2012. szeptember 22., szombat

5.fejezet~16.rész



Niall szemszöge
Egy nap alatt sikerült magamat többé-kevésbé összeszedni.
Tudom, hogy mindent elrontottam, de Rékának akkor sem volt igaza.
Egy hibás soha nincs.
A tévé előtt ültem, és éppen valami akciófilm szerűséget néztem, közben fagyit tömtem magamba... és gondolkoztam.
Már mindenki alszik, Zayn elment itthonról és Harry sincs itthon.

Halk kopogásra lettem figyelmes.
Feltápászkodtam, majd az ajtó felé sétáltam és lenyomva a kilincset megláttam Rékát, ahogy bőrig ázva sír az ajtó előtt. 
Sminkje teljesen lefolyva, arca kipirosodva.
Rémültem bámultam rá.
-Te meg mit keresel itt?
-Bejöhetek?
-Gyere-válaszoltam, majd kinyitottam az ajtót.
Ahogy beljebb lépett, egyből a karjaimba vetette magát.
-Kérlek soha többet ne hagyd, hogy találkozzak az apámmal.
-De mi történt?-kérdeztem.
Már majdnem elkezdett mesélni, de arra jutottam, hogy jobb ha lenyugszik és átöltözik.
A kezébe nyomtam egy meleg pulcsit, elment zuhanyozni, közben én csináltam két pohár forró csokit, majd leültünk a kanapéra.
-Szóval a házunk olyan mint egy trágyadomb, apám matt részeg folyamatosan. Elviselhetetlen az egész. 
-Mi az a kezeden?-szúrtam ki egy hatalmas sebet.
-Ez még semmiség ahhoz képest, ami a hátamon van-mondta, miközben szemöldökét felhúzta.
Pár perc síri csend állt be.
-Szeretném jóvá tenni-mondtam.
Réka mosolyra húzta a száját.
-Szeretném, ha jóvá tennéd.

Emma szemszöge

Csipogó gépek, iszonyú fejfájás, hasító érzés a gyomromba...
-Emma-hallottam egy elhaló hangot, majd valaki megfogta a kezem.  
Lassan kinyitottam a szemem, de vissza is csuktam, mivel az éles fény kínzó volt.
-Harry?-suttogtam halkan, majd hunyorgatni kezdtem.
-Igen, én vagyok. Minden rendben lesz-mondta, majd éreztem könnycseppjének lecsordulását, ami a kezemen ért célba.
-Mért sírsz Harry? Hiszen éppen most mondtad, hogy minden rendben lesz.
-Emma. Az orvosok nem adtak sok esélyt arra, hogy felépülj. Arra sem, hogy megéled a holnapot.
Remegés fogott el.
Az egész életem újra lepörgött előttem. 
Mereven bámulni kezdtem a fehér plafont, közben hallottam Harry szipogását.
Eszembe jutott az ovis ballagás, a szülinapi bulik, mikor találkoztam Harryvel, az első csókunk. Hogy mennyire fájt mikor elment, és mennyire jó volt mikor visszajött. A közös helyünk, a betegségem. Adam, és Hilary halála.
Ha meg kell halnom, legalább úgy halok meg, hogy tudom: mindent megtettem, amit meg tudtam tenni.
-Harry ne sírj. Ha így kell lennie, akkor így is lesz-válaszoltam.-Életemben soha nem volt olyan dolog, amiben 100 százalékig biztos voltam. Csak egy. Az, hogy úgy szeretnék meghalni, hogy tudom, még szeretsz.
-Könyörgöm, Emma. Ne beszélj már ilyeneket mert nem tudom mit csinálok magammal. Nem akarlak elveszíteni. Nagyon-nagyon szeretlek. Te vagy a jövőm. Tudom... érted? Nekünk együtt kell majd meghalnunk, 80 évesen, egymás kezét fogva-válaszolta, majd kifújta az orrát, és vérvörös szemeivel rám nézett.
-Fáj...-suttogtam elhaló hangon.
-A fájdalom csillapító nemsokára hatni fog.  Csak bírd ki.
-Nem akarlak itt hagyni-tört ki belőlem, majd sírni kezdtem.
Erőtlenül megpróbáltam felemelni a kezemet, de nem sikerült.
Pislogni is nehezemre esett.
-Emma, ha...
-Nem, Harry. Ne merj olyanokat kitalálni, hogy utánam jönnél és hasonlók. Mert megy tovább az élet, nélkülem.
-Úgy beszélsz, mintha meg akarnál halni, de Emma nem fogod feladni!
Mély hallgatásban törtünk ki, és percekig csak a zokogásunk hangja töltötte be a helyet.
-Kérhetek valamit, Harry?
-Bármit.
-Csókolj meg.
Harry letörölte a könnycseppjeit, majd teljesítette kérésemet.
Csókja tele volt érzésse, és szenvedéllyel.
-Szeretlek-suttogtam.

Enyhült a fájdalom, halkultak a gépek csipogó hangjai, elhomályosult a világ és Harry arca is. Egy egyenes, sípoló hangot hallottam, aztán Harry kétségbeesett ordibálását, majd elsötétült minden.




15 hozzászólás és tetszik/nem tetszik értékelés, és új rész!:)

puszi: Dalmii xx

23 megjegyzés:

  1. ne csináld ezt :'( NEM HALHAT MEG :'( ... kérlek..
    ..ennek ellenére imádom♥ siess a kövivel:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEEEEEEEE ÖLD MEG!!! IMÁÁDOM DE KÉRLEK HAGYD ÉLETBEN EMMÁT!! SZÖRNYEN KÍNZOL!!!

      Törlés
  2. Neeee ,Emma maradjon életben !!! Hallod!!!:O

    VálaszTörlés
  3. Emma nem halhat meg!! :''((( !! siess!

    VálaszTörlés
  4. Emma nem halhat meg! Úristen :"( Már megint bőgök mint egy ovis...:( Siess a következővel!:)

    VálaszTörlés
  5. Nemakarom, hogy Emma is meghaljon :'( AMugy ügyi vagy, nekem tetszett:) Buksi2

    VálaszTörlés
  6. Ne haljon meg Emma... :( Nagyon ügyes vagy imádom ezt az oldalt! :D *-*

    VálaszTörlés
  7. Ne haljon meg Emma... amugy nagyon jó, imádom ezt az oldalt! :)

    VálaszTörlés
  8. Légyszi ne haljon meg Emma! :( fura, hogy Zayn csak az új csajára gondolt miközben volt a baleset, a testvérére meg nem is gondol... meg érteném ha Emma haragudna rá... :// de nagyon jó az oldal, csak így tovább ;) nagyon ügyes vagy! :) *-*

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó csak emma ne haljon meg

    VálaszTörlés
  10. na neeem, nem halhat meg. áááááááá !!!:( ne csináld ezt velünk...

    VálaszTörlés
  11. Emma nem halhat meg!!és itt nem hagyhatod abba!!ettől függetlenül nagyon jóó.:D
    xoxo

    VálaszTörlés
  12. EMMA NEM HALHAT MEG!!!Érted??Neki élnie kell Harryvel!És mi történik Zaynnel és Jennaval??:o

    VálaszTörlés
  13. Szia!!
    Csak én veszem észre, hogy egyre rövidebb minden rész, szerintem ez már nagyon rövid volt...kicsit hosszabb is lehetne. :(( De azért nagyon tetszett. Siess a kövivel..:)) Puszi <3

    VálaszTörlés
  14. NEEEEEMMÁÁRRRR!!!!!!!! EMMA NEM HALHAT MEG!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......

    VálaszTörlés
  15. MI A SZAR! NEM HALHAT MEG ÉRTED ! De jesszus Dalmi csinálj valamit írj kövi részt! siess! ♥♥

    VálaszTörlés
  16. EZEZEZEZ???!! Mond hogy valami rossz vicc!!!! EMMA NEM HALHAT MEG!!! Dalmi hozd kérlek a kövi részt mert megöl a kíváncsiság hogy mivan mááááár!:) SIESS♥♥

    VálaszTörlés
  17. jezuuusom , emma meg ne haljon :((
    nagyon jo rész lett. eszméletlen ahogy írsz,kajakra bekönnyeztem . imádtam x siess :)

    VálaszTörlés
  18. VÉGEM!!!! Itt bőgök és nem bírom abbahagyni! :'''''''((((((((

    VálaszTörlés
  19. nemáár.:((
    Nem szeretném hogy meghaljon.:(
    sírok komolyan..hozd vissza Emmát.♥
    siess
    xx

    VálaszTörlés