2012. augusztus 29., szerda

5.fejezet~10.rész


Zayn szemszöge

Miután a bejárati ajtón érkeztem meg, kérdő szempárokkal találtam magam szemben.
-Most én vagyok a hülye, vagy Zayn tényleg nem ment ki az ajtón? Hát lehet, hogy nem kellett volna ennyit innom-mondta Liam, majd egy puszit nyomott Danielle arcára.
-Hé, hiszen nem is ittál sokat-válaszolta Niall, majd töltött még egy pohárral magának.
-Nyugi srácok, csak leestem a tetőről és jobbnak láttam bejönni. Nem akartam reggelig kint feküdni-válaszoltam, mire mindenki nevetni kezdett.
-Emberek-kezdte a mondandóját Harry.-Van egy ötletem. Szóval figyeljetek. Kinek van kedve elmenni bulizni?
Mindenki helyeselt, kivéve Niallt és Rékát.
-Ti, ketten... muszáj jönnötök.-nevetett Eleanor.
-De ha annyira kettesben akartok lenni...-folytatta a beszédet Emma felemelkedő hangsúllyal és széles mosolyra húzott szájjal.
Niall és Réka egymásra néztek, majd bólintottak.
-Megyünk. Tök fasza-mondta Niall, miközben megpróbált felállni, de a kanapé szélébe botladozva elég vicces látványt nyújtott.
-Csinálok egy képet. A rajongók régen nem hallottak rólunk-vigyorgott Harry, majd a pezsgőspoharakat egymásnak támasztottuk.
-Kész-válaszolta, majd letelepedett a kanapéra és elkezdte nyomkodni a telefonját.


Harry Styles @Harry_Styles
party time. ohyeah:) xx

-Feltöltve. Jól van lányok fiúk akkor szedjük össze magunkat és menjünk-kacsintott Harry, majd megcsókolta Emmát és felfutott a lépcsőn.


Emma szemszöge

Harry után futottam, majd mikor beérkeztem a szobába, a göndörke már öltözött.
-Mibe jössz?-kérdeztem, majd én is a szekrényben kezdtem el turkálni.
-Egy farmer meg egy póló-válaszolta.-És te?
-Fogalmam sincs. Ötlet, drága?
-Olyat vegyél fel, amit könnyű levenni-mondta Harry, majd kacsintott.
A számba harapva jeleztem, hogy értem a célzást.
-Mégis mik a terveid? Full részeg vagy Harold-mondtam, majd odamentem hozzá, mire körbefonta a derekamon a kezeit és beleharapott az alsó ajkamba.
-Annál jobb, hidd el bébi.
-O, értem-mosolyogtam, aztán azt vettem észre, hogy az ágyon fekve csókolózunk.
-Héhéhé, Harry, várj. Úgy volt, hogy megyünk bulizni.
-Ugyan Emma. Előtte egy gyors menet-röhögött.
Csak nevettem, majd kimásztam Harry alól és a tükörhöz léptem, megigazítottam a ruhámat, és a hajamat, majd Harrynek megfogtam a kezét, felrántottam az ágyról és elindultunk lefelé a lépcsőn.
-Mindenki kész?-üvöltötte Niall egy pezsgősüveggel a kezébe.
El kell mondani, hogy mikor Niall iszik, akkor nem tudja, hogy hol a határ. És ilyenkor általában az van, hogy széthányja az agyát, másnap pedig nyavalyog, hogy mennyire fáj a feje.
-Indulhatunk-karolt bele Danielle Liam karjába.
Hát ahogy elnézem a társaságot, holnap mindenki nagyon ki lesz készülve.
A fele társaság majd a wc-t fogja támasztani a másik fele meg fel sem bír majd kelni az ágyból.
A második eset jobb, szóval remélem oda fogok majd tartozni.

Zayn szemszöge

Húha, azt hiszem nem volt túl jó ötlet elindulni ezzel a társasággal bárhová is.
Hangos vihogások és sikítások kíséretében tettük meg az egész utat.

Mikor megérkeztünk a kiszemelt szórakozóhelyre elhagytam a társaságot és belevetettem magam egy igazi szingli férfinek járó éjszakába.

Igen, hiányzik Hilary, de ha nem lépek tovább, akkor egyedül fogok megöregedni.
-Egy vodkát kérek-üvöltöttem a pultosnak, aki azonnal ki is szolgált.

Aztán úgy döntöttem, hogy jobb, ha arrébb állok innen és a tömegben kezdtem el járkálni.

Megláttam a színpadon elhelyezett rudakat, éppen most veszi kezdetét a szokásos rúdtánc bemutató.
Bátorkodtam közelebb menni, aztán megpillantottam egy ismerős alakot.
Nem voltam biztos benne, hogy jól látok, ezért úgy döntöttem, hogy teljesen előre megyek.
Szóval így sem tiszta a helyzet.
A lány folyamatosan háttal táncolt nekem, de az, ahogy táncolt, na az nem volt semmi.
Fütyültem egyet, majd a lány felém fordult és széles mosollyal táncolt tovább.
Aztán megpillantottam...
-Jenna?





20 komi és új rész!
Puszi: Dalmii xx

22 megjegyzés:

  1. Nagyonnagyonnagyon jó *-* Csak így tovább... És jenna?! ~ Buksi2

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚ ez olyan sexy rész volt! Imádtam siess kövivel! Nem is tudok mit mondani csak azt hogy siess! ♥♥

    VálaszTörlés
  3. nagyonjólett *-*
    kiváncsi vagyok hogyan fog reagálni Zayn arra h Jennát látta a rudnál :oo
    minél előbb siess a kövivel:)
    puszi anett.

    VálaszTörlés
  4. csodásrészlett:)
    várom a folytatást:D

    VálaszTörlés
  5. JÁáááájjj :D ez a réész valami elképesztő :D siess a kövivel :D hhhuhhúú remélem lesz valami :D x

    VálaszTörlés
  6. basszus, miért kell pont itt abba hagyni? :D kíváncsi vagyok, hogy Jenna hogy fog reagálni...
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  7. ajksfiirpágorh.
    elég izgalmas rész lett:D
    kiváncsi vagyok hogy Jenna miként fog reagálni arra hogy Zayn meglátta őt:D
    minél előbb hozd a következőt.
    puszi.netti.

    VálaszTörlés
  8. Követelem az ùj részt! :DD nagyon ügyes vagy, ne merészeld abba hagyni! :) <3

    VálaszTörlés
  9. imádom!!*-*
    pont itt kellett neked is abbahagynod!!?? xDD
    nagyon jó és siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
  10. ez hűűűhaaaa.... :OOO :DDDD nagyon szupi lett. izgatottan várom a kövi részt!;) <3

    VálaszTörlés
  11. húú ez nagyonjoo rész volt ..rossz résznél abbahagyva.ajj most izgulhatok :D imááádom. siess a kövivel nagyon xx

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó!!! Csak így tovább!:) Jó az új design is!!!:)))

    VálaszTörlés
  13. király az újj rész!!!!! siess a kövivel

    VálaszTörlés
  14. nagyon jóó lett!!! siess a kövivel!! :D

    VálaszTörlés
  15. hűűű ez nagyon jó rész volt:DDD kövi részt!!! már izgulok mi lesz!:DD puszi<3

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó lett ez a rész is :D Tényleg nagyon tehetséges vagy, csak így tovább
    Csak gratulálni tudok, a story-hoz :D
    Már alig várom a kövi részt
    by: Dóry

    VálaszTörlés
  17. imádom mint az összes többit ! *-*
    így tovább! alig várom a kövi részt :$
    mindjááárt megvaan a 20komi :$
    sieess a kövivelnagyon !<3

    VálaszTörlés
  18. :OOOOO siess! imádooom *-*-*-*

    VálaszTörlés
  19. tök jó a blogod !!! siess a kövivel

    VálaszTörlés
  20. klassz az ujj rész!!!!!!siess az ujj résszel

    VálaszTörlés
  21. nagyon klassz! Kövit kövit!!! siess mert már tényleg nagyon kíváncsi vagyok;)

    VálaszTörlés
  22. nagyon jóóóóó köviiit :DDD

    VálaszTörlés