2012. október 30., kedd

6.fejezet~2.rész

Kedveskék!
Köszönök mindent: a komikat, az értékeléseket, a szeretetet, amivel körülvesztek engem. Nagyon jól esik.:)
Oldalra kiraktam a twitteremet, két kattintás és be tudtok követni. Remélem, ha lehetőségetek van rá megteszitek. A cél 1000:)

Ask-on is jöhetne pár kérdés, örülnék neki:http://ask.fm/vargadalma .:)
Sajnálom, hogy csak most hozok részt, de a napokban sokat fájt a fejem, meg nagyon fáradt vagyok. De a szünetben próbálok aktívabb lenni... valamint egy meglepi: új novellával készülök, ami a szünetben megírásra kerül.
És éppen, hogy átléptük a 60.000-res nézettséget, hihetetlen gyorsasággal haladunk a 70.000 felé.
Jó olvasást!
Louis szemszöge
Csak ülök és bámulok magam elé... jelenleg az életem szebb nem is lehetne-persze mindez külső szemmel nézve.
A szoba falai mintha össze akarnának nyomni, és én nem kapok levegőt.
Mintha innen nem tudnék kimenni, és nem tudnék semmit helyrehozni.
Gondolom most mindenkiben felmerül a kérdés, hogy "Mégis mi a baj?".
Elsődlegesen gondolom mindenki Eleanorra gondol. Nem, kettőnkkel minden a legnagyobb rendben van, szerencsére.
Van itt egy másik gond... ami felemészt... Harry.
Igen, tudom, hogy furcsán hangzik...
Ő volt a legjobb barátom, annyi közös emlékünk van, annyi csodálatos pillanat. Több mint barátság, sokszor már a barátságon túlmutató határokat súrolta, ezért van, hogy rengetegen emlegetik, hogy máshogy viszonyulunk egymáshoz.
Igazából igen. Ő a testvérem, a lelki társam, ő az, aki mindig felvidít, aki már a nézésemből rájön, hogy mire gondolok.
Mióta Emma kijött a kórházból, konkrétan nem is beszélünk. Nagyon-nagyon hiányzik nekem. A sok nevetés, az együtt töltött percek...
Ezt a tudomására akartam hozni, ezért lementem a nappaliba, gondoltam itt van.
Pont a tv-vel szemben lévő kanapén feküdt.
-Emma?-kérdeztem, miközben leültem a karfára.
-Elment vásárolni.
-Harry beszélnünk kéne.
-Miről?-kérdezte mosolyra húzott szájjal, majd felült a kanapén én pedig mellé csusszantam.
-Arról, hogy úgy érzem elveszítem a legjobb barátomat. Alig beszélgetünk Harry és nagyon rossz. El sem tudod képzelni mennyire. 
-Lou, úgy láttam te kerülsz engem...
-Dehogy kerüllek. Azóta viselkedsz így velem, mióta Emma kijött a kórházba-hangomat kicsit feljebb emeltem, de nem akartam vele veszekedni.
-Sajnálom, ha így érzed. Louis... nekem mindig te leszel a legjobb barátom-mosolygott.-És próbáljunk több időt szentelni egymásra-folytatta és megölelt.
Megveregettem a hátát, és válaszoltam.
-Így lesz Harry... így lesz.
Remélem be tudjuk tartani mindketten ezt az ígéretet.

Niall szemszöge
Mikor ezt kimondta, tudatosult bennem, hogy ez a miénk, ami örökre összeköt és okot ad, hogy mindig szeressük egymást.
Rájöttem, hogy pont ez az, amire vágyok... és akarom.
-Most mi lesz?-rogyott le mellém Réka kétségbeesett tekintettel.
-Fogalmam sincs...-bámultam magam elé, majd tekintetemet az ő tekintetébe fúrtam.-Te mit szeretnél?
-Niall... lehet, hogy fiatalok vagyunk és nem kéne ezt vállalni. Viszont ő mégis csak a miénk. És lehet, hogy később megbánnánk... Niall, nem tudom, tényleg-válaszolta, majd elkezdett sírni.
Karomat köré fontam és átöleltem.
-Ne sírj Réka, kérlek. Minden rendben lesz.
-De Niall... 17 éves vagyok. Mikor kicsi voltam, mindig úgy terveztem, hogy a férjemmel és a gyerekeimmel fogok egy nyugodt életet élni... De-folytatta, majd elengedett, és újra kialakult a szemkontaktusunk-nem egy sztárral képzeltem el azt az életet. Mármint... csak annyi a gond, hogy rengeteg a rajongód, nyugodt életünk soha nem lenne. És gyerekeket meg körülbelül akkorra terveztem, mikor dupla ennyi idő leszek... én erre nem tudom, hogy készen állok-e.
-De mégis gondolj már bele, milyen érzés tudni, hogy megöltél valakit, csak azért, hogy te boldog lehess...
-Most nem tudom mi ez a beszélgetés... talán igaz. Akkor mi legyen?
-Ha már így alakult-kezdtem, majd nyeltem egy nagyot.-Én szeretném-mosolyogtam rá.
Réka egy percig néma csendben bámult maga elé, majd megszólalt bólogatva.
-Tudod mit, Niall? Szeretném. Akarom ezt a gyereket, akár mennyi lemondással jár és energiába fog belekerülni.
-Tényleg?-húztam széles mosolyra a számat.
-Igen-mosolygott vissza majd eldöntöttem őt és karjait nyakamba kulcsolva megcsókoltam.
Zayn szemszöge
Este, fél 12 van.
Bellával feljöttünk a szobámba, amihez igazából ő ragaszkodott.
Nem tudom, hogy milyen céljai vannak, meg mit akar, de nem akarok vele bunkó lenni.
-Kéne mennem... már nagyon késő van.
-Rendben.
-Holnap is átjöhetek?
-Ha szeretnél, gyere, persze.
-Olyan távolságtartó vagy velem...-válaszolta, majd elkezdte összepakolni a cuccait.
-Ne haragudj, csak fáradt vagyok.
-Nem haragszok, jól tudod-mosolygott.
-Akkor oké-mosolyogtam vissza.
Rendesen összeszedte a holmijait, majd lekísértem őt a nappaliba, és kinyitottam előtte az ajtót.
-Akkor... jó éjt, Zayn.
Próbált közelíteni felém... konkrétan szemeit becsukva közeledett felém és megpróbált megcsókolni. Ajkaink már súrolták egymást, de éreztem, hogy ez nem helyes így.
-Sajnálom Bella... nekem... ez... nem megy.
-Nem... én sajnálom... csak. Fuu én nem is tudom...-hebegett, majd egy puszit nyomott az arcomra és elfutott.
Lassan becsuktam az ajtót, majd jobbnak láttam, ha felmegyek a szobámba.
Ledőltem az ágyra és kétségbeesetten a plafont néztem, majd a telefonomra pillantottam.
23:42.
Lehet, hogy jobb lenne, ha aludnék egyet, vagy elmennék sétálni, vagy akármi...
vagy esetleg felhívhatnám Jennát. Igen, ez egy nagyon jó ötlet.
Párat kicsöng a telefon, és leteszi. De miért? Régen mindig éjfélkor beszélgettünk telefonon. Régen, mikor még minden rendben volt.
Már majdnem elaludtam, mikor a telefonom sms-t jelző hangjára lettem figyelmes.
Mikor megláttam a kijelzőn, hogy Jennától jött az üzenet, a szívem egyre hevesebben kezdett el verni.
Jenna üzenete:"Ha már nem szóltál, hogy foglalt vagy, és ne keresselek, legalább ne zaklass."
Az eszem megáll. Honnan vesz ilyeneket? Gyorsan kezdtem el nyomkodni a telefonom, és elküldtem egy sms-t. Amilyen gyorsan válaszoltam, olyan gyors volt az ő reakciója is.
Te:"Miről beszélsz?"
Jenna:"Tudod te jól... Bella, vagy ki. Ő mondta, nem én találtam ki. Zayn, kérlek hagyj... felejts el és kész."
Ezt nem hiszem el... hogy volt ilyenre képes Bella?
Tévedtem... nem változott meg. Sőt talán rosszabb mint volt... én pedig nem fogom ezt annyiban hagyni. Harcolni fogok Jennáért.

18 megjegyzés:

  1. Bellát kinyírom! :))) Zayn meg már a sarkára állhatna! :)Niall-ék pedig annyira de annyira aranyosak! *.* imádtam mint mindig! ♥ várom az új részt! :)♥♥ xx

    VálaszTörlés
  2. Niallék ahwwwwww *-* HAllod, Bellát paterold el köszi! Amugy imádom <3 ~Buski

    VálaszTörlés
  3. Úristen imádom a blogodat mert mindíg történik valami :D ja és Bella szívja már meg végre:D
    szerintem még nagyon sokáig folytasd ezt a blogot mert eszméletlen jó :D

    VálaszTörlés
  4. Niall és Réka awww , jujj rohadt jó rész lett , siess a kovivel , Bella meg takarodjon :DD<3

    VálaszTörlés
  5. szopjon f*szt az a hülye Bella... már bocsi de nagyon felkúrt :D mindenesetre, örülök, hogy Rékáék megtartják a babát, Niall biztos jó apuka lesz :D
    siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  6. jujj de husiik Niall-ek :33 imadom a blogod es nagypn jo lett ez a resz is! Bellat utalom es Jennaval mar igazan osszejohetne Zayn! gyorsan a koviit^^<3

    VálaszTörlés
  7. Niall-éknak örültem ebben a részben a legjobban! Édesek! És sztem helyesen cselekszenek! Zaynt sajnálom de csak így tovább harcoljon és dobja már ki az egész életéből azt a picsát! Harry és Louis nos velük írhatnál valóban többet! szeretlek és ez a blog imádnivaló! ♥♥ siess

    VálaszTörlés
  8. sziaa.:)
    tegnap találtam rá a blogodra, és mára már be is fejeztem.:) egyszerűen imádom.:D alapból szeretem a one direction-os blogokat, de eddig ez a favorit.:D a párosításokat is, meg úgy mindent.:D
    csak így tovább.!;)és várom a kövi részt.!:D♥
    puszii.♥

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó lett :)) Hajrá :)) <3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó! :)Siess a kövivel! Fhuu Réka és Niall.. Erre kíváncsi vagyok. :D
    xx,
    E.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jó lett!!siess a kövivel!!:DD

      Törlés
  11. hát ez szuperjó rész. :$ Zayn megmondhatná Bellának h jobban tenné ha nem szórakozna. :D és Niall meg Réka. *-* milyen cukik már. :P siess a következő résszel. ;) *Patti.

    VálaszTörlés
  12. Niall meg Réka *-* jujj nagyon izgalmas részénél fejezted be , kérlek siess a kovivel nagyonnagyonnagyonnagyonagyonnagyon , imádom *-*

    VálaszTörlés
  13. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! *-----* Iszonatosan jó lett! Nagyon imádom amit írsz! Nagyon király! Úristen, nemsokára egy taggal bővülni fog a kis család. ;DD<3 Annyira örülök hogy lesz kicsi is. :'D És nagyon tetszik az is hogy Bellán végre Zayn is átlát... :||
    Imádlak, és hamar hozz új részt! ;)<3<3

    (A novella kiről fog szólni? :oo)

    Puszi!<3
    Réka(:

    VálaszTörlés
  14. Örülök,hogy Niall és Réka megtartjáka babát és annak is,hogy kiderült,hog mit csinált Bella.Siess a kövivel!!:3

    VálaszTörlés
  15. Új vagyok, és nagy rajongod. olyan jol irsz, akár egy tapasztalt íro. siess a kovivel, hogy ujra olvashassam a csodádat.;) pussz: Sophie.xxx

    VálaszTörlés
  16. Jajjjjjjjjjjjjj, nagyon várom már az új rééééééészt. :$$$

    VálaszTörlés
  17. Szia! Most nemrég ajánlotta az egyik barátnőm ezt a blogot és elkezdtem olvasni...na hát igazából 3 nap alatt elolvastam az egészet. :) Volt sírás, nevetés...komolyan mondom ha írnál egy könyvet én lennék a legelső aki megvenné..:D olyan kreatív vagy és hatalmas képzeleterőd van, és emellett még hihetetlenül jól meg is fogalmazod.Ha tudtam hajnali 2-ig is fent voltam csak hogy olvashassam...nem tudtam lerakni a laptopomat...BASZKI KURVA JÓ EZ A BLOG A PICSÁBAAAAA xD (bocs ez most igy kijött) :D tényleg már rengeteg blogot olvstam már de ez a legjobb (bár nem vagyok egy elfogult lélek...) Tényleg húúú nagyon jó ! Izgatottan várom a folytatást de siess vele mert nem tudom hogy meddig bírom :DDD ;)
    xx Lucy

    VálaszTörlés