2012. december 30., vasárnap

6.fejezet~6.rész

Sziasztok drágák!:) 
Rengeteg levelet, hozzászólás és kérdést kaptam azzal kapcsolatban, hogy nagyon jó a blog, és egyáltalán lehet-e számítani következő részekre?!
A válasz nagyon egyszerű: IGEN! 
Nagyon sok szeretettel köszöntöm az új olvasókat, aki felzárkózott haladhat a többiekkel, aki még csak most kezdte elolvasni a blogot az majd idővel felzárkózik.:)
Nagyon szépen köszönöm az eddigi támogatást!
Itt van az új novella is, olvassátok :http://onedirectionforever-dalmii.blogspot.hu/p/harmadik-novella.html
A következőkben minden részt 20+ hozzászólás után hozom!:)
Mindenkinek nagyon boldog és sikerekben gazdag új évet kívánok!:)
Remélem tetszeni fog a mostani rész is és nem okozok csalódást!:)
Puszi:Dalmii xx




Réka szemszöge
Szent este van, december 24-e.
Közös ebédelést, illetve vacsorát tervezünk a többiekkel, ezért most mindenki elfoglalta a saját kis szobáját és elkezdett készülődni.
-Réka-szólt Niall, mögém sétált és egy lágy csókot lehet a nyakamra.-Elmondjuk nekik most?-folytatta, majd magával szembe fordított.
Kezeimmel két oldalról megfogtam az állát, majd mélyen szemeibe néztem.
-Készen állsz? Illetve... készen állunk erre?
Ő csak mosolygott, mire egy apró puszit nyomott a homlokomra.
-Igen, együtt mindenre képesek vagyunk.

Tovább folytattam a készülődést.
Miután lezuhanyoztam, megszárítottam a hajam, és a kedvenc bordó körömlakkommal kifestettem a körmöm, a ruháim között kezdtem el kutakodni.


-Azt hiszem ez jó lesz-fordultam a kedvenc fehér ruhámmal Niall felé, aki már majdnem elaludt a nagy várakozásba.

Réka ruhája

-Na gyorsan vedd fel, utána lemegyünk a nappaliba-kacsintott.
Gyorsan magamra kaptam a ruhát, egy rózsaszín övet felkötöttem és hozzá való rózsaszín platformos cipőt vettem fel és masnis hajpántot tettem.
-Gyönyörű vagy-suttogta Niall, megpuszilt és együtt lementünk a nappaliba.

Már mindenki ült a kanapén, az ajándékok pedig a gyönyörű karácsonyfánk alatt hevertek. Úgy látszik mindenki csak ránk várt.
Danielle egy bordó ruhát viselt, fekete magassarkúval, ami határozottan nagyon jól állt neki.
Eleanoron egy kék térdig érő selyemruha volt, fekete masnis kötővel és a ruhához illő kék cipővel.
Emma egy barna testhez simuló ruhát viselt amihez arany cipőt vett fel.
Gyönyörűek voltak mind a hárman.
A pedig fiúk öltönybe voltak, elég szokatlan így látni őket.
Ami nagyon meglepett, hogy Harry és Emma a kanapé két végén ültek, a lehető legtávolabb egymástól.
-Szóval akkor kezdem én-szólalt meg Eleanor vigyorogva, majd mindenki átadta az ajándékát egymásnak.
Senki sem bontotta ki a meglepetéseket, csak leültünk a gondosan megterített ünnepi asztalhoz, amin volt halászlé, csirke, mindenféle sült húsok, rántott húsok köretekkel.
-Emma-szólalt meg Danielle.-Most mi van veletek?
-Már nem vagyunk együtt-vágta rá Harry egy köhintés keretein belül.
Furcsa volt, hogy meg sem várta Harry Emma reakcióját, ami persze a lánynak nagyon rosszul esett, láttam, hogy könnyeit alig tudta visszatartani.
Pár perces rideg csend állt be, amit Niall szakított meg hangos csámcsogásával. 
Ekkor úgy éreztem, hogy itt az idő.
-Szeretnék... illetve szeretnénk valamit bejelenteni-mondtam, miközben a szívem majd ki ugrott a helyéről. 
-Hallgatunk-válaszolta Liam nagy mosollyal.
Felálltunk az asztaltól Niallel, a szívem egyre hevesebben vert, azt hittem, hogy mindjárt rosszul leszek.
-Szóval...-kezdtem el a nagy bejelentést, de mivel Niall látta, hogy nem vagyok egészen jól, átvette tőlem a szót.
-Szóval azt szeretnénk mondani, hogy nagy változás következik be az életünkbe, amit igazából nem terveztünk-mondta megvakarva a tarkóját és rám nézett, mire bólintottam.
-Na, mondjátok már-türelmetlenkedett Eleanor.
-Réka babát vár-nyögte ki Niall, mire mindenki ledöbbent arcokkal figyelt ránk, legalább két percig.
-De hát ez csodálatos-mondta Danielle nagy mosollyal, felugrott és megölelt mindkettőnket.
A többiek is így tettek, mindenki örömmel fogadta a hírt.
-Nem hittem volna, hogy te leszel közölünk az első-mondta nevetve Liam Niallnek, majd lepacsiztak és megveregették egymás hátát.
Láttam Niall arcán, hogy mennyire megkönnyebbült, persze én is.
A nagy hangzavar közepette Harry köhécselésére lettünk figyelmesek.
-Figyelem, emberek. Ha már így összegyűltünk, és mindenki ilyen őszinte, nem szeretnék előletek eltitkolni semmit-mosolygott, majd Emmához sétált utat törve közöttünk, letérdelt elé, és folytatta.-Emma nagyon szeretlek. Lennél a feleségem?

32 megjegyzés:

  1. Azt a tetves kurva élet!!!!!!! Dalmiiiiiii, ki készítesz! Az egyik részben még utálják egymást a másikban meg már meg kéri a kezét?! Azt a jó tetves *o* kedvenc részem, ezt most itt kijelentem! Siess a kövivel és most ne legyen ilyen nagy kihagyás!!! IMÁDLAK EZÉRT A RÉSZÉRT, ÉRTED?????? ♥ ♥ ♥ ♥ Siess a kövivel, de tényleg *o* xx

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁááááááááááááááá *-* *q* hát én imádlak, és a történetedet is imádom *-*<3 nagyon jó lett, és kérlek, több szünetet NE !! Várom a következőt ^^<3

    VálaszTörlés
  3. Dalmii*-* rohadt jo lett!:) siess a kovivel!!:))
    Gratulalok<3
    By.:Fannii.(:

    VálaszTörlés
  4. Szia nemrég kezdtem el olvasni a blogot és szinte már függő lettem *-* nagyon jó lett ez a rész is mint ahogy a többi :) remélem már nem lesz szünet, és minél hamarabb jön a kövi. Gratu és csak így tovább ne hagyd abba :D By:Lexii :)

    VálaszTörlés
  5. úristen,végre valahára ! :) Egyszerűen imádtam.És megkérte Emma kezét,várom a következő részt nagyonnagyonnagyonnagyonagyonnagyon *-* siess kérlek !:)

    VálaszTörlés
  6. juuuuj *-* ez az <3 azt hittem rosszabb lesz az egész kapcsolatuk,de nem <3 imádom :))) siess nagyon! sokkal előbb hozd,mint ezt :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon bejelentések.... Imádom!!!!! :D <3

    VálaszTörlés
  8. Szia nagyon szuppi lett várom a kövit ^^ ;-) <3
    Eszti ;-)

    VálaszTörlés
  9. Istenem nagyon jó lett! :3 Gyorsan hozz kövit!!! <3 Imádom a blogodat,a kedvencem! <3
    Petruuss ;)

    VálaszTörlés
  10. Gyoooooorsan új részt!!!:) imádom, annyira jooo!!!:D;))

    VálaszTörlés
  11. Basszus itt abbahagyni!! IMÁDOM!! Nekik ÖSSZE KELL házasodniuk!! Imáádom!! Így tovább és Te Dalmii, példakép vagy számomra!!! Imáádoom!! Nagyon szeretem a blogod!!! Nekem is van 3 rész van eddig belőle és csak látogatók vannak kommenek nincsenek és megfogadtam, hogy 1 kominál és megtekintésnél írom tovább, de nem bírom!!! Jó lenne ha pár tanáccsal látná el!! Facebook-on bejelöltelek kérlek jelölj vissza és ott megmutatom a blogom és elmondod a véleményed mert nagyon kíváncsi vagyok ráá!! Előre is kössziii!! Puszii

    UI.: SIESS A KÖVIVEL MERT MEGBOLONDULOK A VÁLASZT AKAROM TUDNI!! :)

    VálaszTörlés
  12. OMG!!! Nagyon jó lett!! Kövit gyorsaan!! :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!Nagyon jó alig várom a kövit!siess!:D http://1d-.blog.neon.hu/

    VálaszTörlés
  14. Szia! én egy új olvasó vagyok! :) 4-kor kezdtem el olvasn a blogot..Most végeztem! Nagyon jóóó! :D És nagyon izgalmas..Általában én minden fanfiction-höz úgy állók hozzá, hogy majd az unalmas sémára épül..de a tied nem! :D Siess a kövivel! Remélem igent mondd! :D

    VálaszTörlés
  15. Kovetkezoooot gyorsan!! Mikorra varhato amugy?<3

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jo. es azt hiszem most nem kell heteket varnod a 20 kkomira. :))
    puszii:Bianka xx

    VálaszTörlés
  17. Úristen ez nagyon jó lett, csak rövid egy kissé.. és én a végén komolyan nem kaptam szikrát.. basszus nagyon jóó.. kövit gyorsan :))

    VálaszTörlés
  18. Basszus rohadt jó erre nem számítottam itt a végén a csattanó isteni! ♥♥ siess

    VálaszTörlés
  19. mikor jön új rész? Imááádom! Imáádlak!:D:D:DYou are the best! :D

    VálaszTörlés
  20. jujj végre uj réééész naggyon jóóóó köviiii......

    VálaszTörlés
  21. azt hiszem egy hétvége alatt olvastam el a blogot! nagyon ügyes vagy! így tovább, remélem még sok-sok rész lesz!;))

    VálaszTörlés
  22. hozd a januárit kérlek :) nagyon jóóóó.!!!hozz még nagyon sok ijet mer áááá nagyon-nagyon jók-hozzzzzz!! :D

    VálaszTörlés
  23. megvolt a 20 lájk :DD még több is, siess a köviveel!! :DD

    VálaszTörlés
  24. Nagyooon jóóóó.*-* siess a kövivel.!! : DD

    VálaszTörlés
  25. Tegnap este találtam rá a blogra, és nem bírtam abbahagyni az olvasást! Nagyon jó, gyorsan hozd a kövit. :) :DD

    VálaszTörlés
  26. istenem nagyon jó ez a blog...ez télleg mindenen felűl múlik ojan jó..nem ér utol semmijen másik blogot..csak kérlek hozd a következő részt,mert belebolondulok a kiváncsiságba...ugyhogy siesssss nagyon mert már nagyon várom a kövi rész:)

    VálaszTörlés
  27. Szia Dalmii!! :-)

    Én 3napja találtam rá az oldaladra de imádom már elolvastam a novelláidat és a történetet eddig remélem még sokáig fog tartani :-)

    <3 Laura<3

    VálaszTörlés
  28. Köviiiittt!!!nagyon jó!:D <3

    VálaszTörlés
  29. Juuuj minden nap megnezem hatha hoztal ujat szovaaal gyorsan, mert belehalok az izgulasba h mi lesz!! <333 Imadom!!

    VálaszTörlés
  30. Juuuj ez nagyon joo :))Már alig várom a kôvetkezô részt nagyon ugyes vagy Dalmii :))! ♥♥

    VálaszTörlés