2013. június 28., péntek

6.fejezet~18.rész

ÚJ RÉSZ 60 ÉRTÉKELÉS, 40 KOMMENT UTÁN! Hajrá. ♥





Emma szemszöge
Reggel a napfény cirógató fényére keltem fel, ahogy besütött a redők között. Szétnéztem a szobában.
Harry sehol.
Kimásztam a puha takaró alól, vettem egy frissítő zuhanyt és felöltöztem, majd a hajamat megfésültem és felfogtam copfba. 
Harry még mindig sehol.
Leültem az ágy szélére, a telefonomat a kezemben tartottam egész végig. Hátha hívni fog. Hiszen ez nem rá vall. Nem szokott csak úgy lelépni szó nélkül. 
-Bocsi édes, lementem kajáért-jött be nagy mosollyal és két zacskóval a kezében Harry.
-Azt hittem már leléptél, mint a tipikus amerikai filmekben szokás-válaszoltam nevetve, majd odaléptem hozzá, kivettem a kezéből a két kajával teli zacskót és nyakába csimpaszkodva megcsókoltam. 
Megingatta a fejét, majd leültünk az asztalhoz , és miután elfogyasztottuk a reggelinket, úgy döntöttünk, hogy kiterveljük a mai programunkat.



-Elmehetnénk vidámparkba-érkezett az ötlet Harry szájából.
-Nem... vagyis nem szeretnék. Igazából én arra gondoltam, hogy haza kéne mennünk és a többiekkel eltölthetnénk egy kis időt-vontam meg a vállam, miközben megfogtam a kezét.
-Teljesen jó ötlet. Na akkor mire várunk? Pakoljunk össze és irány haza-válaszolt, majd egy puszit nyomott a homlokomra. 

Zayn szemszöge
Tegnap óta semmi hír Emmáról. Kezdek aggódni érte. 
Különös gondolataim közbe úgy döntöttem, hogy nem őrlöm fel magam ezzel, inkább lemegyek a konyhába és iszom egy kávét.
-Jó reggelt-köszönt rám az asztalnál ülő (és látszólag mély beszélgetésben lévő párocska) Niall és Réka.
-Sziasztok-válaszoltam, majd kitöltöttem egy csészébe kávét, amit a pultnak dőlve kezdtem el iszogatni.
-Elég nyúzottnak tűnsz haver. Minden oké?-kérdezte Niall.-Nekünk elmondhatod. 
-Rendben van minden. Csak... aggódom Emmáért.
-Miért? Mi történt?-tudakozott Réka, miközben felállt az asztaltól és a két üres csészét a mosogatóba tette.
-Csak nem jött haza a tegnap előtti megemlékezés után.
-Biztosan csak valaki másnál aludt. Nyugodj meg Zayn-ütögette meg a vállamat Réka.
Egy fél mosollyal válaszoltam, majd leültem én is az asztalhoz.

Ilyenkor lépett be Louis és Liam a konyhába. 
-Jóóóóóreggelt emberek-üvöltözött Louis.- Na mi újság?-kérdezte, miközben ők is leültek közénk.
-Semmi nincs-mosolygott rá Réka.
-Hmm-bólogattam.
-Zayn?-nézett rám értetlen tekintettel Liam.
-Semmi csak...
Éppen mikor mondani akartam újra a sztorit, Emma s Harry kézen fogva rontottak be az ajtón.
-Sajnálom, sajnálom, sajnálom-mondta Emma, miközben ledobta a táskáját, a cipőit és bejött a konyhába Harry kíséretében.
-Végre-rohantam oda hozzá, majd megöleltem.-Nagyon aggódtam érted.
-Tudom és tényleg, nagyon sajnálom.
-Bocsánatkérés elfogadva-válaszoltam nevetve, miközben megszakítottam az ölelésünket. 
-Srácok... van egy jó hírünk-kezdte Harry, majd Emma odaállt mellé.
-Újra együtt vagyunk-mosolyogtak, majd megcsókolták egymást.
-Ez gyors volt-nevetett Louis.
Mindenki gratulált, ölelgették egymást... boldog voltam, mert a húgom is az. Legalábbis így kell mutatnom. 
-Hé, minden rendben van?-kérdezte halkan Emma.
-Rendben-bólogattam.
Egy puszit nyomott az arcomra, majd megszólalt.
-Ma egy medencés buli?
-Ezt az ötletet csak támogatni tudom-helyeselt Niall mosolyogva.
-Ezzel lesz egy kis gond. Nem jó a medence fűtés. Körülbelül 10 fokos a víz-rázta meg a fejét Liam.
-Akkor... akkor csak menjünk el bulizni a városba-vetette fel az ötletet Réka.

Mivel ez a lehetőség mindenkinek tetszett, úgy döntöttünk, hogy a nagy közös ebéd után beiktatunk egy kanapés, pihenős filmezést, aztán pedig összeszedjük magunkat és szétnézünk a városba.

Azt hiszem miután mindenki kész lett, elmondhatom, hogy Emma elég kihívó ruhadarabot választott magának, ami szemmel láthatóan Harrynek annál inkább tetszett.



-Indulhatunk?-kérdezte Liam, miközben egyesével kiléptünk az utcára... ez volt a válasz.

Fél órán keresztül csak barangoltunk, míg találtunk egy helyet, ahova bementünk. 
Tetszett. Zsúfolt, velünk egykorú emberekkel telt klub, ahol a többség már teljesen részeg.
Próbáltunk egyben maradni, így a sarokban lévő piros kanapéra leültünk, majd rendeltünk italokat... többségében alkoholt. 
-Drágám, az ott nem Mark, vagy kicsoda?-ordította Harry Emma fülébe, de olyan hangosan, hogy a társaság összes tagja hallotta.
-De...-bólogatott, majd elkezdett integetni, mikor Mark és egy eddig beazonosítatlan személy elkezdett felénk közeledni. Egész vicces látvány volt, ahogy átpréselik magukat az embereken. 
-Helló-üdvözöltek minket.
-Bemutatnád... a...?-kérdezte Emma.
 -Ó, persze-mosolygott Mark, majd a lány felénk fordult. 
Még a vér is megfagyott bennem. Ezt nem hiszem el.
-Srácok, ő itt a barátnőm... Jenna.

49 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. JENNA:O? KOMOLYAN:O? ASSD♥
    imádtam, nagyon jó lett. *-* mondjuk... az most kétségeket indított el bennem, hogy Zaynnek valami nem tetszett abban, hogy Emma meg Hazz újra együtt vannak :s ajj, remélem semmi nagyobb baj :s
    imádtam, tényleg *p*

    VálaszTörlés
  3. Omg*.* so fantastic
    Kövit.Kivàbcsi vagyok mi fog történni. :')

    VálaszTörlés
  4. uhhh tökéletes...:) nagyon siess a kövivel....:D

    VálaszTörlés
  5. Itt abbahagyniiii!Imádsz kínozni.!!De nagyon jó lett,várom a köviit!.<3

    VálaszTörlés
  6. Azta :D nagyon jo lett *__* varom a kovit !!:Dd

    VálaszTörlés
  7. nagyon joo *-* nagyon ugyes vagy már várom a kovit! :))

    VálaszTörlés
  8. anyassss! ez most komoly?:o hu! hat erre nem szamitottam, sem arra hogy Marknak van bartnoje sem azt hogy pont Jenna az. durva bulinak nezunk elebe :) na de vegre megfogadtad a tanacsom es itt van a varva vart reszem :DD bar a csavar megvan benne. ugyes:) mondjuk en egy sajnaltam hogy csak ennnyit kaptunk belole, de hat ez is eleg:D siess xx

    VálaszTörlés
  9. JUJJ SIESS A KOVIVEL <3 <3 <3 <3 Lexi xx

    VálaszTörlés
  10. :O . siess <3 ez nagyon jó <3<3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó volt,siess a kövivel! :D <3

    VálaszTörlés
  12. siess rohadt jó :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó !! Mark és Jenna ???!

    Üdv. :)











    VálaszTörlés
  14. szia:) régóta követem a blogodat és nekem kimondottan tetszik és ahhminek ragozzam?! ami jó az jó:))
    Aliz xXx

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó. siess<3

    VálaszTörlés
  16. imádom:) kövit gyorsan:D

    VálaszTörlés
  17. Uhh...ki az a Jenna?!.bocsi nem.emlekszem. Legyszi valaliagyarazza el *kislutyaszemek*

    VálaszTörlés
  18. Dalmiiiiii itt abbahagyni? Kivancsi vagyok :SS
    Legyszives hamar hozd a kovit <3 nagyon jo lett *-*

    VálaszTörlés
  19. nagyon jó kövit!!! ;)

    VálaszTörlés
  20. jó lett :D kövi?

    VálaszTörlés
  21. nagyon jó lett :)
    már rég nem olvastam a részeket, úgyhogy most kicsit össze vagyok zavarodva, mert más blogot is olvasok...
    légyszi leírnád a következő részbe röviden összefoglalva, hogy mi történt eddig, mert nem igazán emlékszek csak részletekre...
    előre is köszi: Lili ;)

    VálaszTörlés
  22. nagyon jó lett!!!! kövit!!!! :)

    VálaszTörlés
  23. Neee.. úristen ez rohadt jó lett!!! Csak így tovább!!;) Sok-sok puszi ♥ Gabi

    VálaszTörlés
  24. Tovább! Ez nagyon jó.!

    VálaszTörlés
  25. amikor megjött a rész kommenteltem DE nem küldte el szoval most irok. Örülök hogy kibékültek:$$ és jenna...kiváncsi vagyok mit hozol ki ebböl, várni fogom a kövit nyaralás közben is :33

    VálaszTörlés
  26. baromi jó:) folytasd Dalmi...<3

    VálaszTörlés
  27. nagyon cool:D Jenna? ez jó:D

    VálaszTörlés
  28. mikor lesz kövi rész?:) nagyon jó,alig tudom kivárni az új részt<3

    VálaszTörlés
  29. áááá nagyon jóó lett <33

    VálaszTörlés
  30. Kövit kérnénk szépen! :)

    VálaszTörlés
  31. gyorsan kérek szépen a következőt :DD

    VálaszTörlés
  32. Nqgyon tetszett a rész! Most komolyan Jenna? Erre mit mondjak?

    VálaszTörlés
  33. Nagyon hamar légyszi a kövit!

    VálaszTörlés
  34. Siess Dalmiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  35. Ha jól olvastam, akkor 40 komment után kapunk következő részt... Nos ez a 40. komment, szóval gyorsan a kövit, mert belepusztulunk a kiváncsiságba!

    VálaszTörlés
  36. Ne máááááááááááááááár.!
    Istenem mikor Emmával minden ok, jön Zayn. Ez így annyira nem fair. Szegény srác.! :( Imádtam.!

    VálaszTörlés
  37. Nagyoon szupeer.! :)) kérleek siess a köviveeel.! *.* <3

    VálaszTörlés
  38. Kérlek gyorsan kövit!!! KB. 2 nap alatt elolvastam az egész blogod! IMÁDOM :D <3

    VálaszTörlés
  39. tudom hogy hulye vagyok,csak csomo blogot olvasok es osszekeveredtem.ki az a jenna???? :D egyebkent jo resz lett nagyon.:))tovabbra is(legalabb sokaig)legyenek boldogok harryek,de nagyon kicsi bonyodalmakat is szivesen olvasnek veluk kapcsolatban.:)

    VálaszTörlés
  40. ez k*rva jó lett, de nem mintha a többi nem lett volna az... :) <3 egy kicsit NAGYON lesújtott az ami a végén volt... O.o Erre nem számítottam... Jó vagy nagyon, csak így tovább!!!! :) <3 GYORSAN HOZD A KÖVI RÉÉÉSZT!!!!!! EZ PARANCS!!!! :))

    VálaszTörlés
  41. 160. követő *o* imádom a blogot a legeslegjobb a világon!!!<3
    nagyon siess a kövivel, mert már meg van a 60 értékelés, és a 40 komment;)) <33

    VálaszTörlés
  42. Gyorsan kövit,nagyon jó <3 *.*

    VálaszTörlés
  43. Kirááály.*.* kérleek siess a köviveeeel.<3!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  44. Jenna??? Azt a rohadt..köviiiiiii :)<3

    VálaszTörlés