2012. augusztus 17., péntek

5.fejezet~7.rész

Szóval drága olvasók, újra egy mélypontra érkezett a blog. Legalábbis az én szememben.
Gondolom most mindenki azzal van, hogy csak önsajnálatból írogatom ezeket. Aki ezt hiszi, remélem kevesen, azok tévednek.
Szóval egyre kevesebb hozzászólást és Tetszik/Nem tetszik értékelést kapok.
Pedig szerintem ennyit megérdemelnék, mikor van olyan, hogy fél napokat dolgozok egy részen. Jobb esetben 2 órát.
De nagyon szeretlek titeket mindentől függetlenül.
És mostantól tényleg csak 15 hozzászólás után hozok részt, meg is lepne ha egy héten belül összejönne, a mostani állapotra tekintve.
De majd meglátjuk.
Az a lényeg, hogy mostantól megfontoltabban fogok blogolni és sokkal jobbat próbálok írni, hogy mindenkinek elnyerje a tetszését, és igen, tudom, hogy ez nehéz feladat lesz.
Na de akkor olvassátok!:)
[Ide nézzetek be: http://dream-anchor.blogspot.hu/ és hagyjatok kommentet a véleményetekkel! Nagyon fontos, köszönöm.]
Köszönöm a sok díjat, a héten azt hiszem 8-at kaptam. Tényleg nagyon köszönöm! <3
Puszi: Dalmii xx





Niall szemszöge

-Szóval?
Réka felállt az ágyról, majd odasétált hozzám és nyakamon végighúzta két kezét.
-Mindennél jobban szeretném.-majd rám mosolygott és ajkait az én ajkaimra helyezte.
Miután elengedett, megöleltem őt és illatát mélyen beszippantottam.
-Kizárt, hogy nekünk csak barátoknak kéne lennünk.-mosolygott.
-Szerintem is.-helyeseltem, majd újra megcsókoltam de belenevettem és inkább csak magamhoz szorítottam.
-A többieknek elmondjuk?-kérdezte Réka.
-Szerintem még ne.-válaszoltam suttogva.
Réka csak mosolygott, majd ledőltünk az ágyra, és mellkasomra hajtotta fejét.

Másnap


Zayn szemszöge

Eljött a temetés napja.
Felkeltem az egyből a fürdőbe mentem, megtámaszkodtam a csap szélébe és fejemet felhajtva néztem bele a tükörbe.
Hova tűnt a régi, élettel teli fiú, akit mindenki csak Bradfordi Bad Boi ként emleget?
Nincs az már sehol.
Hilary volt az, aki mellett magam tudtam lenni és bármit csináltam ő mindig ott volt.
A ruháit tegnap kipakoltam a szobából, viszont a parfümjét megtartottam. 
Igaz, hogy csak bánatot okoz, de legalább maradt tőle valami.
Miután kiléptem a fürdőből egy alapos zuhanyzás és fogmosás után, a gondosan kikészített öltönyömet és ingemet magamra vettem.
A tükör elé álltam.
-Ma tökéletesen kell kinéznem.-suttogtam és a Hilarytől kapott nyakláncomat a nyakamba akasztottam.
Egy fél szív volt, a másik pedig az éjjeliszekrényen. A halála előtti napon vette le, mondván, hogy nem illik a ruhájához és ne haragudjak rá... a másik felét pedig mélyen a zsebembe rejtettem.
Készen vagyok.
Remélem a többiek is.
Félek, hogy túlságosan össze fogok omlani a temetésen.
És gondolom most felvetődik a kérdés, hogy a többiek mit szóltak a tegnapi vallomáshoz?
Odajöttek, és közösen kaptam egy nagyon nagy ölelést. Hihetetlenül jól esett és erőt adott nekem.
Mindenki csak azt mondta, hogy hagyjam abba, mert tönkre teszem magam.
Danielle száján kicsusszant az a mondat, hogy "Hilary nem lenne büszke rád!".
Ez volt az a pillanat, mikor rájöttem, hogy igaza van és nagyon nagy hülyeség volt, amit csináltam, ezzel Rékát is bajba kevertem.
Jut eszembe még jövök neki eggyel azért, mert volt szíve és nem mondta el, hogy kié volt a drog.

Lassú léptekkel érkeztem meg a nappaliba. 

Mindenkit feketébe látni elég elborzasztó látvány volt, és ajkaim automatikusan lefelé gördültek, majd egy könnycsepp csordult ki a szememből amit fejemet lehajtva próbáltam takargatni.
Mikor leértem mindenki részvétét nyilvánította, majd Emma jött oda hozzám és szó nélkül átölelt.
Ilyenkor teljesen eltört a mécses mindkettőnknél, és csak zokogtunk.
Harry megfogta Emma vállát, hátra húzta, majd a letörölte könnyeit és elindultunk.

Kiértünk a temetőbe, majd a ravatalozó helyszínére mentünk. A koporsó még nyitva volt.
Vettem egy kis bátorságot, és oda léptem Hilaryhez.
Könnyeimmel küszködve a koporsóhoz léptem és jobb kezemet felemelve megsimogattam puha arcát.
Majd a zsebemből kivettem a nyaklánc egyik felét, és a nyakába akasztottam.
Egy könnycsepp hagyta el a szememet, majd Hilary arcára csöppent.
Letöröltem és elhagytam a koporsó körzetét, hátrébb álltam.
-Jól vagy?-kérdezte Réka, aki mellett Niall állt. Velem szemben Danielle és Liam, Louis és Eleanor, Harry és Emma pedig a másik oldalamon foglaltak helyet.
Mindenki sírt...
-Nem.-válaszoltam, megpróbáltam egy kis mosolyt erőltetni az arcomra.
-Tényleg nagyon sajnálom.-mondta miközben átölelt.
Újra zokogni kezdtem, kezemet emeltem fel, hogy letöröljem könnyeimet.
Réka válla felett Niall sajnálkozó tekintetével találkoztam.

A pap megkezdte a szokásos szöveget.

Rettenetesen elkezdett mindenki sírni, mikor a pap ahhoz a szövegrészhez ért, hogy: "Búcsúzik családjától, drága apukájától és anyukájától, barátaitól, Emmától, Harrytől, Nialltől, Louistól, Rékától, Danielletől, Eleanortól, Liamtől és barátjától Zayntől."

A kiásott sírhoz mentünk, majd miután beleengedték a koporsót a földbe, mindenki egy szál vörös rózsát dobott be.
Sírás hangja töltötte be az egész teret, mindenki csak ledöbbenve állt. 
18 évesen elment...
A földet kezdték pakolni a koporsóra, majd tudatosult bennem: Hilary végleg elment... itt hagyott. Mi lesz velem?
Azonban annyit tudok, hogy én senkit sem fogok viszont úgy szeretni, mint őt...

24 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett *-* nagyon szomorú lett és egy kicsit könnyeztem is :((:$$ minél hamarabb tedd fel a kövit *-*♥♥

    VálaszTörlés
  2. ezt megint zokogva olvastam :'(( istenem.:(( megint sikerült alkotnod,komolyan nem sok, sőt csak egy-két író van aki megtud siratni..és ez nagy dolog ;)
    az elejéhez pedig annyit, hogy én nem vettem észre negatív változást az írásodon...:)♥

    VálaszTörlés
  3. Legszomorúbb rész :( Sajnos mostmár nemtudok abban reménykedni, hogy Hilary tényleg életben van. Mindenesetre, nagyon jó lett, ügyin írtad le az egész temetést! <3 ~Buksi2

    VálaszTörlés
  4. Kajakra megkonnyeztem..ez nagyonjoo lett !:)
    Niall és Réka örülök hogy végre összejöttek:)
    Egyébként gratula a díjakhoz Dalmi x
    Imádom ahogy írsz,hamar hozd a kövit :)

    VálaszTörlés
  5. én is sírva olvastam végig..:'( régi emlékek jutottak az eszembe..:'(:'( ...
    örülök, hogy Niall és Réka összejöttek;)
    siess a kövivel!:)<3 és fel a fejjel mert nagyon jó író vagy!!!:)

    VálaszTörlés
  6. Dalmi ,hogy tudsz ilyen kibaszott jól írni??? Nagyon szép lett ,gratula a díjakért! Louise16

    VálaszTörlés
  7. imádom a blogot,imádom ahogy írsz,és imádom,hogy ez az a blog,amin még sírni is tudtam,annyira jó volt. mármint nemaz,hogy szomorú volt és sírtam,csak nem mindegyik sztori tudja ezt kihozni belőlem:')
    már várom a következőőt<3 xx

    VálaszTörlés
  8. :( Istenem :'( Nagyon jó lett ez a rész is !! Gratulálok a díjakért! :)
    Puszi:Lauu <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett ez a rész is!!!..Imádom a blogod!!!Kár hogy Hilary meghalt!Sajnálom Zaynt!..Minél hamarabb tedd fel a kövit!:Dxx

    VálaszTörlés
  10. Nagyon nagyon jo lett!!! De olyan rossz h Hilary meghalt:(siess a kovivel!!

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó lett szegény Zayn siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  12. imádoooooom!siess a kövivel!!:)♥

    VálaszTörlés
  13. :'((( itt sírok és át élem hogy vajon mit érezhetnek! Sajnos ezzel kapcs egy pár nagyon rossz és szív szorító élmény jut eszembe..... De nagyon szeretem :)és ne félj szeretjük a blogodat ;) Na meg téged is! ♥♥ Nem is tudok több dolgot írni most .... siess

    VálaszTörlés
  14. Imááááááááádtam. Minden rész nagyon tetszik, de ez a mostani különösen... végig sírtam én is, rengeteg emlék eszembe jutott.. nem vagyok annyira az a meghatódos típus de bevallom, mikor végigolvastam,utánna negyed óráig csak ültem és néztem magam elé... :((( annyira hitelesen és életszerüen írsz, hogy minden eggyes pillanatot magam elé képzeltem. :) Imádom a blogodat, siess a kövi résszel! :) xx

    VálaszTörlés
  15. Imádom,nagyon jó lett!!De most énis elsírtam magam... Siess!!

    VálaszTörlés
  16. imádom!*-* nagyon siess légysziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.<33333

    VálaszTörlés
  17. szia,imádtam. mivel összegyűlt a 15 komi minél hamarabb hoz kérlek :D <3

    VálaszTörlés
  18. imádtam. siess a kövivel <3! :))

    VálaszTörlés
  19. Imádom mint a többit siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  20. Iszonyú jó lett!!! szegény Hilary miért kellett meghalnia?? :(( Siess!! :)

    VálaszTörlés
  21. áá imádooom.:33 szegény Hilary annyira sajnálom..:c
    SIESS !!

    VálaszTörlés
  22. imádom a blogod!!!!!!!!siess a kövivel

    VálaszTörlés
  23. Nagyon imádom a blogodat!!! annyira sajnálom,hogy Hilary meghalt!! :(( siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  24. nemrég kezdtem a blogodat és már idáig jutottam mert nem bírom ki,hogy ne tudjam meg mi történik!! nagyon izgalmas annyira jól írsz és életszerűen ,hogy azt már nem lehet szavakba önteni!!! csoda,hogy még nem fedezett fel téged valaki mert simán elmehetnél írónak!!! nem vagyok érzékeny típus de a te blogodon mindig sírok ha olyan rész van... szerintem egyáltalán nincs mélyponton a blogod ,mert nagyon sokan szeretik !! és ez a rész is iszonyat jó lett akárcsak a többi!! Szegény Hilary nagyon kár,hogy meghalt én nagyon szerettem.:// És Zayn remélem túl lesz majd rajta és nem lesz ilyen depis. mindenesetre imádtam !! Siess a következővel! :)

    VálaszTörlés