2013. március 30., szombat

6.fejezet~13.rész

Niall szemszöge
Azonnal hívtam a mentőket.
Réka a kocsiban rázkódva hebegett valamit, de nem értettem rendesen.
Az orvos pár rutinkérdést tett fel Rékáról, de ebben az állapotban nem voltam képes rendesen válaszolni.
-Minden rendben lesz-veregette meg a vállamat a doktor, majd Rékát betolták a hordágyon, én pedig követtem őket.

Nagyon megijedtem.
Reméltem, hogy nem a babával van valami baj.

Ahogy beléptünk a zöld csempékkel kirakott kórház folyosójára, végigfutott rajtam a hideg. Nagyon rossz emlékek jutottak eszembe... olyanok, amiket még a legnagyobb ellenségemnek se kívánnék. 
Egy kivizsgáló felé mentünk, én leültem az egyik székre, fejemet lehajtottam, kezeimet a térdemen támasztva összekulcsoltam.
-Itt vagyunk-jelentek meg lihegve a srácok, persze Harry kivételével... és Zaynt se látom sehol. Biztosan akadt jobb dolga, de nem haragszom rá.

Percek, órák, napok... minden annyira hosszú időnek tűnt.
-Elmegyünk kávéért, nem jössz velünk Niall?-kérdezte Liam, majd megfogta Danielle kezét.
-Nem, én itt maradok. Nyugodtan menjetek-mosolyogtam rájuk.
Louis Eleanor oldalán, Liam pedig Danielle kezét szorongatva indult el a büfé felé.

Pár perc után kinyílt az ajtó... végre.
Kilépett az orvos, majd Rékát tolták ki hordágyon, és egy kórterem felé indultak el.
-Doktor úr, kérem! Minden rendben van?-kérdeztem ujjaimat tördelve.
-Rékával minden rendben van-jelentette ki az orvos.
Annyira megnyugodtam, hogy sírni tudtam volna az örömtől. 
Leültem a székre, és vigyorogni kezdtem. Hiszen minden rendben! 

-Viszont uram... most legyen erős-folytatta halkan.-A rosszullétet a baba nem élte túl. Őszinte részvétem.



Emma szemszöge
Mielőtt ajkaink összeértek volna, kelletlenül elrántottam a fejemet.
-Valami baj van?-kérdezte aggódó tekintettel Mark.
-Nem, nincsen semmi baj, csak tudod mi még mindig barátok vagyunk-próbáltam a "barátok" szót elég erőteljesen kihangsúlyozni.
Egy halvány mosolyt húzott ajkára, majd lehajtotta fejét, és pár percig néma csendben ültünk egymás mellett.
-Sajnálom-kezdte meg halkan mondandóját.-Csak a kíváncsiság hajtott. Tudod valahogy mindig is szerettem volna kipróbálni, hogy milyen a csókod íze. 
-De hiszen mi csak barátok voltunk... és ha jól tudom most is csak barátok vagyunk-vágtam bele a szavába. 

Felidegesített.
Mérhetetlenül ideges lettem, úgy éreztem, hogy legszívesebben most felállnék és elmennék. Mégis minek néz ő engem? Egy ilyen lánynak, aki csak úgy hagyja magát, hogy bárki megcsókolja?

-Tényleg sajnálom. Én nem szeretném tönkretenni a barátságunkat.
-De pont ez az. Mark most bukkantál fel megint. Eddig azt se tudtam, hogy hol vagy, hogy élsz-e még. Igen, régen legjobb barátok voltunk, de most jöttél vissza... és én... én úgy érzem, hogy ezt a barátságot, ha nem is elölről kezdve, de újra fel kell építenünk. Meg kell értened, hogy ez így nem fér bele, hogy egyszer csak gondolsz egyet, és meg akarsz csókolni.
-Kérlek... ne haragudj, Emma-simogatta meg arcomat.
-Nem, nem haragszom-mosolyogtam rá. A dühömet felváltotta egy gondolat... a gondolat, ami soha nem hagy nyugodni. Harry gondolata.-Nem mehetnénk most haza?-kérdeztem fáradtságot színlelve. 
-De, persze, induljunk-válaszolta mosolyogva, majd rendezte a számlát, és London ködös, nyirkos utcáira kilépve elindultunk hazafelé.
Annyira... más így minden, hogy Harry nincs itt.

Sokszor olyan érzés tör rám, hogy egyedül vagyok...
... hogy nincs kiért tovább harcolnom.
...hogy nincs kiért felkelnem minden egyes nap.

Ahogy így sétálok a sötétségben, az utcákat is komornak, élettelennek látom.
Amikor Harryvel itt kézen fogva rohangáltunk, minden olyan vidámnak, boldognak tűnt...
másnak láttam az embereket, másnak mindent! Mindent, amit csak el lehet képzelni.

És most itt hagyott. Mégis mit kezdjek magammal nélküle? 
De mégis folytatnom kell, mert nincs megállás. Ezt pontosan jól tudom, és a legfontosabb, hogy a gondolata nyomán maradjon bennem erő... legalább annyi, hogy ne akarjam feladni.
-Minden oké?-kérdezte Mark az ajtónk előtt megállva, majd lenyomta a kilincset, és beléptünk a meleg, meghitt nappaliba.
-Igen, de most egyedül szeretnék lenni, ne haragudj. Ott a vendégszoba, találd fel magad. Nyugi, a többiek tudják, hogy itt vagy, szóval érezd magad otthon-mosolyogtam rá, majd elindultam felfelé a lépcsőn, Márk lágy puszija után. 

A szobába beérve a lenyugvó napot pillantottam meg.


Minden olyan üresnek, és elhagyatottnak tűnik, még innen is.
Ledőltem az ágyra, és Harry képét nézegetve zokogni kezdtem...
úgy visszamennék az időbe, hogy mindent máshogy csináljak.
De ez nem lehetséges. 
Bele kell nyugodnom, hogy örökre elveszítettem... a férfit, akit halálomig szeretni fogok.

Zayn szemszöge
Egész nap az ágyon fekszem, és azon gondolkozom, hogy az életem jelenleg semmit nem ér.
Mindenkiben és mindenben csalódom, megromlik az összes kapcsolatom, és tönkreteszem magam.
Bulik, pia, cigi, drogok... és itt jön az a rész, mikor felteszem magamnak a kérdést, hogy "Mi lesz így veled, Zayn?
Becsuktam a szemem, és csak feküdtem... minden gondolatot kizártam.

...

A szememet kinyitva teljesen más helyen találtam magam.
Mi történik? Hol vagyok? 
Egy mezőn voltam... minden csodálatosan szép volt, egyenesen elbűvölő.
Csiripelő madarak, rügyező fák, napfény, meleg, zöld fű...
Nem tudtam mit csináljak, ezért elkezdtem sétálni, mentem amerre a szívem vezetett.
A szél elkezdett lengedezni, majd egy alakot pillantottam meg a fűben.
Egy lány volt. 


Gyönyörű haja szét volt engedve, alakját tökéletesen kiemelte a lenge szürke felsője.
Valahonnan annyira ismerős...
Ezért közelebb mentem. Egészen közel.
Lépteim hangosak voltak, csodálkoztam is, hogy a lány nem vesz észre.
Ez az illat... ez a test... ez a haj...
Mikor egészen közel értem hozzá, megfogtam a vállát, minek következtében megfordult, és felállt, majd arcából kisöpörte az összes hajat.
Azt hittem megbolondultam, de az egész testem mérhetetlen nagy boldogság járta át.
-H... Hila...
Egyszerűen nem tudtam megszólalni.

Hilary csak állt velem szemben, és rám nézett.
Arcán egy könnycsepp folyt le.
Pislogás nélkül percekig csak bámult.
Nem ijesztő volt, hanem csodálatos. Felfoghatatlan. Szavakkal nem is igazán tudom kifejezni.
-Te meg mit keresel itt, Zayn?-kérdezte. 
-Fogalmam sincs Hilary... de azt tudom, hogy örökre itt maradok veled-súgtam, mert hangom elcsuklott. 
-Milyen butaság, Zayn-mosolygott. Csodálatos volt, mint mindig. 
-Dehogy butaság, én itt fogok veled maradni.
-Nem... nem maradhatsz itt, Zayn. Ez nem egy valódi világ... még csak képzeletbeli sem. 
-Akkor mi ez az egész?-kérdeztem.
-Fogalmam sincs, Zayn... talán csak álmodsz. De egyet tudok. Te nem fogsz itt maradni, ahogy én sem. 
-De én szeretlek!-suttogtam könnyes szemekkel.
-Ugyan Zayn. Én is szeretlek téged. Mindig is szerettelek, az első perctől fogva, ahogy megláttalak. Te vagy nekem a tökéletes férfi. De hiszem, hogy másnak is az vagy. Sőt, mi több...
-Kérlek ne folytasd Hilary-mondtam fejemet lehajtva, miközben az első könnycsepp utat talált magának.
-De Zayn... mikor felébredsz én már nem leszek ott. A legvalószínűbb, hogy soha nem fogunk találkozni az életben. Sőt mi több... száz százalékig biztos vagyok ebben. Hiszen én meghaltam. Te élsz. Ott az egész élet előtted. Ott a lány, akit szeretsz, hát menj és szerezd meg és szeresd úgy, ahogy engem szerettél!-a végét szinte már üvöltve mondta el... zokogott, majd a földre lerogyott, és arcát kezeibe temette.
-Soha... érted? SOHA nem fogok úgy szeretni senkit, mint ahogy téged szeretlek! Nekem nem kell más-mondtam, majd leültem mellé.-Nekem csak te kellesz, Hilary.
-Mind a ketten tudjuk, hogy ez lehetetlen-válaszolta, miközben letörölte a könnyeit.
-Nem lehetetlen! Semmi nem lehetetlen, én veled akarok lenni!
-Zayn, te butus... tudom, mire célzol. De az életet nem adhatod fel. Ott a családod, a barátaid, a banda és persze a több millió rajongó. 
Csak bámultam csodaszép arcát... olyan mint egy angyal. 
-Lehet-válaszoltam.
-Mindjárt lejár az idő... vissza kell menned-suttogta, miközben megsimogatta az arcom.
-Örökre szeretni foglak-mondtam.
Tudom... én is téged-mosolygott.
Felálltunk mindketten, leporoltam magam, ő megigazította magán a ruhákat, majd megöleltem.
Átjárt a melegség, a boldogság, a szerelem... mindig is így éreztem magam, mikor Hilaryvel voltam. 
-Megígérem, hogy soha nem adom fel. Csak mert te kérted-suttogtam a fülébe.
Majd puszilgatni kezdtem az arcát. Millió kis puszit kapott, egyre beljebb, a szája közelében. 
Végül csak milliméterek választottak el.
Izgultam, mintha az első csókunk lenne... és ajkaink összeértek.

Abba a percben köddé vált minden... és újra a szobámban találtam magam.
Felültem az ágyon, és mosolyogtam.
Csak álom volt az egész... a lehető legjobbkor, hiszen éppen fel akartam adni.
De soha nem fogom feladni... soha, míg élek.

És igen, egy álom. A legszebb álom.

46 megjegyzés:

  1. Drága Dalmi!
    Én már nem tudok mit mondani! Egyszerűen... egyszerűen imádom :')
    A rész, mint mindig, most is fantasztikus lett :'$ Mikor Zayn álmodott... ahj, az olyan szép volt, de tényleg :')
    És mikor meg akarta csókolni Mark Emmát, de Ő ellökte magától olyan boldogságot éreztem :DD Igen, ez most hülyén jön ki de ez így van XD Ha megcsókolta volna... akkor inkább nem mondom el mi lett volna ;D
    Lényegében imádtam, mint mindig! ^^ Nagyon jó rész lett! :))
    Már nagyon várom a következőt *o*♥
    Pusz, B♥ xx

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó minél hamarabb a kövit!!! és legyen már minden újra happy

    VálaszTörlés
  3. ááá nagyon jóóóó,gyorsan hozd a kövit :)

    VálaszTörlés
  4. Úristen,úristen ez valami kib*szott jó lett:)
    Alig várom már a következőt és,hogy Harry visszajöjjön,re mindenki újra boldog legyen,szóval gyorsan a kövit!!:)

    VálaszTörlés
  5. Imádlak Dalmi nagyon jó lett!! asfjgjhasd...Szóhoz sem jutok ♥ Pucca :* Szeretlek ♥

    VálaszTörlés
  6. Jajj Dalmii,ez valami fNtasztikus lett, mint mindig
    Nagyon meghato volt az a resz amikor Zayn almodott. De ugye Emma meg Harry majd meg osszefognak jonni???
    Jah es meg valami.............hamar hozd a kovit

    VálaszTörlés
  7. Most hogy már harmadjára olvasom most fogom csak fel hogy mi is történt..meghalt Niallék babája :c,Zayn álma ..elsírtam magam :')Szeretlek ♥

    VálaszTörlés
  8. Dalmiii megint nagyot alkottál ♥

    VálaszTörlés
  9. még mindig sírok... Annyira meghatódtam. Gyönyörűen írsz! Várom a pillanatot, amikor ismét minden tökéletes lesz! Remélem minden rendbe fog jönni. Nagyon szeretlek Dalmi! ♥ Örök hála, hogy írod ezt a csodálatos blogot!

    VálaszTörlés
  10. Hihetetlen vagy!
    komolyan...egyszerűen amiket írsz..akdsgndflknvdx.fdejsfhedk<33333333333
    nagyonnagyonjólett ügyesvagy<333

    VálaszTörlés
  11. Nincsenek szavaim!Hihetetlen,hogy mennyire jó ez az egész!Fantasztikusan írsz!Remélem,hamar lesz kövi rész!

    VálaszTörlés
  12. te hogy tudsz ilyen szépen írni? olyan jól leírod, hogy szinte most nem tudom, hogy bőgjek, vagy nevessek, szerintem egyszerre csinálom mindkettőt :$$ Zayn és Hilary <3 istenem ez annyira romantikus :')) gyorsan kövit :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó!De Emma meg Harry ugye össze fognak majd idövel jönni?!:')
    Hamar kövit^^

    VálaszTörlés
  14. ujujjjujujuuuuujjjjjjjjjjjjuuujj nagggggygyygygyon jóóóóóóóó gyorsan kövit kérlek kérlek kérlek... <3 :)

    VálaszTörlés
  15. következőőőőőőőőőt*--------*

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörűen írsz..:) elsírtam magam rajta!!:) <3 Hamr kövit..:)*---*

    VálaszTörlés
  17. Nagyon szépen írsz,gratulálok :)!Nagyon várom már a kovit de annyira sajnálom Zayn-t,Emmát és a Niallt szegény :(
    *-*

    VálaszTörlés
  18. Csak így tovább. :)) siess a kövivel

    VálaszTörlés
  19. Ez nagyon szép volt!!kövi!!!

    VálaszTörlés
  20. Nagyon jó ...kövi:-)

    VálaszTörlés
  21. Gyönyörű lett!
    Nagyon szép lett mint mindig!
    Zayn álma pörgött a szemem előtt!
    Iszonyat jó lett mint mindig!!

    Niallék babáját nagyon sajnálom!
    A héten a második blog amiben Niall születendő gyermeke meghalt!
    Potyognak a könnyeim!!♥♥

    VálaszTörlés
  22. fantasztikus, mint mindég :) kövit ;) s.

    VálaszTörlés
  23. Fantasztikus mint mindigis kővitkérek.:))<3<3<3

    VálaszTörlés
  24. Fantasztikus imádom kövittttt<3<3<3

    VálaszTörlés
  25. nagyon jó gyorsan a következőt !!

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Látogass el ide: http://thedreamofmylifeee.blogspot.hu/
    Vár rád ott valami!:)

    Imádom a blogot:) gyorsan a kövit:)

    VálaszTörlés
  27. Sziaa!! Ezt a részt 2-szorra olvastam el. Nagyon jó...csk igy tovább...hamar a kövit! Vidóxx

    VálaszTörlés
  28. sziia.:)Imádoom a blogodat.:Dnem nagyon szoktam ilyeneket olvasnii de ezt 3 napja kezdtem el és nagyooon,nagyoon imadom!Most iis épp bőgök annyira jol megirtad nagyon köszönöm mert ez a blog felviditott nagyoon!:DKomolyan volt olyan rész amit 3-szor olvastam el es még harmadjára iis sirtam rajta.xdnagyon ügyes vagy^^
    Kata:)

    VálaszTörlés
  29. Sziaa. Imádom a blogodat. :))
    Linkcsere?? Ha benne vagy itt a link : http://crazygirlsand1d.blogspot.hu/

    xoxo: Kismanó :))

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Nagyon nagyon jó!imádom a blogod!
    Mikor jön a következő fejezet????:)

    Lili

    VálaszTörlés
  31. Szia! Rettenetesen megszerettem a blogodat, pedig csak nem rég kezdtem el olvasni. Remélem minél előbb jön a következő rész!! :) xx

    VálaszTörlés
  32. sziaaa! nem régóta olvasom a blogodat de ez e kedvencem. szeretném ha minnél hamarabb hoznál rész mert már nagyon várom*.* pussza. Panka

    VálaszTörlés
  33. Légyszíves írj új részt !

    VálaszTörlés
  34. Rohatt jòò.IMÂDOM a blogod.Gyorsan kövit!!! :))<3

    VálaszTörlés
  35. szia:) kérsz kritikát? :Dhttp://kritikablogajanlo.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  36. Kedves Dalmi!
    Na,szóval próbálom rövidre fogni,pedig annyi mondanivalóm lenne ;) szóval,nemrég óta olvasom a blogot kb. két hete egy hétvégen kezdtem el,elolvastam az elejétől kb. a feléig,majd abbahagytam,mert az akkori részek annyira nem tettszettek.Tegnap pedig gondoltam egyet,és úgy döntötem,hogy folytatom az olvasást :) és rekordidő alatt tegnap és ma elolvastam egészen idáig =) többször is szívesen leírtam volna a véleményem,de a régebbiekhez úgy is felesleges lett vol
    na. Szóval nagyon-nagyon tetszik a blog,nem értem,hogy hogy nem tudsz kifogyni az ötletekből.Nagyon szépen tudsz írni,több résznél is majdnem elsírtam magam...Nagyon szépen kérlek,hogy folytasd,és minél hamarabb,mert úgy látom már rég nem írtál.Harry és Emma legyen együtt,Niallék pedig legyenek boldogok baba nélkül (aszthiszem jobb is így)és végre tűnjön már el az a hülye Adam XD Ès még annyi,hogy a gondolatokat a Directionerségről egyszerűen imádtam,nagyon gyönyörű,és mindenben igazad van ;)
    Puszi: Lili

    VálaszTörlés
  37. Szia! :) nagyon tetszenek az írásaid, és azt szeretném megkérdezni, hogy benne lennél-e egy linkcserébe ezzel a blogommal: http://onedirectionluvstory.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Nagyon jó és várom a kövit létcíí hozd... :)

    VálaszTörlés
  39. nagyon tetszik a blog!
    nekem is van olvassátok
    lifeanddreamswithashlye.blogspot.com

    VálaszTörlés