2012. július 14., szombat

4.fejezet~12.rész


Harry szemszöge
Az eső halk kopogására ébredtem amint a verandán lévő tetőt érte.
Azt hittem csak valami rossz álom volt, de aztán felültem az ágyon és szembenéztem a tényekkel.
A lány, akit teljes szívemből szeretek, szünetet kért, talán szakítani akar.
Talán csak attól tartok, hogy ezzel a szünettel mindennek vége lesz.
Kimásztam az ágyamból és a fürdő felé vettem az irányt.
Amint beértem az ajtón, teljes rosszullét fogott el. A csap két szélére támaszkodtam, majd fejemet felemelve belenéztem a tükörbe.
Bámultam egy percig picit beesett arcomat, hamvas bőrömet és göndör hajamat, majd megnyitottam a csapot és teljesen hideg vízzel megmostam az arcomat.
Kimentem a konyhába, ahol még senki nem volt. Nem is csodálom. A faliórára pillantottam, ami pontosan hajnali fél 5-öt mutatott.
Remek.
A hűtőből elővettem egy kis tejet, majd egy tányérba öntöttem és hozzá műzlit.
Lassan leültem az asztalhoz és csak bámultam magam elé és lassan kanalaztam a reggelimet.
Teljesen erőtlen és életkedvtől elhagyatott vagyok.
A mosogatóba tettem a tányéromat, majd felálltam és visszasétáltam a szobába majd felöltöztem.
Jobbnak gondoltam, hogy tévét nézzek, minthogy gyötörjem magam, ezért kimentem a nappaliba, levágódtam a kanapéra és bekapcsoltam a tévét.

Emma szemszöge
Egész éjszaka le sem hunytam a szememet.
A telefonomban lévő régi üzeneteket nézegettem, amiket Harrytől kaptam.
Aztán a fiókomba kutatva megtaláltam a kis cetlit, amit több mint egy éve kaptam Harrytől, mikor még nagyon a kapcsolatunk elején voltunk.
"Tegnap este nagyon jól éreztem magam… VELED!"
Egy könnycsepp hagyta el az arcom.
Elrontottam.
Tudom, hogy rosszul cselekedtem. Nem kellett volna szünetet kérnem tőle.
Talán eljött az ideje, hogy rendbe szedjem a dolgokat.
Úgy döntöttem, hogy azt a ruhát veszem fel, amit még nyáron vettem.


Felöltöztem, hajamat összefontam, majd lefelé indultam a nappaliba.
Megláttam Harryt, ahogy ül ott és szomorkodik, ezért úgy döntöttem, hogy odamegyek hozzá.
Fájt az, hogy nem ölelhettem át, hogy nem csókolhattam meg, de most tisztázom a dolgokat.
-Harry...-suttogtam, majd helyet foglaltam mellette.
-Szia.-húzta félmosolyra a száját, kikapcsolta a tévét és felém fordult.
-Harry én gondolkoztam.
-Igen?
-Tudod lehet, hogy...
-Tudom, lehet, hogy vége lesz mindennek.
-Mégis miről beszélsz?-kérdeztem hangomat felemelve. Mintha ezer kést szúrtak volna belém. Harry szakítani akar?
-Emma azt hiszem TE vagy az, aki azt mondta, hogy jót tesz egy kis szünet.
-Valós, tényleg ezt mondtam de nem úgy értettem, hogy...
-Nincs szükség magyarázkodásra, Emma.-mondta, majd felállt és elindult az ideiglenes szobája felé.
-De én...
-Nem kell sajnálkoznod, megvagyok, köszönöm. Majd ha tisztáztad magadban, hogy mit érzel és hogy mit akarsz, akkor majd szólj.-mondta a vállát megvonva, majd becsapta maga mögött az ajtót.
Bíztam abban, hogy kibékülünk, hiszen ma van az éves karnevál a városban... de úgy látszik egyedül kell elmennem.

Niall szemszöge
Réka mellett ébredtem.
A napsugarak besütöttek az ablakon és cirógatták tökéletes bőrét.
Próbálom a lehető legjobban takargatni az érzéseimet.
Nem, ez még nem szerelem amit érzek, de lényegesen több a barátságnál.
Selymes haját kitúrtam az arcából, majd felültem az ágyon és csak bámultam őt, míg szemei ki nem nyíltak és tekintete az enyémet nem kereste.
-Szia.-mosolygott rám, majd felült az ágyon.
-Jó reggelt.
-Mennyi az idő?-kérdezte, miközben kócos haját próbálta igazgatni.
-Fél 3.
-Fél 3? Niall mért nem ébresztettél fel?
-Nem volt szívem, annyira aranyosan aludtál.
-Jaj.-mondta egy vállba ütés keretein belül.
-Ezt mért kaptam?
-Csak úgy.-válaszolta, majd a fürdő felé igyekezett.
-Figyelj Réka.-mondtam, mielőtt kiment volna az ajtón, torkomat megköszörültem.
-Idén is van a karnevál, tudod... azt szeretném kérdezni, hogy nem lenne kedved eljönni velem?
-Niall ez nagyon kedves tudod, de nincs pénzem.
-Réka ezt nem gondolhattad komolyan, hogy elhívlak és neked kell fizetned.
-Ja, úgy más.-mosolygott majd kilépett az ajtón.

Réka szemszöge
Édes Nialltól, hogy elhívott, de nem szeretném, ha azt hinné, hogy a megbeszélt dolgokat máshogy szeretném.
Elmentem lezuhanyozni és megmostam a hajamat.
Ezek után a szobába vettem az irányt, és elkezdtem megszárítani a hajamat.
Elővettem a rózsaszín körömlakkomat és egyenletes ecsetvonásokkal kifestettem a körmömet.
Miután készen lettem, a bőröndömben kezdtem el kutatni, ugyanis még nem volt időm kipakolni a ruháimat.
Végül egy fekete ruha mellett döntöttem.
Remélem Niallnek is tetszeni fog.


Niall szemszöge
Már este hét.
Türelmetlenül vártam Rékát a kanapén ülve.
Mikor megláttam lefelé jönni a lépcsőn vállára omló világosbarna hajával, tökéletes alakjára simuló ruháját, a lélegzetes is elállt.
Gyönyörű.
-Indulhatunk?-kérdeztem a kanapéról felállva, majd kinyitottam az ajtót.
-Természetesen.-válaszolt Réka, majd kilibbent az ajtón, én pedig utána mentem, a kulcsot elfordítottam a zárban és kiléptünk az utcára.
Réka gyengéden belém karolt és így mentünk a vásár helyszínéig, ahol rengeteg voltak és mindenhol árusokat láttunk.


Vettünk vattacukrot, tejeskávét és az én személyes kedvencemet, édes popcornt.
Találkoztunk Danielle-ékkel, Eleanor-ékkal, Harryvel és Emmával is, akik meglepő módon nem egy párként mutatkoztak.
-Üljünk ide le.-javasolta Réka, majd helyet foglaltunk a padon.
-Nem fázol?-kérdeztem.
-De egy picit, de nem gáz, tényleg.
-Tessék, itt a kabátom.-mondtam, majd Réka vállaira terítettem a sötét anyagból készült dzsekit.
Percekig csendben ültünk a padon, de úgy éreztem, hogy nem tudom magamban tartani azt, hogy mit gondolok.
-Annyira gyönyörű vagy.
Csak kapkodtam a fejemet össze-vissza, éreztem, hogy arcom egyre vörösebb.
Réka csak mosolygott, és engem bámult.
-Ezt nem kellett volna mondanom.-fejeztem be mondandómat, majd egyik kezemet a tarkómra raktam.
-Hát nem.-válaszolta Réka fejét lehajtva.
-Sajnálom.
-Ne tedd.-mosolygott.-Hiszen mért ne mondhatnád az egyik barátodnak, hogy gyönyörű?
Pillantásokat vetettem rá, és rájöttem arra, hogy igaza van.
Fejét vállamra hajtotta, válaszul karommal gyengéden átöleltem...


Utoljára felhívom figyelmeteket a feliratkozásra, és ne feledjétek el a Tetszik/Nem Tetszik gombokat most sem!:)

10 megjegyzés:

  1. ez nagyon jó lett :DD bár írhatnál majd a következő részbe vmi izgit!! :DD remélem h Harryék kibékülnek... :( siess! :DD

    VálaszTörlés
  2. imáádom *--* Rékaa és Niall összejöhetne végül:')és remélem harry és emma kibékülnek:(
    siess kövivel ! xoxo

    PetraaLénaa :D<3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó csak így tovább!!
    siess a kövivel..:DD

    VálaszTörlés
  4. remélem, hogy Harry és Emma kibékülnek :)
    siess a kövivel!:)xo

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett :) Karnevál? Nekem eszembe se jutott volna, de nagyon tetszik. Imádom! *-* ~ Buksi2

    VálaszTörlés
  6. Kedves Dalmii!
    Nagyon rég írtam megjegyzést de követtem a történéseket és ezért ne haragudj de nagyon sűrű mostanság a nyaram! :)
    De a lényegre térve nagyon jó még mindig nagyon tetszik és ez hogy tudsz bele újat hozni! Fantasztikus és nagyra tartalak hogy még nyáron is ilyen szorgosan írod a részeket! Köszönöm a jó pillanatokat mikor mosolyt csalsz az arcomra vagy könnyeket a szemembe komolyan ez a blog nagy hatást gyakorol rám köszönöm csak ennyit tudok mondani! És ne beszélj badarságokat hogy a te blogod nem is jó mikor tudod nagyon jól hogy 20-on akárhány ember követi napról napra a blogot.... nem is rossz ez a blog ne beszélj badarságokat! SZERETÜNK! ♥♥

    VálaszTörlés
  7. úgyérzem lassan minden rendbejön.:) remélem. amúgy a blog fantasztikus,és ne csak azt nézd,hogy hányan iratkoztak fel,hanem nézd,hogy vannak akik szorgosan olvassák a blogot,köztük én is. imádom,és várom a folytatást.<33

    VálaszTörlés
  8. Uriisteeenn lemaradtam :OO Neeeeeeee :''''(( Ez nem jóóó Happynek kell lennie :) szóval siess a kövivel :P♥
    xoxo Meliiii:3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszett.:DDDD kövi rész gyorsan.;)

    VálaszTörlés