2012. szeptember 2., vasárnap

5.fejezet~11.rész




Zayn szemszöge
A zenének vége, minden fény lekapcsolódott.
-Basszus.-suttogtam, majd a színfalak mögé próbáltam betekintést nyerni.
-Mit keres? És ki maga?-kérdezte egy biztonsági őrnek kinéző, magas, középidős férfi.
-Jennát keresem, az egyik táncos lány... és Zayn Malik vagyok-hadartam a szavakat egymás után.
-Sajnálom de nem mehet be.
-Az istenit-válaszoltam, majd két kezemet a tarkómra raktam, és eszembe jutott az ötlet.

Elővettem a pénztárcámat, majd pár papírpénzt kivettem belőle.

Azt hiszem körülbelül 500 dollár lehetett...
most már értem, hogy az emberek mért mondják, hogy csak szórom a pénzt.
A biztonsági őr pár másodperc gondolkozás után beengedett.

Hosszas keresés után rábukkantam Jenna öltözőjére. Nem volt nehéz megtalálni, hiszen egy névtábla jelezte, hogy jó helyen járok. Megigazítottam a hajamat  majd feltűnés nélkül bementem.

-Zayn?-kérdezte Jenna, majd maga elé kapta a törölközőjét.
-Bocsi...
-Semmi baj, csak éppen öltöztem volna fel. Nem számítottam vendégre. De várjunk... te mit keresel itt?
-Láttalak a színpadon. Jenna te hogy kerülsz ide?
-Nem egyértelmű? Táncolok. De Zayn... nem akarok veled beszélni-válaszolt, arcára gúnyos mosoly ült ki.
-Mi?
-Jól hallottad...
-Mit tettem?
-Hát tudod... te nem olvasol twitteren soha? Minden velünk van tele. Ahogy ülünk a tetőt. Annyi utálkozó twettet kapok, hogy a fele is sok. Egy nap alatt 200.000 követőm lett. Én ezt nem akarom. Most mindenki azt hiszi, hogy együtt vagyunk, közbe nem is ismerlek.
Csak figyeltem őt felhúzott szemöldökkel, majd közelebb mentem hozzá, és vállát megpuszilva suttogtam a fülébe.
-Ne mond, hogy meg sem fordult a fejedbe, hogy összejövünk.
-Zayn...-mondta, majd ellökött magától.-Árad belőled a piaszag, engedj el. Teljesen részeg vagy.
-Nem teljesen-vigyorogtam.
-Menj el. Amúgy is... fel szeretnék öltözni.
-Oké, oké, ahogy akarod-mondtam, majd kiléptem az ajtón.

Niall szemszöge
Rengeteg ember, azt se tudom hol vagyok, azt se, hogy a többiek hol vannak, azt se, hogy merre a kijárat... csak élvezem.


-Kérsz valamit inni?-kérdeztem Rékától, akivel  a táncparkett közepén próbáltunk táncolni. Elég nehéz volt, mivel rengeteg ember vett minket körül.

-Öhm aha, valami ütőset.
-Oké bébi-kacsintottam, majd megfogtam Réka kezét és a pulthoz rángattam.
-Két Flaming Lamborghini-t kérünk-üvöltötte Réka, miközben megpróbált felülni a székre.
-Biztosak vagytok benne? Fuhuhu...-nevetett a pultos, közben elkezdte elkészíteni a két koktélt.
-Mer'? Miva'?-kérdeztem szemeimet meresztgetve, miközben én is helyet foglaltam.
-Megisszátok és 20 perc múlva olyan zuhanós élményben lesz részetek, amit soha nem fogtok elfelejteni. Nagyon adja ez a koktél, csak az a baj, hogy túl durva.
-Sebaj-válaszolta Réka, majd megcsókolt.
Pár perc várakozás után meg is kaptuk a koktélt.

-Fogadjunk, hogy nem mered meginni egyszerre-mondtam Rékának, aki megvonta a vállát.

-Csak ha te is.
-Oké-válaszoltam, majd felemeltük a pultról az italokat és egy húzásra megittuk.
-Bazdmeg Niall ez kurvaerős-mondta levegő után kapkodva.
Ez tényleg nagyon durva cucc. Valami 80%-os rum van benne.
Hoppá.
A következő fél órát inkább filmszakadások jellemezték...
Egyszer a tömegben táncoltam vagy mi, a következő emlékem az, hogy Rékával smárolunk félmeztelenül egy wc-ben.

-Niall... ezt... nem... itt... kéne-mondta Réka, minden egyes szó között megcsókolta a szám.

-Hagyjuk?
-Nem ezt mondtam-válaszolta, majd a hajamba túrt és tovább csókolóztunk.
-Szóval?
-Mi szóval, Niall?
-Akarod?
-Igen-válaszolta, majd letéptük egymásról a maradék ruhát is...

Lehet, hogy inni nem kellett volna annyit, vagy nem is tudom. 

Csak annyit tudok, hogy élvezni fogom az éjszakát.





20 hozzászólás és Tetszik/Nem tetszik gomb után új rész!

Puszi:Dalmii xx

18 megjegyzés:

  1. huhúúú ;) ez ütős rész volt :D remélem azért a wc-ben nem kapnak el vmilyen fertőzést..:D:D
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  2. SAJNÁLOM HOGY CSAK MOST VETTEM ÉSZRE :( de angyon szétvagyok esve...:/ viszont ez a rész ŰBERKIRÁLYFASZA lett :) megintcsak imádom ♥

    VálaszTörlés
  3. Huhuuuu szép. Nagyon tetszett. Várom a kövi részt!!!! :DDD

    VálaszTörlés
  4. áááá de vad ;) de tetszett :)
    Zayn és Jenna remélem összejönnek *-*
    imádom még mindig a blogod,abbanehagyd a 100.résznél vagy véged Dalmi .siess a kövivel nagyon nagyon x

    VálaszTörlés
  5. imadom,jesus kicsit komoly resz de nagyon jo . x
    niall es reka iszonyat edesek xoxo
    siess a kovetkezovel draga blogerina

    VálaszTörlés
  6. Uh!! :D Ez a rész is pont ugyan olyan jól sikerült mint a többi!! KÖVETKEZŐT! :D Nehogy abba merd hagyni! Főleg ilyen résznél ne! :D Siess!!! :D

    VálaszTörlés
  7. ez de jó.ügyes vagy.siessél ám ;))

    VálaszTörlés
  8. jóó lett nagyon , siess a köivivel kérlek ! x

    VálaszTörlés
  9. Aztakurva.*-* imádlak!!!:) siess<333

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó rész!! következőt de AZONNAL:)) ügyi vagy csak így tovább puszii<3333

    VálaszTörlés
  11. suli után ez most jóleset :"DD imááádom,kicsit durvul a helyzet !
    csak így tovább x siess a kövivel kérleek ♥

    VálaszTörlés
  12. jaaaaaaaaajjj imáádoooom xoxo

    VálaszTörlés
  13. aztaaa:ooo Niall és Réka...aaa wc?? na neeeee!!! kövii részt!! vagy megőrülök!! <3

    VálaszTörlés
  14. WoW!!!Ez a rész nagyon jó lett(nem mntha a többi nem!!)
    na szoval imádom!siess a kövviel! :) <3

    VálaszTörlés
  15. Egy szó: TÖKÉLETES!!
    By.: Fanni <3<3<3

    VálaszTörlés