2012. szeptember 24., hétfő

5.fejezet~17.rész


Niall szemszöge
Összebújva aludtunk el a kanapén, majd a vezetékes telefon csörgése zavart meg minket.
-Várj, majd én felveszem-suttogtam Réka fülébe, egy puszit nyomtam az arcára és a telefonhoz siettem.
-Niall Horan-ásítottam bele a nevemet a kagylóba.
-A rendőrség. Emma Rose Malik késeléses ügyéről van szó. 
Meglepődöttségemben egy szó sem jött ki a számon percekig.
-Hahó, uram. Itt van?
-Öhm...
-Szóval arról van szó, hogy utasítást kaptunk arról, hogy abból a házból bárki átveheti az információt, ha jutottunk valamire. Tudom, hogy késő van, de ide kéne jönnie.
-Ott leszek-válaszoltam, azzal lecsaptam a készüléket.
Értetlenül álltam a történések előtt.
Tudtam, hogy ez megint szétszakítja az egész családot.
Ha Emmának valami baja lesz, Zayn és Harry olyan szinten a padlóra kerülnek, hogy az a banda sorsát jelentősen befolyásolja.
-Réka...
-Igen?-kérdezte álmosan, majd felült a kanapén, maga köré tekerte a takarót és mellém sétált.
-Be kell mennünk a rendőrségre.
-Ugye nem amiatt, hogy nem az apámmal élek?-kérdezte kétségbeesetten, miközben biztonságot nyújtó szemkontaktusomat kereste.
-Nem, nem. Teljesen másról van szó. Emmát lekéselték.
Felszisszent, kezét a szája elé helyezte, szemei elkerekedtek.
-Mi? Hogy micsoda? De mégis hogy? Mi történt? Hol? Mikor? Mi van?
Szegény Réka teljesen összezavarodott.
-Velem jössz, vagy maradsz?-kérdeztem, miközben megigazítottam magamon a melegítőt.
-Jövök-válaszolta, majd felszaladt az emeletre, felvett egy nadrágot és elindultunk.
Hűvös volt, séta közben átkaroltuk egymást.
Kellemes volt így sétálni, valahogy mégsem tudtam beleélni magam a pillanatba.

-Jó estét-léptünk be a kapitányság ajtaján.
-Niall? Niall Horan? Magával beszéltem telefonon, ugye?
-Igen, de mondja már.
Belekezdett a mondandóba, ami legalább fél óra volt.
Elmesélt mindent, töviről-hegyire, igazából engem a rizsa nem érdekelt, tudni akartam a pontos okot, helyszínt,  tettest, és a 'miért?'-re a választ. Már ha van.
-Szóval az elkövető elmenekült a helyszínről, de határnál utol érték a kollégák. Itt a képe-mondta, majd egy papírdarabot helyezett le elém.
Nem hittem a szememnek. Egyből felismertem.
Adam...

Zayn szemszöge

A kínos csendet a telefonom csörgése zavarta meg.
A szempárok továbbra is az arcomra tapadtak, szünet nélkül.

Jenna kérdően nézett rám, miután letettem a telefont.

Nem rég ismer, de látta, hogy nincs rendben valami.
Vettem egy mély levegőt, majd felkaptam a kabátomat.
Nem akartam magyarázkodni, nem akartam semmit mondani, nem akartam Jennát itt hagyni egyedül ebben a helyzetben, de életbevágóan fontos kérdésről van szó... nem akartam, hogy tudja bárki is, hogy merre megyek.
A testvérem a kórházban fekszik élet-halál között. Akivel együtt nőttünk fel... akiért bármit megtennék.

Kirohantam az ajtón, majd átfutottam az úton, közben egy cigit kotorásztam ki a zsebemből.

Az agyamban minden összekavarodott, a szemem előtt a színek elhalványodva mosódtak el.
Az egész világ olyannak tűnt, mintha percek választanának el a teljes összeroppanástól.
Kimerült voltam, ideges, és féltem. Egész testemet a remegés fogta el, komolyan kezdtem azt hinni, hogy nekem ez már sok. Én ennyi terhet nem bírok el. 
Utcáról utcára csak rohantam.
Nem számított semmi.
Sem a sötétség, sem a szitáló köd, sem a hideg.
Egy dolog lebegett a szemem előtt: beérni Emmához. Látni őt... tudni, hogy még itt van közöttünk.
A kórházhoz érve elnyomtam a cigicsikket az udvaron, ami már az ötödik volt az úton, és berontottam a ajtón.
Érdeklődve láttam, hogy a recepciós pultnál senki nincs, ezért amerre a szívem vezetett, arra mentem.
Fél óra keresés-kutatás után megtaláltam Harryt.

Önkívületi állapotban sírt és teljesen megrémisztett. 

Egy szót sem szólt, csak ült és bámulta az ablakot.
Komolyan megijedtem.
-Harry?!-suttogtam, miközben leültem mellé a székre.
Rám nézett, olyan volt mintha szégyellné könnyeit.
-Mond már, mi történt?
-Zayn...-megremegett a szempillája, majd újra egy könnycsepp hagyta el a szemét.
-HARRY!-szinte ordítottam már. 
Nem akartam. Tényleg nem akartam vele kiabálni. De a fáradtság és a kétségbeesés túltett a szabad akaratomon.
Harry nyelt egy nagyot, majd elővett egy zsepit és letörölte a könnyeit.
Vett egy nagy levegőt, majd hátradőlt a széken.
-Harry, könyörgöm neked, mondj valamit-próbáltam kedvesen közeledni felé.
-Emmát lekéselték-válaszolta, miközben rám nézett.
Bűntudatot láttam a szemében.
-Zayn erről csak én tehetek. Nem vigyáztam rá eléggé. Mindent tönkreteszek.
-Ne hibáztasd magad, könyörgöm-válaszoltam, aztán eszembe jutott egy sokkal fontosabb dolog Harry önsajnáltatásánál.
-És Emma? Hol van? Hogy van? Látni akarom-hadartam gyorsan a szavakat egymás után, felpattantam a székről és indultam volna, mikor Harry köhintett egyet, jelezve, hogy forduljak vissza.
-Mi az?
Harry újra a könnyeivel küszködött, aztán megint kitört belőle.
Hangosan sírt.
Bármely férfit meghazudtoló őszinteséggel.
Újra remegés kerített a hatalmába, aztán rázott a hideg.
Harry küszködését/hogy akár egy szót is ki tudjon ejteni/ láttán könnycseppek kúsztak a szemembe.
-Harry az Isten szerelmére bökj már ki valamit-türelmetlenkedtem tarkómhoz kapva.
-Itt már nem találod meg Emmát...

Pontosan fogalmam sem volt, hogy miről beszél. 

Összeráncoltam szemöldökömet.
Képtelenség, hogy meghalt...


Bocsánat, hogy ilyen rövidke lett, megpróbálom a következőt hosszabbra írni.

Puszi:Dalmii xx

24 megjegyzés:

  1. imádom,imádom,imádom a blogodat :) <3

    VálaszTörlés
  2. Nenenneneneneneneneneneneneeeee:((((((((((((((((((((

    VálaszTörlés
  3. neeeeeeeeeeeeeeeeeee:'((((((((((( emma nem halhat meg!!!:((((((
    #bekönnyeztem..:$ imádom a blogod.<3

    VálaszTörlés
  4. óóóó nehogy már meghaljon, neeeeeeeem !!!!!!!!!!! :(:(
    siess !! :)

    VálaszTörlés
  5. ááááááá!!! komolyan megölted Emmát?o.O gyorsan következőt mert ááá imádoom:))<3

    VálaszTörlés
  6. NEEEEE haljon meg Emma :( siess a kövivel imádom

    VálaszTörlés
  7. Nem hiszem el sírok basszus megölték megölted XD De áá nem halhat meg csak így valami csoda folytán történhetne valami izgiis! ♥♥ siess nagyon várom

    VálaszTörlés
  8. eeez gyönyörű rész lett :') teljesen elképzeltem ezt az egészet.nagyon durva . máár megint jön az összeomlás ..kajakra bekönnyeztem . btw siess a kövivel , imádtam eztis :)

    VálaszTörlés
  9. Úristen,Úristen,Úristen,Úristen nem nem halhatmeg nem halhat meg.....

    VálaszTörlés
  10. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....... :'( Kérlek mond,hogy nem halt meg!!!! Kérleek!!!!! És én még azt hittem,hogy ez az Adam gyerek jófej. :'( :(((((((((

    VálaszTörlés
  11. Nem nem nem nem nem halhat meg!:"( Ugye ezt csak álmodták vagy valami kandikamera lesz vagy nem tudom de nem ölheted meg!!! :( Nagyon jól írsz és imádom és siess! :)

    VálaszTörlés
  12. Mi van?! Emma neeee :||||
    imádom és siess! :)

    VálaszTörlés
  13. De..de..de..MIÉRT???? ez nem lehet igaz! EMMA NEM HALHAT MEEEEEEEEEEEEEG!!!!!! Kövi részt!!! minél hamarabb;)

    VálaszTörlés
  14. légy szíves siess nagyon jó lett ez a történet is... De Emma ne haljon meg... nem hallhat meg... :'( komolyan mondom megsirattatott...

    VálaszTörlés
  15. Kövit légyszi.... :(( ez nem lehet... Emma :'(

    VálaszTörlés
  16. húú de utálom az Adamot..:(( de amúgy nagyon jó lett..istenem Emmának nem szabad meghalnia:((NAGYON SIEEESSSS

    VálaszTörlés
  17. Konkrétan semmi nem történt ebben a részben.

    VálaszTörlés
  18. Jó lett :/ <- mi van Emmával?? Csak nem halt meg. Siess! :D

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Tegnap este kezdtem el olvasni a blogod. Fantasztikus! Nagyon lekötött, konkrétan maratoni tartottam :D Úgy nézett ki ez, hogy egy pillanatra sem tettem le a telóm ( a gépem bekrepált ), ha járkálnom kellett, még akkor is tapadt a szemem a képernyőre. :) Anya százszor meg ezerszer megkérdezte mikor akarsz felkelni és felöltözni, én meg azt feleltem, majd ha BEFEJEZTEM. Sírtam, mikor Hilary meghalt, és örültem, amikor Rékáék összejöttek...
    Abba ne hagyd te lány! :)
    xx, Eni

    VálaszTörlés
  20. Basszus, elbőgtem magam..:'(Nagyon siess mert nem bírom sokáig úgy hog nem tudom meg a végét.Amúgy rendesen tudod húzni a sztorit,de NE tedd!!!:D
    xx

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó elsirtam magam :'( folytasd !!!

    VálaszTörlés
  22. neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!nem halhat meg

    VálaszTörlés
  23. A hétvégén találtam rá a blogodra, egyszerűen imádom, nem tudtam abba hagyni az olvasást, és erre meghal emma ? :// ő nem halhat meg :((( és ami még nekem tényleg nagyon szomorú az az hogy írtad hogy a 100.-résznél abbahagyod, remélem nem úgy lesz, mert ugye akkor még van hátra 7 rész és annyi.. :( egyszerűen imádlak, rohadt jól írsz, fel is iratkoztam ;) (Y)

    VálaszTörlés
  24. Én is nem rég találtam rá a blogodra, nagyon jól írsz :D
    Nehogy már Emma is meghaljon :O
    minél hamarabb folytasd kérlek! :D

    VálaszTörlés