2013. január 14., hétfő

6.fejezet~7.rész

Sziasztok!
Bocsánat, hogy ilyen későn, de itt a megígért új rész!
Remélem tetszeni fog!:)

És ezt a két blogot is nézzétek meg, két csodálatos lány írja és nagyon ügyesek!:
http://lucytomlinsonwith1d.blogspot.hu/
http://serespatrii.blogspot.hu

És amit még mondani akarok... az az, hogy remélem tudjátok, hogy TI adtok nekem erőt a rossz pillanataimba, és csak nektek köszönhetem ezt, ahol most tartok!
Nagyon szeretlek titeket, köszönök mindent! 
Élvezzétek az új részt, jó olvasást.
Puszi: Dalmii xx


Zayn szemszöge
Legalább egy hónapja semmi hír nincs Jennáról.
Bár ő biztosan tovább lépett, és már el is felejtett.
Nekem azonban ez nem megy. 
Annyira megkedveltem őt, hogy még... még akár egy kapcsolatot is képes lettem volna vele elképzelni. Nem akartam, hogy azt higgye, hogy én is csak olyan szokásos "szoknyavadász" vagyok, és csak egy éjszakára, maximum pár napra kellett volna nekem.
Mert ez nincs így.

Ahogy most így látom a többieket, hogy mennyire boldogok, hogy van nekik valaki, akit szerethetnek, ölelgethetnek, puszilgathatnak és mindent elmondhatnak nekik, nagyon rossz érzés fogott el, ezért úgy döntöttem, hogy jobb lesz ha felmegyek a szobámba és leveszem magamról ezt az ünnepi maskarát.
A hiányomat aligha fogják észre venni, nekem most pedig jobb a magány.
Összepakoltam gondosan a ruháimat, majd mikor pakoltam el, egy fénykép esett lassan a földre.
Lehajoltam, és ahogy megláttam, térdre rogytam és arcomat a kezembe temettem.


-Annyira hiányzol-suttogtam, miközben egy könnycsepp tört magának utat szemem sarkából.
Pár percig tartottam ezt a pozíciót, de erőt vettem magamon, és az ágy széléig vonszoltam magam, majd leültem.
A fényképet nézegettem, legalább fél órán keresztül, mikor halk kopogást hallottam az ablakomon.

Lassan odasétáltam, és kinyitottam.
-Jenna-kiáltottam fel, mikor megláttam őt.-Hát te mit keresel itt?
-Hiszen szent este van, Zayn. Hoztam neked ajándékot-mosolygott.
-Várj, most én álmodok?-kérdeztem szemöldökömet felhúzva.
-Nem-húzta mosolyra száját, és arcán megjelentek a kis gödröcskék.
-Hát akkor mért az ablakon jöttél?
-Nem akartam semmit megzavarni... tudod azt hittem, hogy nem leszel itt, és csak úgy itt hagyom neked ezt az ajándékot... azt hittem a többiekkel vagy lent a nappaliba-folytatta  és közben az ajándékot felém nyújtotta.-De kérlek csak akkor bontsd ki, ha már elmegyek.
-Jenna ugye nem akarsz most elmenni? Kérlek, maradj még. Csak egy kicsit-kérleltem, majd gyengéden megfogtam a karját és leültünk az ágyra.
-Csak a rokonok miatt jöttünk vissza most Londonba. De nem költözünk vissza.
-Kezdtem reménykedni-válaszoltam fejemet lehajtva, mire Jenna államat megfogta, fejemet felemelte és tekintetét az enyémbe fúrta.
-Hiányzol Zayn-suttogta.
Azt hittem rosszul hallok. Már magába az nagyon hihetetlen, hogy Jenna itt van a szobámba, de hogy még hiányzok is neki... ezt soha nem gondoltam volna.
Olyan volt, mintha az egészet álmodnám.
Azt hittem, hogy végleg elköltöztek, az itteni rokonaikról mondjuk soha nem is beszélt.
Csak élni akartam a pillanatnak, a perceknek, hogy itt van velem.
Annyira jó újra érezni a közelségét.
Ez olyan, mint mikor valaki annyira hiányzik neked, hogy akármit megtennél azért, hogy újra vele legyél. És nekem bejött. 
-Nekem is hiányzol...-válaszoltam egy bólogatás keretein belül.
Arcunk vészesen közeledett egymás felé, nem tudtam megállni, de nem is akartam.
A pillanat műve volt az egész, mégis annyira élveztem.
Ajkait gyengéden súroltam ajkaimmal, aztán megcsókoltam, mire ő mellkasomra téve kezeit hátrahőkölt. 
-Nem szabad...-suttogta, miközben kezeit a tarkómra rakta és homlokát az enyémnek támasztotta.
Nem érdekelt mit mond, csak meg akartam őt csókolni újra és újra.
Hiába kért meg, én nem lassítottam a tempón, de ő is belement a játékba.
Hirtelen azon kaptam magam, hogy se rajtam se Jennán nincs póló.
-Zayn kérlek, hagyd abba. Nem bírok neked ellenállni, de... de nem szabad-súgta bele a csókunkba.
-Akarlak Jenna... soha, senkit nem akartam még ennyire-válaszoltam, de egy percre sem szakadtunk el egymástól.
Hátradőltünk az ágyon, folytatva amit előbb elkezdtünk.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy Jenna lelök magáról, felpattan, és elkezdi megigazgatni a haját, aztán szépen lassan elkezd felöltözni.
-Most mi a baj?-kérdeztem, miközben az ágy szélére ültem.
-Zayn... ez a valami... amit érzek irántad...-több másodperces szüneteket tartott a mondatrészek között, ami úgy hatott, mintha valami olyanról beszélne, amit ő se tud pontosan meghatározni.-Túl erős! Sokkal erősebb mint én... és fogalmad sincs, hogy mennyire kívánlak-válaszolta, közben elpirult, de már a kabátját vette vissza magára.
Én csak csendben ültem és vártam, hogy vajon most mi lesz...
Nem akartam, hogy elmenjen. Szerettem volna, ha örökre velem marad. 
Mindig is úgy képzeltem, hogy ha visszatér, akkor már soha senki nem veheti el tőlem.
Azt hiszem Hilary halála után senki iránt nem éreztem még ilyet.
-Mennem kell, Zayn-mosolygott, miközben az utolsó gombot is begombolta a kabátján.
-Nem mehetsz így el-mondtam, majd odamentem hozzá és kezemet végigsimítottam tökéletesen sima arcán.-Mond el, hogy mi a baj. Kérlek.
-Zayn... sajnálom... tudom, hogy el kellett volna mondanom... de nekem van barátom.

Emma szemszöge
A földbe gyökerezett a lábam. 
Bármerre néztem, csak meglepett arcokat láttam, akik hol Harryt, hol engem bámulnak.
-Harry én nem is tudom mit mondjak-szökött ki szavanként a mondat.
Jobbat nem tudtam mondani, egyszerűen még a nevemet is elfelejtettem.

Aztán szépen sorjában minden eszembe jutott és kérdések kezdtek kirajzolódni a fejemben.

Múltkor mért hagyott cserben?
Ha egyszer megtette, máskor is meg fogja tenni?
Ha nagyobb bajban leszek, akkor sem fog mellém állni?
Kellek én egyáltalán neki?
Szüksége van rám? 

Az, ahogy Harry ott hagyott a kávézóba azon a novemberi napon és aztán hetekig hozzám se szólt. Most pedig előáll egy ilyennel... nem volt részéről a legjobb döntés.
Alaphelyzetbe megbolondultam volna az örömtől, de így nem volt túl hatásos.
Míg nekem különböző dolgok kavarogtak az agyamban, jó pár perc eltelhetett, gondolatmenetemből Liam figyelemfelkeltő köhintése zökkentett ki.
Mélyen belenéztem Harry szemébe, és egyből tudtam mit kell tennem...
-Edd meg ezt a rohadt gyűrűt, Styles-vágtam rá és kiviharoztam a szobából...

35 megjegyzés:

  1. jesus. Mit mondott Emma? MIÉÉÉÉÉÉRT? Most sajnálom is meg nem is Hazzát!! :// De ezt úgy látszik elbaszta....Hát, majd helyre jönnek a dolgok, REMÉLEM!! Azt a *-* Imádtam, nagyon jó rész lett, akárcsak a többi! Siess a kövivel, de nagyon gyorsan!!
    Pusszantás :* xx

    VálaszTörlés
  2. remélem összeházasodnak:/ ne már:(
    és szegény Zayn már megint :DDDDDD
    nagyon jó lett ez is,kérlek siess nagyon a kövivel :)!

    VálaszTörlés
  3. jézusúriten Dalmi.*----*
    ez leírhatatlanul jóó! De nekik össze kell házasodniuk.:|:DD
    szegény Zayn.:|
    Nagyon siess !!!:)
    by.: Fannii.:)

    VálaszTörlés
  4. Basszus!! Ne csináld ezt először Jennának barátja van utána meg Emma meg azt mondta Harrynak, hogy egye meg a gyűrűt!!! Miért csinálod ezt??? Olyan arik együtt!!! És nagyon nagyon meglepett , hogy kiraktad a blogom felülre és nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm!! De azért ajánlom, hogy Emma hozzá menjen Hazzához!! ;) Még1-szer köszönöm! ;)

    VálaszTörlés
  5. Szegény Zayn :// De majdcsak rátalál valakire :)) jól olvastam azt amit Emma mondott? :ooo mondjuk Harry viselkedése nekem is zavaros :// siess xx

    VálaszTörlés
  6. Szandekosan kinzol :) ? De szuppi siess a kovivvel :) eszti

    VálaszTörlés
  7. na neeeeeeeeeeeeee ezt neee :(((( neee :(( FORDULJON MINDEN JÓRA <3 :(

    VálaszTörlés
  8. semmi nem tud változtatni azon, hogy imádom de ez így nekem sokk volt :| szegény Harry és ohh, szegény Zayn :/ de Jennát is sajnálom meg Emmát is és jajj :cc kicsit könnyeztem :/ KÉRLEK, hamar hozd a kövit *-* c:
    puszii<3

    VálaszTörlés
  9. http://onedirectionblogstoryes.blogspot.sk/ szia:) itt meglepetés vár! nézz be:)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jóóó letttt!!!!!!köööviiiiiiiittttt:DDDDD

    VálaszTörlés
  11. Úristen...nem kapok levegőt....KURVA JOOOOO!! KÖVIIIIIT!!!!!!!!!!:DD<3

    VálaszTörlés
  12. Gyorsan, siess a következő résszel! :D

    VálaszTörlés
  13. Nagyon nagyon jo lett imadom igy tovabb köviiit :-)

    Laura :-)

    VálaszTörlés
  14. ImAdom.. Gyorsan kövit!!!!

    VálaszTörlés
  15. úristenúristen *----------------*
    gyorsan a következőt *-------*
    még csak tegnap este találtam rá a blogodra, de máris a függője lettem *-----*
    órán is olvasom és aaaaaaaaahw*---------*
    siess a kövivel! :33

    VálaszTörlés
  16. hozd a kövit mert naon jó..izgulok már.jah és ha lehet ne ilyen lassan hozzd a részeket és ha lehet ne csak eggyet hanem többet ksöziii nagyon jól csinálod:))

    VálaszTörlés
  17. Imádjuk a blogodat , nemrégóta olvassuk nagyon tetszik *.* Megtennéd nekünk h megosztod a blogunk ?? köszi puszi <3 :) http://noemieslaura.blogspot.hu/ ( Siess) :DD nagyon jol irsz .. :)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó a blog <3 Gyorsan hozd a következő részt:)

    VálaszTörlés
  19. Basszus komoly eztmondta "edd meg a gyűrűt" ez nem logikus egye meg....na mind egy nem fontos a lényeg az hogy a blogog szuper és nagyon gyorsan hozzd az új részt én màr nagyon vàrom...jahh mégvalami..............szegény szegény szegény bradford bad boy :(

    VálaszTörlés
  20. Neeeeee! itt abba hagyni?? Ajjj má :D Folytasd nagyon imádom :DDD

    VálaszTörlés
  21. jhajj...pont itt kell abbahagyni??? nemááár :D köviiit :D :)

    VálaszTörlés
  22. nagyon jóóó siess a kövi résszel!!!

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jó!!kövii :)siess!

    VálaszTörlés
  24. nagyon lassan hozod a részeket..légyszi siess

    VálaszTörlés
  25. Nagyon jó lett :) légyszíí siess a kövivel :( :DD

    VálaszTörlés
  26. Annyira imadom a tortenered h szoval nem tudom kifejezni!!!!!*-*^^ szegeny Harry :( remelem kibekulnek!:) es nagyon nagyon sajnalom h hilary mar nincs: '( es rekaek babaja*-*<3 Adam-.-" es bocsi h nem komiztam a tobbihez csak egyhez irtam mindent de par napja olvasom es annyira izgi volt h nem birtam mindegyiknel megalni komizni;) es SOHA NE HAGYD ABBA!!!!!!! <3<3 es siess a kovivel!!!*-*^^:$$ puszi:Dorkaa:)

    VálaszTörlés
  27. ÚÚÚ Dalmii nagyon kemény vagy nagyon élvezem ezt a blogot ne hagyd abba! ♥♥ és siess

    VálaszTörlés
  28. Ez valami őrület milyen remekül írsz.....
    nem hiszem el ilyen remek bloggal rég találkoztam!!
    hozd gyorsan a kövit!!

    VálaszTörlés
  29. Nagyon jóóóó köviiiiit!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  30. mikor lesz már uj..annyiira olvasnám még!!!!!

    VálaszTörlés
  31. Nagyon jóóóóóó...gyorsan hozd a kövi részt...addig is nézzetek be az én blogomba :) 1D-ről szól: http://5directionfanfiction.blogspot.hu/ :)

    VálaszTörlés
  32. It's amazing!!! Hurry up please!!!!!! <333

    VálaszTörlés