2012. szeptember 9., vasárnap

5.fejezet~13.rész



Harry szemszöge

Mi a szar? 
Hogy kerültem haza?
Mennyi az idő?
Hol van Emma?
Miért fáj ennyire a fejem?

Ezekkel a gondolatokkal ébredtem, majd miután felkeltem az ágyból, megpróbáltam lebotorkálni a lépcsőn.

-Heló-nyöszörögtem a konyhában ülő embereknek, konkrétan Liamnek, Daniellenek, Louisnak és Eleanornak.
Elővettem a konyhaszekrényből egy poharat, majd töltöttem magamnak egy csésze kávét.
Talán majd segít.
-Szia Harry, látom nem vagy túl jól-jegyezte meg nevetve Liam.
-Viccelsz? Soha jobban-válaszoltam, majd egy mosolyt próbáltam erőltetni a számra.
-Emma?-kérdezte El, majd döbbenten nézett rám.
-Nem láttátok még ma?
-Nem, azért kérdeztem, hogy esetleg te nem láttad-e?!
Kikerekedett szemekkel bámultam rájuk, majd letettem a csészét és felrohantam a szobába.
Felvettem egy farmert és egy pólót, majd végigszaladtam a házon.
Liam és Danielle szobája: nincs.
Eleanor és Louis szobája: nincs.
Zayn szobája: nincs.
Niall és Réka szobája: nincs.
Fürdő: nincs.
Konyha: nincs.
Nappali: nincs.
Pince: nincs.
-EMMA!-ordítoztam. 
Fogalmam sem volt kétségbeesésemben, hogy mit kéne tennem, hol kéne most őt keresnem...

Zayn szemszöge

Jó... kivételesen a tegnap este többségére emlékszem.
De az, hogy Jenna miért lépett le, az nem tiszta, ezért gondoltam felhívom őt.

Kicsöng...

-Haló?
-Szia Jenna, Zayn vagyok.
-Oh, szia.
-Gondoltam felhívlak. Miújság?-kérdeztem, miközben hátradőltem az ágyamon.
-Nem kéne beszélnünk...
-Miért is?
-Mert.
-Ha nem mondod el, nem megyek vele sokra.
-Zayn... kérlek hagyj békén-válaszolta, mire én már csak a vonal túlsó végén a hangot hallottam, ami jelezte, hogy ő letette a telefont.
Most én tettem valamit tegnap este?
Vagy csak megint rájött a haragudhatnék?
Ez a legrosszabb érzés...
Mikor reményt ad, aztán tök hidegen elutasít...

Jenna szemszöge

Fáj...
de tudom, hogy így lesz a lehető legjobb. Nem akarok innen elköltözni, most pedig, hogy a szüleim rájöttek mindenre, körülbelül örök szobafogságot kaptam.
Délelőtt van, ideje elindulnom táncpróbára.
Gyorsan a szekrényemhez szaladtam, majd elkezdtem válogatni.



Ez tökéletes lesz.

Gyorsan felkapkodtam magamra a ruhadarabokat, az összekészített edzőcuccom a vállamra kaptam, majd mikor fordultam volna ki a szobámból, belepillantottam a tükörbe.
Közelebb mentem, és egy könnycsepp csordult ki a szemem sarkából.
Jenna te nem ilyen vagy...
szegény Zaynnek esélyt sem adtál, hogy megtudja, mi történt.

Egy képet szedtem le a parafatáblámról, majd előkaptam egy filcet és miután pár betűt ráfirkantottam, a kabátom zsebébe dugva elindultam az edzésre.

Anyámék megtiltották, hogy gyalog járjak, de elmentek itthonról, szóval ez az ő hibájuk.

Direkt Zaynék háza felé vettem az irányt, majd gyorsan az ajtóhoz lopóztam, és a képet becsúsztattam az ajtó alatt.

Remélem észreveszi.
Aztán amilyen gyorsan odamentem, olyan gyorsan el is jöttem, és folytattam utamat a táncterem felé.

Niall szemszöge

A tegnap este kész káosz...
alig emlékszem valamire.
Nem vagyok az a nagy iszákos srác, tényleg nem kellett volna ennyit inni, és hagyni, hogy Réka ennyit igyon.
Szegény totálisan kivan.
Még nem ébredt fel, ezért gondoltam kedveskedek neki.
Nem rendelkezem nagy főzőtudománnyal, de úgy döntöttem, hogy készítek neki egy kis reggelit... másnaposságra.



-Szia-léptem be az ajtón mosolyogva.
-Jó reggelt. Jézusom, mért fáj ennyire a fejem?
-Szép esténk volt-jegyeztem meg, majd letettem elé a reggelit.
-Nekem csináltad?-kérdezte meglepődött arccal.
-Igen.
-Köszönöm, aranyos vagy-válaszolta, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-De Niall. Mi történt tegnap este?
-Semmire nem emlékszel?
-Egyáltalán semmire.
-Uh, basszus.
Tudtam, hogy akkor tényleg SEMMIRE nem emlékszik. 
Vettem egy nagy lélegzetet és elkezdtem mesélni...
-Szóval, elmentünk bulizni. És rendeltünk italt. Nem tudom mi volt, te választottad, de nagyon kiütött minket. Aztán arra emlékszem, hogy a wc-ben csókolózunk, aztán pedig...-megvakartam a tarkómat, majd megkapartam a torkom és Réka szemei nagyon kikerekedtek.
-ÉS?
-És...
-Ugye nem?
-De...
Réka kétségbeesett arcával találkoztam, aztán egy könnycsepp folyt le az arcán.
-Valami baj van, édes?-kérdeztem, miközben megpróbáltam megölelni, ő azonban ellökött magától.
-Baj van-e? Te ezt most komolyan kérdezed? Niall... tudtam, hogy csak ki fogsz használni-mondta, majd kimászott az ágyból, és elkezdte összepakolni a bőröndjébe a ruháit.
-Te meg mit csinálsz?
-Jól tudtad, hogy nekem te vagy az első fiú az életemben. Pontosan jól tudtad-közben könnyei egyre csak gyűltek.
-De...
-Nem kell itt magyarázkodnod Niall. Neked milyen érzés lenne, ha egy wc-ben vesztenéd el a szüzességed, úgy, hogy nem is emlékszel rá? Egy mocskos rohadt aljas dög vagy Niall Horan. Tudtam jól, hogy csak egy ilyen alkalomra vársz...
-Réka ez nem igaz. Én szeretlek.
-Kár, hogy ezzel semmire sem mész...

To be Continued



15 hozzászólás és 15 Tetszik/Nem tetszik gomb után új rész!:)

btw: a következő rész dupla, 40.000 látogató tiszteletére!
puszi: Dalmii xx

19 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ nagyon jó! Szegény Niall habár most nem is tudom igazán ki a hibásabbik! Meg Zayn! De Emával mi van?? :O De nagyon teccet szóval komizni emberek és Sietni kedves írónőnk! :DDD *.* ♥♥

    VálaszTörlés
  2. jujj!!Naaaaaaaagyon jóó let!!!!!Szegény Niall!!Jól lecseszte Réka!Imádom!Siess a kövivel! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :)) puszii: Bia xx

    VálaszTörlés
  4. omg...vajon mi lehet Emmával? és szegény Niall, tuti szereti Rékát..
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó!! Siess a kövivel!! :) <3
    puszi.:D

    VálaszTörlés
  6. áá ez nagyon izgi rész lett :$
    vajon mi lehet emmával? btw szegéény niall ..ő tényleg szereti rékát :( remélem minden rende jön :)
    alig várom a duplarészt ,siess x

    VálaszTörlés
  7. Szegény Niall!!!:/ Emma holvan??? Nagyon jó ,csak így tovább!!!:)))

    VálaszTörlés
  8. omg. Emmaa..gyere vissza.hol vagy?
    Réka.:O
    sieess
    xx

    VálaszTörlés
  9. csóri niall , és jesus hol lehet emma ?
    izgatottan várom a kövi részt !! nem bírnám ki a blogod nélkül :( sose hagyd abba,könygöm ,egyszóval siess !:)

    VálaszTörlés
  10. Emma...úristen... remélem nem lesz komoly baja:(
    és és és Réka?:( ajj..:/ ennek ellenére IMÁDOM :)nagyon gyorsan hozzd a következőt :) ♥♥x

    VálaszTörlés
  11. egyszerűen imádom<3:$$ siess a kövi résszel!:D

    VálaszTörlés
  12. Niall :( úristen... Emma :O Siess már nagyon várom a kövi részt :)
    Puszii: Lauuu<3

    VálaszTörlés
  13. dededede miért???:OO én nem akarom hogy Niall szomorú legyen!!!:'( kövi részt! MOST:DDDDDD nagyon jól írsz egyébként:) pusziii<33

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó lett.Szegény Niall.:'(Ő nem akarta ezt.Merre van Emma és mi volt a kis papírkán amit Jenna írt???Válaszokat kérek!!!15. hozzászólás.:3Köviiit!:D

    VálaszTörlés
  15. ja mégse a 15. hanem 16.-17. de mind1.:D

    VálaszTörlés
  16. Imádom *-*
    Siess!!!

    VálaszTörlés