2013. június 3., hétfő

6.fejezet~15.rész

Sziasztok! ♥
Köszönöm mindenkinek a türelmes várakozást, hiszen mostanában nem voltam túl aktív. Ez betudható az év végi vizsgáknak, dolgozatoknak, edzéseknek.
Ma írtam meg a magyar vizsgát, jól sikerült, ezért gondoltam írok nektek egy részt. 
Mostantól megpróbálok több részt hozni egy hónapban, nyáron (persze ha ti is aktívan lesztek) előfordulhat, hogy újra heti kész résszel fogok előállni. 
Most pedig élvezzétek a részt. Remélem tetszeni fog és még nem unjátok az írásaimat. 
Szeretlek titeket és nagyon szépen köszönök MINDENT! (beleértve azt is, hogy a napokban elértük a 200.000 látogatót) 
Jó olvasást! 
Puszi:Dalmii xx





-Harry, megmagyarázom!-toltam félre egy határozott mozdulattal Mark karjait, amik még mindig szorosan öleltek.
Harry azonban csak mosolygott, megingatta miközben lehajtotta fejét és kezeit zsebre tette. 
Teljesen közel mentem hozzá.
Annyi kérdést feltettem volna most neki. Pár napja ment el, de az őrületbe kergetett azzal, hogy nem volt itt mellettem. Megkérdeztem volna, hogy miért jött most vissza, és, hogy még szeret-e. Azonban nem tehetem, azzal elárulnám saját magam.

-Emma... nem kell semmit megmagyaráznod. Független ember vagy. Nem vagyunk együtt. Azt csinálsz, amit akarsz-kacsintott, majd gyilkos tekintetét mélyen a szemeimbe fúrta.-Most pedig, ha megbocsájtasz...-folytatta, majd megfogta vállaimat és arrébb tolt, éppen annyira, hogy elférjen mellettem, majd besétált az ajtón.

-Nem hiszem el-ültem le a lépcsőre, kezemmel homlokomat támasztottam. Azt vettem észre, hogy lecseppen egy könnycsepp a lábamra, aztán követi őt a következő. 
Mark meleg ölelését éreztem a vállamon, majd a hátamra terítette kabátját.
-Gyere be. Mindjárt esni fog az eső-suttogta, majd megpróbált felsegíteni, azonban kezét levettem karomról.
-Rendben, menj csak előre, mindjárt megyek én is-válaszoltam és megigazítottam a kabátot.
Azonban eszem ágában nem volt bemenni. 
Imádtam az esőben ülni, sétálni, vagy csak úgy lenni...mondjuk elég az is, ha komor az idő.
Főleg akkor szerettem ezt az állapotot, ha az időjárás illeszkedett a lelkemhez. Akkor úgy éreztem, hogy nem vagyok egyedül.

Percek, órák telhettek el, nem tudom.
Csak ültem.
A zokogást már rég abbahagytam. Nem hozzám méltó. Ráadásul annyit sírtam az elmúlt időben, hogy minden napi dologgá vált, így kiszáradtak a könnycsatornáim. 

-Nem fázol?
Ahogy hátrafordultam Harryt láttam meg. Egy cigi lógott ki a szájából. Most játssza a nagyfiút. Mit is mondjak... nem áll jól neki.
-Úgy tudtam nem cigizel-álltam fel a lépcsőről, megigazítottam a ruhám és oda mentem hozzá.
-Nem. Ez csak pillanatnyilag jól esik.
-Feszültséglevezetés?
-Mondhatjuk. Kérsz?-nyújtotta felém a füstölgő szálat, de automatikusan visszautasítottam. 
-Na és mi a helyzet?-kérdezte egyszerű nyugodtsággal.
-Semmi-vágtam oda dühösen. Leginkább leköptem volna. 
Nem hiszem, hogy ez a megfelelő módja annak, hogy megkérdezze, hogy vagyok. Lazán nekidőlve egy oszlopnak, bagózás közben tudakozik arról, hogy mi történt velem ebben a pár napban. 
A legszívesebben közöltem volna vele, hogy majdnem öngyilkos lettem(bár nem is emlékszem rá) amikor felvágtam az ereimet.
Mennyi szenvedtem miatta.
A nap 24 órájából 23 és fél órán keresztül csak rá gondoltam.
Kezdek kételkedni... kételkedni abban, hogy szeret.
Ismerem Harryt, nem így viselkedne. Vagy csak felszínes és nagyon jó színész. Bár ezt az oldalát akkor még nem sikerült megismernem. 
Mi van, ha gyűlöletté formálódott a szerelme, mikor szakítottam vele? 

-Akkor oké-válaszolta.
Mérhetetlenül felidegesített.
Ez a túlzott nyugalom nem az ő stílusa. 
Egy lenéző pillantást vetettem rá, miközben végigmértem. 
Elindultam a bejárat felé, jobbnak láttam ha itt hagyom őt, és lenyugszom mert ennek nem lesz jó vége.
Erős kezével karomat megfogta és magához húzott.
Milliméterekre voltam tőle.
Rám fújta a füstöt, majd félredobta a csikket.

-Emma... most figyelj rám szépen- nézett rám. Levegőt sem mertem venni és megfagyott a vér az ereimben.-Tudom, hogy mit érzel. Ne tegyél úgy, mintha te nem tudnád, hogy én mit érzek. Te azt pontosan tudod. Csak magadnak sem akarod bevallani. Mert félsz. Fogalmam sincs, hogy neked most ez hogy jött, hogy nekünk szakítanunk kell. De harcolni fogok érted. Pontosan tudom, hogy mennyire megcsókolnál most... és, hogy mennyire kívánsz. Pont ahogy én téged. Hidd el nekem, hogy újra az enyém leszel. Csak idő kérdése kislány-suttogta, majd rám kacsintott. 
Ajkait vészesen közelítette felém. Nem is lepődtem meg. De tetszett ez a határozott stílusa.
Igaza volt... lehetetlen, hogy ellenálljak neki. 
-Fogd be... és csak csókolj meg-válaszoltam. 



-Látod, megmondtam-mosolygott közben megjelentek apró gödröcskéi. Mégsem csókolt meg. Kínosan éreztem magam.-Csak egyetlen egy szavamba kerülne. Ezt pedig most jól elhitted. Csak megnéztem, hogy milyen szinten vagyunk most. Egyszerűen a kíváncsiság hajtott. De jó tudni, hogy még itt tartunk.
-Ne hidd azt, hogy én újra összejönnék veled. Ez csak egy megingás volt-vontam meg a fejem. 
Harry kuncogott egyet, majd a bejárat felé indult. 
-Ha, ha. Hitelesebben kéne előadnod magad és akkor talán még el is hinném ezt a szép kis mesét. 

Nagyon kínosan éreztem magam. 
Olyan ideges voltam mint máskor soha.
Egy hatalmasat a falba ütöttem, majd a földre csúsztam és gondolkozni kezdtem. Most akkor mi történik körülöttem? Szeret vagy nem? Akar még engem vagy már nem? 
Időm se volt gondolkozni, Mark szaladt ki a teremből. 
-Csörög a telefonod-mondta, majd átnyújtotta a készüléket. 

A kijelzőn Adam neve villogott. 

30 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett <3 Köviiit most <3 Szeretlek <3
    By: Tavaszi Daniella

    VálaszTörlés
  2. Imádom! Kövit gyorsaan!! ♥

    VálaszTörlés
  3. Kérlek siess az új résszel!!!!! :)))) ♥

    VálaszTörlés
  4. vááááááááá imádom !!! nagyon jó lett!!! nagyon várom már a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon joo :)kovit ;) <3

    VálaszTörlés
  6. Ez milyen jó lett már,megérte várni!;)De kérlek csak adamet ne.:s
    Várom már a következőt!

    Ui.:Imádlak és a blogodat is!xX.

    VálaszTörlés
  7. Uhh bravoo...nagyon jooo Dalmiii....siess nagyon...es jojjenek ujra ossze mert ez igy nem jo, jaj naguon nem joo

    VálaszTörlés
  8. Imádom <3 kövit lÈcci gyorsan:)

    VálaszTörlés
  9. NE CSINÁÁÁLD EZT DALMIII! :DD Nagyon jó lett folytaaasd!!! <3 Üdv: Lili :DDD

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó lett!:)

    VálaszTörlés
  11. Uhh, bakker.... annyira bele éltem magam, és ááááá.... annyira szemét, Harry ugyan akkor ahwwww....
    Viszont Emmának végre igazán leeshetne, hogy Harry még mindig szereti, és Ő is Harry -t. Sokszor csókollak Dalmiii ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
  12. nagyszerű Dalmi!:) örülök, hogy jól vagy, és hogy jól sikerültek a vizsgák. :)
    Gratulálok ehhez az egész bloghoz. tényleg. nem tudom, hogyan lehet ilyen csodálatosan írni ahogyan Te. Sok puszi!:)

    VálaszTörlés
  13. Szia. Nagyon jóó lett.:DD<3
    PS.:Gratulálok a vizsgákhoz:))

    VálaszTörlés
  14. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁááá csajjszii !!! megint megcsináltad !!!!! ez baromi jó lettt!!!! imádlak Dalmii<33

    VálaszTörlés
  15. Juuj!Nagyon jó lett!!Már alig bírok várni a következő részig!Remélem hamar hozod...

    VálaszTörlés
  16. mar az elejen el akarom mondani hogy ezt nem bantaskent mondom, csak a velemenyemet mondom(nevvel) szoval, en regebben imadtam ezt a blogot! mikor egyszer csak valahogy ratalaltam orultem, hogy van valami ertelmes normalis blog is. hat igen... de ez az elmult idoben megvaltozott az en szememben. regebben izgalmasabb, hosszabb reszek voltak. jo tudom hogy mostanaban senkinek sincs ideje, es mindenki jon a kifogassal. oke megertem en hogy mindenkinek van mas dolga. csak szerintem regebben sokkal tobb dolog tortent. izgalmassabb, reszletesebb volt. mostanaban mar azt sem ertem hogy mirol van szo. (jo lehet jogy ez egyeni problema) most is egy honapot kellet varni es ennyit hoztal.(meg mindig megertem hogy nincs idod) de, ha mar irod ilyen regota akkor mar megerdemelne a blog hogy normalis legyen. mondom en szeretem/szerettem ezt a blogot. regebben mindig annyi minden volt hogy egyszer ez torteneik egyszer ez. es ez igy is volt jo. mostmeg... jo lehet jogy ezt be lehet tudni annak hogy Adam bekavart. de akkor is. nekem fura. szerintem jobb is lehetne. nem mintha en barmyilen iro kepesseggel rendelkeznek. es akkor most jon a kerdes hogy: akkor meg miert szol be? hat azert mert en olvasom es engem zavar. jo tudom, tudom "akkor nem kell olvasni". de ha mar ennyire megszerettem akkor nem fogom csak ugy abba hagyni. mostmar vegig olvasom azert is. tudom most ezzel sok embernel elvagom magam. meg megutaltok vagy valami ilyesmi, de en csak a velemenyemet irom le. benne vagyok a facebookos csoportba is szoval tenyleg a szivemhez nott. es eppen ezert gondoltam hogy leirom hogy elhanyagolod a blogod. (jo persze nem tudhatok a magan ugyeidrol hogy miert nem hozol reszt) szerintem nem csak mi hanem a blog is megerdemelne hogy ha mar nem is hozod olyan gyakran akkor egy egy resz lehetne utosebb. jo persze, persze "en nem fogtam fel a lenyeget" meg hogy "volt ebben eleg izgalom. mit akarok en meg?" bocsanat ha megbantok ezzel barkit is aki nagyon szereti a blogot vagy teged Dalmi, de en ezt erzem. hangsulyozom en nem irok blogot nem tudhatom hogy milyen hogy ennyi embernek kell megfelelni(es valoszinuleg csak en komplikalok) lehet utalni! en csak hianyolom a blogot. azt az igazi jo blogot ami egykor volt. es megegyszer mondom hogy szeretem a blogot csak gondoltam hogy ezt megosztom. megegyszer bocsanat hogy ha valakit megbantottam. nem arra ment :)

    VálaszTörlés
  17. huu szerintem nagyoon jo lett:)bar kicsit egyetertek Diaval de attool meg imadoom a blogood!^^
    Kataa:")


    VálaszTörlés
  18. Bűn itt abbahagyni!!!Imádtam<3

    VálaszTörlés
  19. "most figyelj rám szépen" ez annyira jó :)) miért ilyen Harry?? remélem összejönnek már,mert végigsírtam a kínlódásukat ..:) am nagyon jó rész lett,imádom a blogod :)
    csak így tovább és várom már nagyon a következő részt !
    puszi :)

    VálaszTörlés
  20. azt hittem irtam komit de nem:s nagyon tetszett a rész, egyre kiváncsibb vagyok hogy mi fog ebből kisülni:D már csak 2 komi és uj réész^^ nagyon várom<3

    VálaszTörlés
  21. Wiiiii <3 nagyon jó:)

    VálaszTörlés
  22. légyszi siess *-* imádooooom :$
    Alexa voltam csak elfelejtettem a jelszavamat xd puszii♥

    VálaszTörlés