2013. február 2., szombat

6.fejezet~9.rész

Sziasztok drágák! 
Úgy döntöttem, hogy létrehozok egy csoportot, a blog első csoportját!
http://www.facebook.com/groups/556358791041763/ (ha nem jó a link, másoljátok simán, vagy írjatok rám facebookon.:))
Itt a link, kérlek titeket, hogy MINDENKI CSATLAKOZZON, aki legalább egy picit is szereti a blogot. :)
Szeretném, ha ti is közzétennétek, amit csak szeretnétek, nem szeretném, ha kihalt lenne a csoport.
VISZONT!:
-Blogot majd egy külön létrehozott dokumentumban lehet berakni, hirdetni, ha új rész van ne rakjátok ki, mivel ez is egy blogos csoport. :D
Remélem jól fogjátok ott érezni magatokat, és kérlek titeket, hogy legyetek aktív felhasználók. :)
Puszi:Dalmii xx
Itt az új rész, élvezzétek, jó olvasást!:


Harry szemszöge
Fejemben a gondolatok össze-vissza kavarogtak.
-Tessék?-nyeltem egy nagyot, majd visszaestem az ágyra. A földön találtam egy pontot és szüntelenül csak azt néztem.
Ettől az egyetlen egy szótól féltem egész idő alatt, amióta Emmával együtt vagyunk. Ettől az egyetlen egy szótól!
-Jól hallottad. Nem szeretlek-válaszolta, könnyei szüntelenül folytak le arcán.
-De-bólogattam.-Tudom, hogy szeretsz, Emma. Érted? Érzem-válaszoltam, majd közel csúsztam hozzá és megfogtam mindkét kezét.
Arcáról letöröltem a könnycseppeket, majd mélyen szemébe néztem. 
-Mond a szemembe, hogy már nem szeretsz. Akkor elhiszem-suttogtam.
-Harry... én...
-Jó próbálkozás Emma. Tudom, hogy szeretsz. 
Percekig csak bámultuk egymást, majd két kezemet gyengéden arcára csúsztattam, és szemeimet becsukva próbáltam közelíteni felé... aztán megcsókoltam.
Az elmúlt két év történései jutottak eszembe, és az, hogy mennyire szerettük egymást. Az első csóktól az utolsóig minden együtt töltött pillanatra pontosan emlékeztem. 
MINDENRE!
A tetoválás a csuklómon, az átbeszélgetett éjszakák, az emlékezetkiesés...
-Harry... kérlek, ne nehezítsd meg a dolgom-mondta megszakítva csókunkat. 
-Miért nehezítem meg? Szeretsz, nem? 
-Harry menj már el. Nem szeretlek, nem érted meg?
-Nem fogok elmenni-válaszoltam és megpróbáltam megölelni őt.
-Akkor majd én elmegyek! Értsd már meg, hogy vége! Ennyi volt-fejezte be, majd könnyezve kirohant az ajtón, ami hatalmas zajjal csapódott be.
Hátradőltem az ágyon és azon gondolkoztam, hogy vajon hol rontottam el...

Louis szemszöge
Ejha, ez aztán a családi perpatvar. 
Elég durva itthon a helyzet, inkább máshol ünneplünk most és próbáljuk elfelejteni ezeket a dolgokat. 
-Jól van gyerekek, készen vagytok?-kiáltottam el magam a nappali közepén.
-Persze-válaszolta Liam, miközben átkarolta Danielle-t és egy puszit nyomott a homlokára. 
Elindultunk, és pont mikor az ajtóban álltam, eszembe jutott, hogy az igazolványaimat az emeleten hagytam. 
-Egy pillanat srácok, még felugrok valamiért-mondtam, majd kettesével szedve a lépcsőfokokat felrohantam.

Elég durva látvány fogadott.
Emma zokogva rohant ki a szobájukból, és a földre csúszott az ajtónak támaszkodva.


-Emma, minden rendben van?-futottam oda hozzá, és segítettem neki felállni.
-Persze, minden a legnagyobb rendben-válaszolta, próbálta magát hirtelen rendbe szedni és úgy tenni mintha tényleg jól lenne.
-Biztos? Ne maradjunk itthon veled?
-Ugyan, Louis ne viccelj már, tényleg minden oké-válaszolta.-Csak ölelj meg-folytatta suttogva.
-Na gyere ide-mondtam, majd a karjaim közé húztam. Egész teste remegett, miközben egyfolytában sírt. 
Pár perc múlva eltolt, és bólintott egyet.
-Köszönöm-mosolygott.-De most már siess a többiekkel-folytatta.
Egy puszit nyomtam könnyekkel teli arcára, majd lefutottam a lépcsőn, és végre elindulhattunk. 

Niall szemszöge
Miután ezt a váratlan bejelentést megtettük és Emmáéknál lezajlott ez a zavaros beszélgetés, jobbnak látták a többiek, ha nem itthon folytatják az ünnepet. 

Rékával szépen lassan összepakolásztunk, elmosogattunk, átöltöztünk és egy nagy tál fagyival és popcornnal befeküdtünk a kanapéra majd valami ismeretterjesztő filmet kezdtünk el nézni a halak evési szokásairól. 
-Niall, kérdezhetek valamit?-ült fel Réka aggódó tekintettel a kanapén, majd felém fordult.
-Persze, édes-válaszoltam, majd megsimítottam az arcát.
-Biztos jó öltet ez a gyerek? Tényleg szeretnéd? Még nem késő változtatni ezen, Niall.
Csak néztem őt, artikulált beszédét, hatalmas szempilláit, apró gödröcskéit, és gyönyörű, mellig érő göndör haját.
-Életem legjobb döntése-válaszoltam, majd egy puszit nyomtam az arcára.
-Ha te ezt szeretnéd édes, akkor én is-mosolygott.-Viszont picit fázok, nem hoznál le nekem egy takarót?
-De, persze-bólintottam, majd felszaladtam a lépcsőn és benyitottam a szobánkba.
Felvettem az ágyról Réka kedvenc, lila takaróját, és mikor indultam volna lefelé, a fürdő felé pillantva megláttam, hogy résnyire van nyitva az ajtó és Emma a földön ülve telefonál.
Mikor közelebb mentem, pár szót sikerült elcsípnem abból, amit beszélt.
-Megtettem. Állítsd le a merényletet, Adam.

25 megjegyzés:

  1. Hogy rohadna meg Adam! Tudtam hogy szeretni Harryt!
    Imádom!!! Siess a következővel! <333

    VálaszTörlés
  2. nagyon jó lett! Emma drága mit művelsz????? siess lécci a következővel! :)

    VálaszTörlés
  3. Azt a kurva éleeeeeeeet *o*
    miért itt kellett abba hagynod?! most őszintén? :'O most esett le a dolog, hogy még mindig a pénz miatt ment ez az egész :'''( és annyira sajnálom szegény Harryt, hogy csak na. az egész olyan asdfghjkl *.* :') egyszerűen IMÁDOM :') siess a következővel, te nem normális nő személy, aki mindig csak húzza az idegeimet :')♥ :'3xx

    VálaszTörlés
  4. Dalmii! Nagyon kib*szott jó lett! siess a kövivel! :)♥ xxx

    VálaszTörlés
  5. nagyonjó lett kövit!!♥:)

    VálaszTörlés
  6. Úristeeen következzőt de ha lehet gyorsabban hozd a részeket légyszi <3 <3

    VálaszTörlés
  7. ????:oooooo nemaaaaar:D nagyon nagyon siess léccii*__*

    VálaszTörlés
  8. rohadt jóóóóó. tényleg siess a kövivel!!

    VálaszTörlés
  9. Mi már tegnap ezt kitárgyaltuk így csak ennyit fűznék hozzá: IMMÁÁDOM!! Sieesss!! xxx

    VálaszTörlés
  10. imádom imádom imádom <3 nagyon siess a kövivel kérlek Dalmiii :)

    VálaszTörlés
  11. ÁÁÁÁ nagyon jó lett!:) Nagyon siess a kövivel, mert iszonyat jóó!:)<3

    VálaszTörlés
  12. Wááááá köviiiit!!!!! <3 *.*

    VálaszTörlés
  13. Kedves Dalmii!! Nagyon siess a kövivel! Szegény Harry! Utálom azt a szemét, rohadt Adamet!! (1,5 nap alatt elolvastam az egészet és k*b*sz*tt jó!!!!) Siess!!!!!!!!!!! :) :) <3

    VálaszTörlés
  14. nagyon jó lett! Gratulálok Dalmi! :-)

    VálaszTörlés
  15. Jaaaaaa hát ezért nem értettem én, hogy mért szakított vele ilyen könnyen. Értem most már :) fuuu idióta Adam -.-" :@@ amúgy örülök, hogy egy héten kétszer is hoztál :) siess xx

    VálaszTörlés
  16. Nagyon siess a következővel! *----------*

    VálaszTörlés
  17. Imádooom.....hülye Adam :(( kövi gyorsan
    xx :-) <3

    VálaszTörlés
  18. Gyorsan hozd a következőt!:D

    VálaszTörlés
  19. OMG!!! Rohadjon meg Adam! nem kellene tönkretenni Emmáékat!! Nialléknak örülök! :) őrületesen irsz! imádom a blogod!! Boxsi h ezen kivül csak egyszer komiztam, de az az igazság hogy nemrég találtam meg és nem bitam egy komi errejéig sem abbahagyni! hamar a kövit!! ;)))

    VálaszTörlés
  20. De ne már! Suttyó Adam. Azért ha szeretné Emmát, akkor nem tenne ilyet! Amúgy Nagyon jó!!! Tegnap kezdtem és úúgy szeretem!! :)))
    Boróka

    VálaszTörlés
  21. Úúú! Annyira de annyira tehetséges vagy!!:)
    Kövit szeretnék!:)

    VálaszTörlés
  22. Drága Dalmi, felfogod mennyire imádlak és ezt a blogot annyira izgi a végén mindig összeszorul a gyomrom mert valami olyan dolog történik! Nagyon siess

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jó és izgalmas!! *-* siess a kövivel:)))
    Dóó:)

    VálaszTörlés
  24. Ez nagyon jó,már régóta olvasom a blogodat és néha az én blogomba is innen merítek ötletet.

    VálaszTörlés
  25. ez nagyon jó :) siess a kövivel :)

    VálaszTörlés