2012. augusztus 16., csütörtök

5.fejezet~6.rész


Emma szemszöge

Újabb nap Hilary nélkül.
Kezdek hozzászokni a hiányához.
De rettenetes.
Harryvel egész nap filmet nézünk, Liam Danielle lakásán volt, Louis Eleanorral ment vásárolni, Réka és Niall elmentek vidámparkba.
Zayn a szobájába tölti az egész napját.
Teljesen széthullunk.
Már egyáltalán nincs meg a régi jó hangulat. Itt már semmi sincs.
Ami a legaggasztóbb, hogy fogalmam sincs, hogyan tudnám ezt helyrehozni.
Zayn jött le a lépcsőn, majd rám nézett.
Szemeiben mintha megbánást és kétségbeesést láttam volna.
-Mindjárt jönnek Liam-ék is, Eleanor-ék is. Bejelenteni valóm van.-mondta Zayn, majd zsebre tett kézzel járkált fel-alá.

Mikor mindenki megérkezett, Zayn előttünk állt és fogalmam sem volt, hogy most mire készül.

Megfagyott a levegő, majd Zayn egy mély pillantást vetett.
-Rékának semmi köze a droghoz. Az enyém volt. Sajnálom. Én drogozok. 

Réka szemszöge

Csak álltam ott, és a másodpercek is éveknek tűntek.
Picit lábujjhegyre emelkedtem, hogy egy szintbe legyek Niallel.
Még egy percre kinyitotta a szemét, hogy biztosítsa helyzetét.
Majd rám mosolygott újra.
És újra behunyta szemeit...
Lelassult az idő, szinte megszűnt minden.
Becsuktam a szememet, majd hagytam, hogy megcsókoljon.
Mikor ajkaink összeértek, fogalmam sem volt, hogy miért vártunk ezzel eddig.
Niall hajába túrtam, majd ő a derekamat megfogva húzott magához közel.
Belenevetett a csókunkba, majd még közelebb húzott magához.
És folytattuk, ahogy elkezdtük.
Szinte lélegzetvételnyi szünetet sem adott, de nem bántam.
-Niall, várj.-nevettem lehajtott fejjel.
-Túl gyors, igaz?-kérdezte.
-Picit.-válaszoltam.-De nem mondtam, hogy baj.
Nevetett, majd ajkába harapott és újra megcsókolt.
-Mindjárt jövö... Oppá, bocsi.-mondta Harry, miközben egy szemeteszsákot cipelt maga előtt, de amilyen gyorsan kinyitotta az ajtót, olyan gyorsan vissza is csukta.
-Bassza meg.-nevetett Niall.
-Hát ez... öhm. Fu.-meg sem tudtam szólalni. Csak nevettem.
Jelenleg nagyon boldog vagyok.
Boldogabb mint valaha.




Niall megfogta a kezemet, majd felmentünk a szobájába.

Leültünk az ágyra és megfogta a kezem.
-Szóval te mit szeretnél?-kérdezte, majd felhúzta a szemöldökét.
-Nem tudom.-mondtam nagyot nyelve.
Niall csak elengedte a kezem, majd felállt, tarkójára tette két kezét és fel-alá kezdett el járkálni a szobába.
-Ez minden?
-Figyelj Niall, nagyon jól éreztem magam ma veled, csak attól félek, hogy mit fognak a többiek mondani.
-Értem.
-Fogalmam sincs, hogy mi lenne most a helyes.
-Hát de ha érzel irántam valamit, mért ne próbálhatnánk meg? Mért kell a többiektől függnünk?
-Nem arról van szó, hogy a többiektől függünk vagy sem.
-Értem...
Egy sajnálkozó pillantást vetettem rá...
-Szóval?
-Mi szóval?
-Nem szeretnél semmit? Akkor maradjunk barátok?

8 megjegyzés:

  1. NEM NEM NEM NEM NEM NEM NEM ! NEm maradhatnak barátok! Siess nagyooooooooooooon *O* ~Buksi2

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeeem maaradnak barátok !:D
    Úú..zayn /:
    Siess a kovivel !
    Btw ezis kurvajovolt akár csak a többi ! <3

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó lett *o* siess a kövivel!! :D♥♥

    VálaszTörlés
  4. Nem rég kezdtem el olvasni a blogod :)
    A kedvenemmé vált ! :)
    Belőled író lesz , az egyszer már biztos !
    Rohadtul tetszik ahogy írsz,csak így tovább !:*
    Sose hagyd abba ;)

    Már tűkön ülök és várom a következő részét a blogodnak !
    Siess amennyire csak tudsz :)
    Üdv,Panni a directioner :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó siess gyorsan a kövivel :)

    VálaszTörlés
  6. büszke vagyok Zaynre, hogy kerek perec kimondta, hogy övé volt a drog..de remélem ezzel be is fejezte az önpusztítást. És Rékának meg Niallnek össze kell jönniük!!! nem maradhatnak CSAK barátok :D:D siess a kövivel!!:)<3

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ilyen csodálatos írást ,még nem olvastam a témában! :) Kérlek hozzd össze őket és Zayn is találja meg a boldogságot!:) Ne hagyd abba! :) Louis16

    VálaszTörlés
  8. NEM LESZNEK CSAK BARÁTOK!!... nem!! :D örülök hogy Zayn elmondta és remélem így majd tudnak neki segíteni :( siess a kövivel:)♥ ./az előző kommentemet nemküldte el tegnap O.o/.

    VálaszTörlés