2013. március 16., szombat

6.fejezet~12.rész

Sziasztok!:) 
Szeretnék bocsánatot kérni MINDENKITŐL, aki olvassa a blogot.
Mostanában valahogy nincs időm semmire, és ezt ti bánjátok. Megpróbálok minél hamarabb hozni részeket, ígérem!
Köszönöm a türelmet, szeretlek titeket!
Mostantól 30 hozzászólás és 40 lájk után jön a rész. :) 
Puszi: Dalmii. xx


Réka szemszöge

Ekkora felfordulás még nem láttam.
Fogalmunk sem volt, hogy mégis miért ért véget ez a tündérmesébe illő kapcsolat...
igen, Emmáról és Harryről beszélek.
-Minden rendben van?-ölelt át hátulról Niall.
-Nem, kicsit fáj a fejem-válaszoltam egy puszit nyomva az arcára.
-Hiányozni fog Harry. 
-Nem végleg megy el-fordultam felé.-Kiszellőzteti a fejét és jön is vissza-mosolyogtam.
-Igen, igazad van-folytatta.-Réka, biztosan minden rendben van? Olyan sápadtnak tűnsz. Gyere, ülj le-nézett rám aggódóan Niall, majd megfogta a karom és a kanapéig vezetett.
Valóban nem voltam jól. 

-Minden rendben lesz... csak...-befejeztem volna a mondatot, de egyszerűen nem tudtam. Olyan gyorsan magába kerített a fáradtság, a kimerültség, vagy valami ehhez hasonló dolog, hogy szemeimet automatikusan lehunytam. Niall beszédét egyre halkabban hallottam... majd hatalmába kerített a sötétség.

Emma szemszöge
-Igen?-emeltem a fülemhez a telefont. 
-Szia, Emma. Harry vagyok, bár gondolom tudod... vagy mi. Szóval... öhm... azt szeretném mondani, hogy...-hangjából zavarodottságot és félelmet szűrtem ki.
-Igen?-kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
-Én... igazából nem szeretnék elutazni. 
-Tessék?-kérdeztem hangomat felemelve.
Egyrészt nagyon örültem neki, hiszen nagyon hiányzott volna. Másrészt pedig rettegtem, hogy mégis itt marad. Hiszen mindenki tudja, hogy Adam MINDENRE képes. Nagyon féltem Harryt.
-Na, mit szólsz hozzá? Figyelj Emma, gondolkoztam. Attól, hogy te már nem szeretsz, barátok lehetünk. Pár perc múlva indul a gépem... ha gondolod...

Teljesen kétségbeestem. 
Most mit kéne mondanom neki?
Leblokkoltam.

-Nem Harry! Úgy lesz minden a legjobb, ha elmész-válaszoltam szavába vágva. Fájt legbelül... rettenetesen fájt. De tudom, hogy így lesz a legjobb.
Egy percig csak csendben volt... azt hittem letette a telefont.
Egy könnycsepp folyt le az arcomon, majd szepegni kezdtem.
-Sírsz, Emma?
-Mi? Dehogyis!-válaszoltam boldogságot színlelve.
Harry hümmögött egyet, amit egy sóhaj követett.
-Szeretlek-suttogta, majd letette a telefont.

Üvölteni tudtam volna a fájdalomtól, ami átjárta az egész testem.
Az életem szépen lassan darabokra hullik, és én semmit nem tudok tenni ellene.

-Minden rendben van?-kérdezte Mark, lehuppanva mellém az ágyra.
-Nem.
-Elmondod?
-El.
-Szóval?-faggatózott. De nem is bántam. Legalább foglalkozott velem valaki.
-Szeretem Harryt. Teljes szívemből. De ugyan... nekünk ez nem fog újra összejönni. Jobb, ha elfejtem.
Mark persze semmit nem tudott hozzászólni a témához. És ezt én is jól tudtam. Mégis jól esett, hogy meghallgat. 
-Elhiszed nekem, hogy minden rendben lesz?-emelte rám gyönyörű barna szemeit.
-Nem-válaszoltam mosolyogva.
-Pedig én tudom!-vigyorgott.-Figyelj csak, nem lenne kedved eljönni velem meginni valamit? Beszélgetnénk egy jót legalább-fejezte be.
-Erre nem mondhatok nemet-válaszoltam nevetve, majd kimásztam az ágyból és a szekrényben kezdtem el kutakodni.



Fél óra készülődés után kész voltam az indulásra.
-Mehetünk-jelentettem ki az ajtóban állva, majd a kabátomat felvettem, a táskámat a vállamra akasztottam és elindultunk.

Egy kicsi cukrászdában kötöttünk ki.
A falakon lámpák, virágok, a földön bézs szőnyeg, kellemes zene... egyszóval hangulatos kis helyről beszélünk. 



Rendeltünk italokat, rengeteget nevettünk, csináltunk fényképeket, és átbeszéltük az elmúlt évek eseményeit.
-Nem hiszem el, hogy Adam ezt tette...-forgatta meg a szemeit Mark.
-Hidd el, hogy én sem. Pedig megbíztam benne. Szerettem... de most ő az a személy, akit puszta kézzel meg tudnék ölni-válaszoltam.

Egymásra mosolyogtunk. 
Olyan közelinek éreztem, mintha ez a pár év ki sem esett volna.
Mintha mindig is itt lett volna mellettem, és tudta volna minden titkomat, és érezte volna azt, amit én érzek.
Csak bámultuk egymást... fogalmam sem volt miért, mégsem tartottam rossz dolognak... olyan természetesnek tűnt.
Aztán közelíteni kezdett... ajkai vészesen közelítettek az enyéim felé. 
Tudtam, hogy ha most megcsókol, onnan nincs visszaút.

43 megjegyzés:

  1. Nagyooon tetszik Dalmii ne hagyd abba :DD

    VálaszTörlés
  2. IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM! IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM! IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM! IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDOM!
    Fantasztikus rész lett!♥ Mikor, Hazz mondta Emnek, hogy szereti, akkorát dobbant a szívem :D:$$$$$$♥
    Nagyon jó lett, imádtam :3
    Várom a következőt! ^^♥ B xx

    VálaszTörlés
  3. ez olyan asdffxgrvkt. nincsenek szavak. KOVETELEM A KOVETKEZO RESZT !! <333:)

    VálaszTörlés
  4. Imádom nagyon jó mint mindig siess a kövivel a legjobb kor hagytad abba :) SIESS:)

    VálaszTörlés
  5. Omg. *-*Nagyon jó lett! Kövi rééészt. Legyenek újra eggyütt:)

    VálaszTörlés
  6. Kíváló lett mint mindig! Hajrá!!

    VálaszTörlés
  7. Ez a rész is tetszik mint az összes többi:D Csak így tovább!!Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  8. asdfkjhl*-* kurvajóó!!<3 áhhhhhhhhhhh!!^^
    NAGYONSIESS A KÖVIVEEEEEL!!!!!<3<3<3

    VálaszTörlés
  9. Szia Dalmii! Liliána vagyok :-) imádoooom követelem az uj rèszt ja ès kicsit legyen hosszabb mert kinyirsz azzal ha ilyen helyen hagyod abba. Amugy király :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Liliána!:)
      Nagyon szépen köszönöm!
      A következő részt megpróbálom mindenképpen hosszabbra írni. :)

      Törlés
  10. Imádom a kövit és nehogy abbahagyd!!!!!!!:P

    VálaszTörlés
  11. Wááá Dalmi ez fenomenális..!!
    Nagyon hamar kérjük a következő részt!
    nagyon jól írsz

    VálaszTörlés
  12. OMG nehogy összejöjjenekm mire Harry hazaér!!hozd a kövit <3

    VálaszTörlés
  13. úristenúristenúristeeeen...
    Új részt kérünk!!:D
    Amúgy, szerintem Emma igazán kockáztathatott volna kicsit =(

    VálaszTörlés
  14. Jesszusom!! ÚRISTEN, ÚRISTEN!!OMG!! Basszus k*rva jó lett! Annyira átélem és teljesen eltudom magam előtt képzelni, hogy fhúúú!! Az előttem lévővel egyébként picit egyet értek, hogy kockáztathatott volna!! Ja és tudok mit hiányolok egy picit? Nem tudod tudtam én! :P Azt, a testvéri köteléket ami Zayn és Emma között van!! Fantasztikus lett! Nagyon tetszik, imádom ezt a blogot és te pedig Dalmi igazi művész vagy. Művész és azén példaképem!! Szeretlek és nehogy, abba merd hagyni vagy meglátogatlak!! :DD

    Puuuuszzz Xxx ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  15. No ne viccelj!Eddig nem írtál és most csak ennyi?!ImádooomxDCsak arra kérlek és ezt ne vedd sértésnek,hogy ne menj át abba a nagy szappanopera stílusba.Amúgy nagyon imádoomm.Siess a köviveeel

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak ennyi?!
      Tudod van olyanom is, hogy élet. :)
      Szappanopera stílus?
      Mond, melyik résznél van szappanopera stílus? xx

      Törlés
  16. Nagyon jóóóó! Imádom <3

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó lett:DD

    VálaszTörlés
  18. 1 hét volt mire a többit elolvastam... ügyes vagy, ez az a bvlog amin sirtam és nemvettem egyszere... remélem minél gyorsabban jöna kövi:)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó lett.. :) Imádoom. :) Gyorsan kövit!! :D

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jo lett ez a rész is!! :) csak egy kicsit rövid lett..de nem baj :) annyit tudok még mondani hogy: GYORSAN KÖVIT! <3

    VálaszTörlés
  21. Gyorsan kövit.! Ez egy nagyon jó rész lett.! csak így tovább.! :) Siess kérlek!

    VálaszTörlés
  22. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, Nagyon gyorsan a következőt! *----------*

    VálaszTörlés
  23. gyorsan a kövit please ...:))) <3 mert olyan jóóóó

    VálaszTörlés
  24. Kövit!!! Pls. ♥♡

    VálaszTörlés
  25. Nagyon jó lett!! ♥ Nem találok rá szavakat annyira tökéletes ♥♥ Nagyon csodálatos író vagy!! Ezt a blogot egyszer ki kéne adni egy könyvben hogy mindenki olvashassa aki nem ismeri a blogodat!! ♥♥♥♥♥ Nagyon örülök hogy ismerlek ♥♥♥ Szeretlek ♥

    VálaszTörlés
  26. Wááá *.* annyira jól írsz!!! Siess a következővel!! :)

    VálaszTörlés
  27. baromi jooo :DD kövi resz? :D

    VálaszTörlés
  28. sziaa :D
    nemrég kezdtem el olvasni a blogodat, pontosan múlt pénteken. hihetetlenül jól írsz!*-* egyszerűen imádom*---* párszor meg is ríkattál, de volt mikor nemtudtam abbahagyni a nevetést :D remélem még egy jó darabig nem hagyod abba, mert teljesen beleszerettem az egész blogba*--* csak így tovább, hamar kövit ;)
    Puszii♥♥♥

    VálaszTörlés
  29. Imádom :33 Remélem minden rendbe jön :/ És nem tudom miért, de az a gyerek nagyon unszimpatikus...már most xd

    VálaszTörlés
  30. nagyon jóó. imádtam. vár egy kis meglepetés a blogomon :P http://thatonething-mystory.blogspot.hu/2013/03/nyolcadik-dij.html

    VálaszTörlés
  31. Hello Dalmi!!! ez eszméletlen jó lett:)) szuperül irsz, de komolyan...so...siess:))) várjuk:) <3 :*

    VálaszTörlés
  32. Siess a kövi részel!!! nagyon jóóó..:)))
    Puszi Cynthii..xx

    VálaszTörlés
  33. szia !
    nagyon nagyon jó a blogod
    hihetetlenül jó
    légyszíves siess!!!már megvolt a 30 hozzászólás és a 40 like is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    siessssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  34. Ez..ez...huu.:$
    Remélem h nem jön össze Mark-al...mert neki Harry mellet van a helye! :) És NAGYON-NAGYON-NAGYON SIESS! *----* :*

    By: Mandy..^^

    VálaszTörlés
  35. Kövi részt MOSTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :)))))) ♥♥♥

    VálaszTörlés
  36. Gyorsan ird akövííít!! Remélem Emma és Harry ujra összejönnek! *.* <3 IMÁDLAK!! :*

    VálaszTörlés
  37. nagyon jóóóóóó!! siess a köviveeel! nehogy megcsókolják 1 mást!!!!wááá! <3 <3 :'DDD *w*

    VálaszTörlés
  38. áááá visszatértem rég nem írtam komit és SAJNÁLOM.... csak mostanában kicsit felhagytam az olvasással.... lusta voltam egyszerűen. De ez na ez most visszahozta a kedvem behoztam a lemaradásomat és még mindig IMÁDOM! ♥♥

    VálaszTörlés
  39. nagyon jó lett!! hozd hamar a kövit! <3

    VálaszTörlés