögött.
Időnk még fodrászra is maradt, szóval a legközkedveltebb szalonba látogattunk el. 
Segítettünk kiválasztani mindenkinek az alkalomhoz illő összeállítást és azt kell mondanom tökéletes munkát végeztünk.

Danielle ruhája:

Eleanor ruhája:

Hilary ruhája:

Réka ruhája:

És végezetül az én ruhám:

A vásárlótúra végén még maradt időnk egy Shake-re, így bementünk a kedvenc cukrászdánkba is.
-Jó, most már elég lesz lányok.-mondta Danielle nevetve.
Végül sikeresen hazaértünk.
-Már alig vártam, hogy itt legyetek, fél 8 van.-mondta Harry, miután megcsókolt.
-Bocsi, tényleg. Tudom, késtünk, nem így volt megbeszélve, de nézd el nekem. Majd meglátod milyen ruhát vettem.
-Nem azt mondta, hogy abban a ruhában leszel, amit reggel kikaptál a szekrényedből?
-Nembaj, ez sokkal jobb lesz.-válaszoltam mosolyogva.
-Te tudod.-kacsintott Harry, majd a konyhába ment, én pedig követtem őt.
-Minden kész?-kérdeztem, miközben egy sütit vettem el a pulton elhelyezett tálról.
-Igen.-válaszolta, majd a süti másik felét ő ette meg.
-Rendben, akkor mi elmegyünk készülődni a lányokkal.-nyomtam egy puszit az arcára, majd elmentünk átöltözni.

Egy óra készülődés után készen vagyunk.
Háromnegyed kilenc, az első vendégek már megérkeztek. Kezdődhet a buli.
/indítsd el, mielőtt tovább olvasol/



Liam szemszöge
Talán nem véletlen, hogy féltem Daniellet. Egyszerűen rossz közérzetem van, és nem túlságosan díjazom ezt a bulit.
Nagyon sokan vannak itt, biztos, hogy nem 200-an.
De szerencsére nem derült ki, hogy mi is itt leszünk, szóval legalább őrült rajongók nincsenek.
-Merre voltál kicsim?-kérdeztem Daniellet, miközben belém karolt és táncolni hívott.
-Bocsi, most semmi kedvem, de menj csak nyugodtan.-mosolyogtam, majd elengedtem Danielle kezét.

Réka szemszöge
Mindenhol ismeretlenebbnél ismeretlenebb emberek voltak, és ami a legrosszabb volt, hogy azt sem tudtam a többieket merre keressem.
-Szia cica, jössz táncolni?-kérdezte egy idegen pasas, de jobbnak láttam ha csak úgy tovább megyek, akármiféle kommunikáció nélkül.
-Nem hallasz, vagy mi?-jött utánam, majd megfogta a karom.
-Kérlek engedj el.-mondtam neki, de ő csak tovább tolakodott...

Niall szemszöge
Aggasztott ez a nagy tömeg, de Harry és Emma láthatólag nagyon jól érezték magukat.
Előbb a sarokban láttam őket piával a kézben smárolni, aztán később a medencénél buliztak a többiekkel.
Már nagyon készen vannak.
Rékát sehol sem találtam, pedig mindenhol megnéztem már.
Bementem a nappaliba, mikor megpillantottam őt a kanapénál beszélgetni valakivel.
Vagyis pontosabban úgy tűnt, mintha dulakodnának.
A következő, amit láttam, hogy azzal az idegennek tűnő alakkal csókolóznak a tánctér kellős közepén.

Eleanor szemszöge
Nem vagyok túl bulizós típus, de ez most nagyon bejön. Louis valamiért nem igazán tud feloldódni, ezért Danielle-el táncoltunk ketten.
-Mi baja Liamnek?-kérdeztem tőle, amit alig hallott, de azért a lényeget kiszűrve válaszolt.
-Fogalmam sincs, az a lényeg, hogy mi jól érezzük magunkat.
-Én nem egészen, gyere már ki velem levegőzni egy picit.-kérleltem, majd belé karoltam és elhagytuk a házat. 

Réka is kint ült a lépcsőn, Hilary és Emma ültek mellette. Mikor közelebb értünk, megláttuk, hogy valami baj van.
-Mi történt?-kérdezte Danielle, miközben leguggolt Réka elé, felemelte a fejét és megláttuk, hogy Réka sír.
-Hát... az előbb egy pasi csak úgy megcsókolt. Én nem tehettem róla, nem tudtam védekezni, Niall meg egyből leordított, hogy miért kell ezt csinálnom.
-Várj, nem úgy volt, hogy csak barátok vagytok?-kérdeztem, majd én is leültem a lépcsőre Emma mellé.
-De, pontosan. 
-Akkor?-kérdezte Danielle felhúzott szemöldökkel.
-Nem tudom.-nézett maga elé Réka, majd letörölte könnycseppjeit.
-Ne sírj.-mondta Emma, majd átöleltük egymást közösen.
Egyszer csak a lányok ijedt tekintetével találkoztam, és valami hideg fémet éreztem a tarkómnál.

-Ha bármelyikőtök sikítani mer, vagy ellenszegül annak, amit én mondok, azonnal lelövöm.-mondta egy sisakos alak, majd betuszkolt minket egy kocsiba.
Remegtünk a félelemtől, fogalmunk sem volt, hogy mi vár ránk ezután.

Emma szemszöge
Egy raktárba cipelt be minket az azonosíthatatlan alak, majd mindegyikőnket külön oszlopokhoz kötözött és bekötötte a szemünket is.
Rettenetesen féltünk. 
Zokogó hangunktól visszhangzott az egész helység.
Majd lépteket hallottunk...
Egy kezem éreztem a vállamon, ahogy végigsimítja bőrömet.
-Most pedig felhívjuk a barátodat.-suttogta.
Ha segítségért mer bármelyikőtök kiáltani, azonnal meghal.-mondta.
Hallottam, ahogy megtölti a fegyvert, majd kihangosította a telefont.
-Igen? Ki az?-kérdezte Harry, közben a háttérben nagyon hangosan szólt a zene.
-A barátnőd nálam van. És a barátaid barátnői is. Ha reggelig rájuk találtok, ami elég nehéz lesz, akkor a tiétek maradnak. Ha nem... soha többet nem látjátok őket. Most pedig mond pár szót a barátnőd.-mondta elváltoztatott hangon.
-Harry. Szeretlek.-suttogtam, egyszerűen nem bírtam abbahagyni a sírást.
Miért történik ez? Pontosabban mi történik?
Annyira félek. Azt hiszem mindjárt rosszul leszek. 
Mért pont mi?
-HARRYYYY!-üvöltötte Hilary-HARRY EGY RAKTÁRBAN VAGYUNK SEGÍTSETEEEEEEEEK KÖNYÖRGÖM!
Mást nem hallottam csak egy lövést... és egy földre zuhanó test visszhangját...

20 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon király ..imádom már alig várom hogy olvashassam az 5.fejezetet :DD IMÁDOM ..nagyon szeretem ezt a blogot áhh nem tudom szavakba önteni nagyon nagyon jóóóó :) *-* ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. úristen..így itt hagyni 1hétre??? ILYEN BEFEJEZÉSSEL? te nem vagy normális, de azért szeretlek ♥ ja és jó nyaralást :) ♥

    VálaszTörlés
  3. Úr isten :O Nagyon jó rész lett. Remélem nem esik bajuk. És a nyaraláshoz jószórakozást <3 <3 ~ Buksi

    VálaszTörlés
  4. Uisten hilary nee már..:/
    M
    imádtam ezt a részt is.
    Mi itt hagysz egy ilyen részel 1hétre?!
    Btw:jo nyaralást! : )

    VálaszTörlés
  5. hát ez egy igazi fejezetzáró rész volt. ennél izgalmasabbat még soha nem olvastam. nagyon jó lett!!
    le lőtte Hilaryt? jaj ne..remélem nem fog meghalni..
    elmész egy hétre? ooo ne már..mi lesz velem?
    imádlak, és jó nyaralást!!:) xo<3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett :) jó nyaralást :)

    VálaszTörlés
  7. dedurva:o nagyon jó lett:D jó nyaralást.:D imádtam♥

    VálaszTörlés
  8. érezd jól magad:))♥
    Imádtam*-*♥♥♥ illetve a Hilary-s dologgal nem vagyok kibékülve :cc de azért szuper lett.:$♥

    VálaszTörlés
  9. Mondom mi vaan?! Ugy nem Hilaryt lőtte le? Vagy ha nem igen remélem lesz semmi baja. :(( Itt abbahagyni és elmenni egy hétre?!! Ez maga a kínzás számomra! Iszonyat jó lett szokás szerint, és izgatottan várom az új fejezetet:))) Puszi : Petra

    VálaszTörlés
  10. úristen !! :OO nagyonn izgii :DD Már nagyon várom a folytatást ... JÓ NYARALÁST :)) Puszii: Lauu <3

    VálaszTörlés
  11. OMG rem nem lesz bajuk es megtalljak oket!!!! :// nagyon izgi es jo lett siess !!! jo nyaraast! :))

    VálaszTörlés
  12. ez nagyon brutál :D imáádom,nagyon izgalmas.:$
    kiváncsi vagyok a folytatásra ! :$
    jóónyaralást neked !:)

    VálaszTörlés
  13. ÚRISTEN neee... nagyon jó lett.... remélem hogy nem Hilary lőtték le!!!! MIért itt hagytad abba..:) IMÁDOM!!! Siess az 5. fejezettel!!! Nagyon várom!!! Amúgy JÓ NYARALÁST!!! :DD

    VálaszTörlés
  14. halihó! :)) IMÁDOM <3 siess mert nagyon izgulok mostmár :D 5. rész!! ÁLLUNK ELÉBE!! :D jó nyaralást! :)

    VálaszTörlés
  15. *asszameg ez aztán durva! Hogy a picsába jutnak eszedbe ilyen történetek ilyen brutál gondolatok! Annyira Imádom abba ne merd hagyni! Örülök neki hogy ennyire meg tud fogni ez a blog! SIESSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

    VálaszTörlés
  16. Nanemmár!!!!!:O ez nagy meglepetés volt.....
    Eszméletlen,hogy még tudsz újabbat és újabbat kitalálni....nagyon kíváncsi vagyok,hogy mi lett a csajokkal és hogy a fiúk megtalálják-e öket....(vagy ami marad belölük) siess a kövivel!!!!
    És jó nyaralást.:D

    VálaszTörlés
  17. ÁÁÁÁ imádom!!! Miért itt kell abbahagyni?? :OO hozd a kövit gyorsan!! :D

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó új részt :-D.
    By : Grace <3

    VálaszTörlés
  19. nagyon joo csak igy tovább :)

    VálaszTörlés