2012. augusztus 22., szerda

5.fejezet~8.rész

Zayn szemszöge
A temetés után teljesen feloszlott a nép és kezdett egészen sötétedni.
Mégsem érdekelt.
Leültem a sír mellé és gondolkozni kezdtem.
A pillanataink újra eszembe jutottak és azok a bizonyos könnycseppek újra megjelentek a szememben.
Szeretem őt, még mindig és mindennél jobban.
Úgy ment el, hogy a kapcsolatunk nem volt lezárva, ezért nem hiszem, hogy túl tudok... legalábbis nem hamar túl lépni rajta.
Azon gondolkoztam, hogy vajon jobb lesz később?
Vajon jön majd más, mikor nem is várnám?

-Szia.-szólt egy ismerős hang, majd megfordultam és Bella állt előttem.

-Mit keresel itt?
-Gondoltam nem leszek bunkó és eljövök.
-Úgy tudtam az USA-ban vagy.
-Ott voltam, de kaptam a hírt, hogy Hilary meghalt és eljöttem.
-Mégis ki értesített?-kérdeztem, miközben szemöldökömet felhúztam, Bella pedig leült mellém.
-Az mindegy. Az a lényeg, hogy itt vagyok...
-Mond el...
-Mégis mit?
-Mond el, hogy pontosan mi a francokat keresel itt?! Mi nem is vagyunk jóban. Nem emlékszel?
-Azért jöttem, mert kötelességemnek éreztem...
Egy "hmm" csúszott ki a számon, majd felálltam és éppen indultam volna, mikor Bella karjával belém kapaszkodott, és teljes erejével visszarántott.
Annyira közel volt az ajka az enyémhez, hogy hánynom kellett tőle.
-Mi összetartozunk Zayn, csak lásd már be...
-Te meg mi a szent szarról beszélsz?
-Tudod te... azóta is csak téged szeretlek.
-De én téged soha az életben nem szerettelek, Bella. Tűnj el!
-Tudom, hogy szeretsz...
-TE MEGŐRÜLTÉL? ÉN TÉGED SOHA, ISMÉTLEM SOHA AZ ÉLETBEN NEM IS SZERETTELEK ÉS NEM IS FOGLAK.
-Jól van, Zayn. Ezt megbeszéltük. De ne hidd, hogy ennyivel megúszod, hogy becsaptál...-mondta, azzal hátrafordult és elment.

Na még csak ő hiányzott.

Kíváncsi vagyok, hogy megint mit fog kitalálni... 

2 hét múlva




Harry szemszöge

Két hét telt el a temetés óta és hál istennek mindenki egész hamar visszatért igazi énjébe.
Emma és én minden napot azóta is együtt töltünk, Réka és Niall is nagyon sokat vannak együtt, bár fogalma sincs egyikőnknek se, hogy pontosan mi van köztük.
Azóta is állítják, hogy csak barátok.
Ja igen... és Hilary tiszteletére vettünk egy hatalmas házat, mert nem akartunk a régiben maradni. Ott túl sok az emlék.
Jobb így mindenkinek.
Így most mind a 9en együtt töltjük mindennapjainkat.
Nagyon hűvös téli idő van amúgy, reggelente fagy is... és este még rosszabb ezért úgy döntöttünk, hogy inkább rendelünk pizzát és nem megyünk semerre.
-Hol van már a pizza, amit rendeltem?-nyűgösködött Niall, szokásos arckifejezéssel, miközben dobálta magát a kanapén.
Szeret szórakoztatni minket.
Mindenki rajta nevetett.
Eleanor és Louis éppen répát falatoztak, mármint egymást etették, Danielle Liam ölébe ült és jókat szórakozott Niall szenvedős színjátékán, Emma éppen mosogatott, én és Zayn pedig a PlayStationnal játszottunk.
-Úgyis én nyerek, hiába próbálkozol haver.-kacsintott rám Zayn, majd egy mosollyal válaszoltam.

Talán Zayn az, akin a legjobban meglepődtem.

Nincs rosszul, nem nyavalyog, nem sajnáltatja magát, itt van köztünk és éli az életét, boldogan.
Emma egy üveg piával tért be a nappaliba.
-Ki kér?-mosolygott, majd letette a poharakat és az üvegeket az asztalra.
-Ki nem kér? Szerintem így könnyebb.-válaszolta Louis.
-Én maradok az üdítőnél.-vigyorgott Liam.
-Na ne már!-üvöltötte Danielle és megcsókolta Liamet.
-Hát jó.-forgatta a szemeit, majd nagy mosolyra húzta a száját Liam.



Emma mindenkinek töltött, majd miután koccintottunk, megérkezett a pizza. 

Szokás szerint Niall rohant és átvette, majd fizetett és behozta a nappaliba.

Egy hónapba telt, míg végre magunkra találtunk és újra egy nagy családként élhetünk.
Imádom ezt a helyzetet.
-Játszunk kérdezz-felelek-et!-vetette fel az ötletet Zayn, majd mindenki az asztal köré gyűlt.
-Aki nem válaszol, vagy nem csinálja meg a feladatot, beadja egy ruhadarabját.
Te jó ég mibe keveredtem.
-Oké, Louis. Kezd te!-mondta El.
-Jó, én Emmától kérdezek. Szóval...-kezdte a mondandóját, közbe bevágta a gondolkodó fejet.
-Na, megvan!-jelentette ki.-Szóval Emma... arra vagyok kíváncsi, hogy heti hány alkalommal csináljátok Harryvel?
Mindenki hangosan nevetett, vagy fetrengett a kanapén, még én is.
-Akkor barom vagy, Louis Tomlinson.-vigyorgott Em.
-Na?-húzogatta a szemöldökét, majd Emma rám nézett.
-Itt a felsőm.-válaszolta, azzal levette a rózsaszín, lenge pólót és bedobta az asztalra.
-Jó, Zayn te jössz.
-Oké, én Niallnek adok egy feladatot...
Niall széles mosolyt húzott a szájára és várta a kérdést.
-Csókold meg Rékát.
Hangos taps és ujjongás töltötte be a nappalit, majd Niall odacsusszant Rékához és megcsókolta.
De nem gyengén, nem olyan pici csók volt, mint amire vártunk, inkább olyan vad.
Látszott, hogy mindketten nagyon élvezik a helyzetet, Niall Réka pólóját tűrte fel, míg Réka Niall haját túrta.
-Jójójó, elég lesz már.-röhögött Eleanor.-Ezt ne itt.
-Bocsi.-válaszolta Niall.
-Na én jövök és Niall-t kérdezem.-mosolygott Danielle.
-Már megint?
-Niall... ugye jól látjuk, hogy van köztetek valami?
A kérdés nagyon jó volt, Niall és Réka egymásra néztek, mi pedig lélegzet visszafolytva vártuk a választ...



Mivel elég szépen összejöttek a komik, 20 hozzászólás után hozok részt!

Puszi: Dalmii xx

23 megjegyzés:

  1. ÚÚÚ de menő! Tök jó lett! Nem gondoltam volna azért hogy pont Bella fog feltűnni a képbe mostanság! Imádom SIESS! ♥♥

    VálaszTörlés
  2. Imadoooom :)
    Hamar hozd a kovit !
    Niall es Reeka nagyoon edesek:)
    Örülök hogy Zayn a régi..kíváncsi vagyok a folytatásra !:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyontutiiii. :DDD*-* Remélem így is maradnak, boldogan:$ siess a kövivel!:D<3

    VálaszTörlés
  4. fúú nagyon imáádtaam.!*-*
    egyszerűűen mindennap mikor ráérek megnézem hogy fent van-e az új rész.!
    annyira izgii hogy nem biroom kivárni mire hozod a kövit.*-*
    SIESS.!:DD

    VálaszTörlés
  5. nagyon jo lett!!:D Louis kerdese omg xd siess a kovivel!:D

    VálaszTörlés
  6. Imádom..gyorsan kövit!*-*<3

    VálaszTörlés
  7. Annyira jól írsz!Egyszerűen imádom!!!
    Remélem sietsz a kövivel!;)
    Puszi.: Cassie

    VálaszTörlés
  8. EZ NAGYON JÓ :) mostmár kell egy kis boldogság..elég a depiből :) imádom, siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
  9. szívódjon már fel az a Bella..nagyon idegesítő..
    végre már boldogan élnek, remélem örökké megmarad ez az állapot!!!:)
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  10. szupi!!!!!!!!!!!!siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  11. imádoooooooooooom a blogod:DDDD siess a kövivel<3*-*

    VálaszTörlés
  12. kérlek siess már beértem maga többieket 3-4-5 fjezet olvastam ma este végig és nagyon tetszenek.van olyan amikor halál komolyan sírok.de van olyan amikor nagyon örülök. :DDD*-*

    VálaszTörlés
  13. Úristen..én asszem tegnap előtt kezdtem olvasni a blogod bocsi hogy nem komiztam...de most akkor kapsz egy jó hosszút:) Na szóval rengetegszer megsirattál már...amikor Harry vagy Emma majdnem meghalt...A kibékülések...és amikor Hilary meghalt. Eszméletlen hogy hogy tudsz ilyen érzelmeket kiváltani az emberből. Komolyan..nem sok blog van amit így át tudok érezni és ennyit sírni rajta..Úgyhogy folytasd, és NE hagyd abba blogot, mert nem tudom mit csinálok;) Nagyon tetszik, érdemes folytatnod:D

    VálaszTörlés
  14. nagyonszuppi... örülök annak,hogy túlléptek a történteken,de Réka... már kezdtem azt hinni,hogy nem hallok többet felőle,de nem!!!!! ez a rész is nagyon tetszett és hozd hamar a folytatást!!!! :DDD <3

    VálaszTörlés
  15. Úgyimádom amikor így együtt vannak :D Kész kínzás hogy csak 20 hozzászólás után írsz ... :( :)) Sieesss a kövivel már nagyon várom :D

    Puszii: Lauu<3

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jo lett akàrcsak a többi!!!! Siess a kövivel!!:)

    VálaszTörlés
  17. jóóóó letttt imádás van siess

    VálaszTörlés
  18. Siess! IMÁDOM. ÉRTED?! IMÁDOOM!!!! *.* <33 SIESS!
    Noncsii.xx

    VálaszTörlés
  19. Klassz, hogy minden rendben:))<3 Siess! - xxx
    - Tamaa

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jól siekrült ez a rész is! Folyattást! :D MOST! Szess!! xoxo

    VálaszTörlés
  21. Nagyon ügyes vagy!!:))
    Bocsi hogy nem írtam mostanában komit:$$

    VálaszTörlés
  22. Mikor hozod a köviit??Nagyon jó a blogod!!

    VálaszTörlés