2012. május 13., vasárnap

3.fejezet~9.rész

10 komi után jön a kövi rész.
Amúgy már csak 500 látogató és meglepetés.
Köszönök mindent! (K)

Louis szemszöge

Egész napot Niallel és Liammel együtt töltöttük.
Elmentünk egy vendéglőbe reggelizni, ahonnan majdnem kiraktak minket, mert Niall annyit evett.
De amúgy nagyon élvezte. Mi már kevésbé, mivel azon a helyen régi törzsvendégek voltunk.

Nagyon hiányzik Eleanor pedig csak tegnap ment el.

De nagyon szeretem. 
És Liamen is látom, hogy gyötrődik amiatt, hogy Danielle elment az USA-ba egy fotózásra.
Niall pedig csak azon okoskodik, hogy hogyan hordhatna magánál több kaját.
Azonban ami még aggaszt, hogy Zayn és Hilary hol lehetnek. Egész éjszaka nem jöttek haza, és még most sem. Most már tagadhatatlanul van kettőjük között valami.

Délután 4 óra van.

Harry a kórházban van Emmánál, Hilary és Zayn valahol kettesben csavarognak.
Mi a fiúkkal itthon punnyadunk.

-Csinálj már nekem kaját Lou maci- nyavajgott Niall, miközben a kanapén feküdt és a lábával piszkálta Liamet.

-Csinálj magadnak Niall maci-válaszoltam, és tovább néztem a tévét.
-Na jó, nem bírom elhallgatni, majd csinálok én-mondta Liam és kiment a konyhába.
Közben Zayn és Hilary haza jöttek.
Az arcukról az jött le, hogy ők sem unatkoztak éjszaka.
Majd kicsattantak az örömtől.
-Na mi újság srácok?-kérdezte egyből Niall és Zaynre kacsintott.
-Mi lenne?-válaszolta Zayn, és leültek mellénk.
-Szóval mi van köztetek?- jött vissza Liam egy nagy tál szendviccsel a kezébe, és letette az asztalra.
-Semmi!- hangzott a válasz Hilary szájából a vártnál gyorsabban, így egyértelműen arra következtettünk, hogy túl vannak a barátságon.

Harry szemszöge

Emma elaludt, nagyon fáradt volt szegény.
Én úgy döntöttem, hogy inkább haza megyek kicsit aludni.
Taxival mentem mivel nagyon fáradt voltam.

-Sziasztok!-mondtam, mikor beléptem a házba. 

A többiek a kanapén ültek. Oda mentem hozzájuk és leültem Niall mellé.
Mindenki itthon volt, kivéve Emmát.
Úgy sajnálom őt, hiszen annyira szeretem.
-Na mi újság Harry?-kérdezte Zayn.
-Minden rendben Emmával, most aludt a kezelés után, ezért eljöttem tőle, hogy kicsit pihenjek-válaszoltam.
-Mi is bemegyünk majd hozzá, szerintem már holnap. És neked se kéne virrasztanod felette mindig-mondta vállat vonva Zayn.
Csak egy mosollyal válaszoltam, és jobbnak láttam, ha felmegyek a szobámba aludni.

Zayn szemszöge

Szóval ennyire feltűnő lenne?
Szerintem mindenki sejti már, hogy nem csak barátság van köztünk Hilaryvel.
De nem érdekel. Tudja meg mindenki, hogy... hogy én... én szeretem őt.
Végre legalább magamnak bevallottam.
Liam, Lou és Niall felmentek videójátékozni, Hilary és én kettesben maradtunk a nappaliba.
-Szerinted rájöttek?- kérdezte félénken Hilary szemeit lesütve.
-Rájöhetnek mindenre tőlem- mondtam, majd közelebb húztam magamhoz, és csókolózni kezdtünk.
-Mindenre azért nem kéne-válaszolta nevetve Hilary.

Egy ajtókopogtatás zavart meg minket.

-Nyitom-mondtam levéve ajkamat az övéről.
Az ajtó felé mentem, megigazítottam a felsőmet, és lenyomtam a kilincset.
Nagyon megijedtem.
Egy rendőr állt előttem.
-Jó napot. Miben segíthetek?- kérdeztem teljes értetlenséggel.
-Hilary Almer itt van?-kérdezte tőlem a rendőr.
-Itt vagyok. Miben segíthetek?- mondta Hilary a hátam mögül.
-A hatóság nevében őrizetbe veszem kábítószer birtoklásáért, és használatáért. Jogában áll hallgatni. Most pedig velem jön.
Hilary csuklójára egy bilincset tett a rendőr.
-Zayn! ZAYN! Segíts már!- üvöltötte Hilary.
Megdermedve álltam az ajtóba, egy szó sem jött ki a torkomon.
Mi történik?

23 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóó de sajnálom Hilaryt siess a kövivel :P

    VálaszTörlés
  2. Azta! :O A vége kicsit durvára sikerült igez lehet,hogy csak nekem az!! Siess a folytatással! Kiváncsi vagyok mi történik Hilaryval. És arra is hogy Emmával mi lesz!

    VálaszTörlés
  3. :O huh a vége kemény de tök jó! :) Hamar folytatni mert már nagyon várom! :D !♥♥

    SZERETÉS! by: DEBY ♥♥ siess

    VálaszTörlés
  4. JÉZUSOM NAH ERRE NEM GONDOLTAM VOLNA ....várom a kövit gyorsan hozd ;) imádom puszi SIESS *-*

    VálaszTörlés
  5. következőőt de gyorsaaan*-* :DDDD imádtam.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jóó lett!!! Hozd gyorsan a kövit!!!xDD ;D siess xx

    VálaszTörlés
  7. gyorsan hozd a kövit! nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  8. folytatást kérek :D még ma :P nagyon jó

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó, imádom ahogyan írrsz:))

    VálaszTörlés
  10. nagyon jó kövit gyorsan! :DDDD

    VálaszTörlés
  11. omfuzhajíhfnőwűíía *-*
    kibaszottjórészlett : D (pardon : $)
    minél előbb folytatást : D

    VálaszTörlés