2012. november 13., kedd

Fontos!

Sziasztok drága olvasók!:)
Nagyon köszönök mindent, minden eddigi támogatást, kommentet, értékelést és biztatást.
De mostanában körülbelül a felére, sőt már majdnem a harmadára csökkent az értékelések száma. 
Nem tudom, hogy mi az oka.
Esetleg az, hogy tanulnom kell és nem tudok csak heti egy részt hozni? Vagy esetleg az, hogy nem izgalmas? Vagy nincs már értelme?
Keményen elgondolkoztam a blog jövőjét illetően...
a döntésem még nem végleges, de esélyes, hogy abbahagyom valami szép befejezéssel, a következő úgy is a 100. rész.
Na, de ti döntötök. 
MOST szeretném látni, hogy ki olvassa még, ki szeretné, ha folytatnám a blogot. 
Gyerünk-gyerünk! aki olvassa még, az kattintson a Tetszik értékelő gombra és hagyjon egy kommentet! Szeretném azt is megtudni, hogy esetleg van-e olyan olvasó, aki nem szokott értékelni?! Na mindegy, most ő is tegye meg.
Itt végülis azt szeretném felmérni, hogy hány ember igényelné még a folytatást!:)
Millió puszi nektek: Dalmii. xx

42 megjegyzés:

  1. Nehogy abba merd hagyni!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÉRLEK NE HAGYD ABBA!! ÉN IS VAGY 2 NAPJA OLVASOM ÉS MÉG NAGYON TETSZIK IMÁDOM!! NE HAGYD ABBA!! VOLT JÓ PÁR RÉSZ MIKOR RENDESEN ZOKOGTAM,SÍRTAM ANNYIRA BELEÉLTEM MAGAM ÉS ÁLTALAD SOKKAL JOBBAN MEGSZERETTEM AZ 1ĐT!! KÉRLEK FOLYTASD!! IGAZ, HOGY ITT TARTOK DE NEM BAJ!!! EMMÁNAK ÉS HARRYNAK MINDENKÉPP EGYÜTT KELL MARADNIA, ZAYNNAK ÉS JENNÁNAK IS EGYÜTT KELL MARADNI, MERT MÁSHOGY NEM FOGADOM EL :D, LIAMOT NAGYON SAJNÁLOM DE SZTEM JOBB LESZ ÍGY NEKI, LOUISÉKNAK IS MARADNIUK KELL, ÉS HÁT NIALL ÉS RÉKA FOGALMAM SINCS!! KICSIT SAJNÁLOM, HOGY NIALLÉKNAK KÉPBE JÖTT A BABA DE HÁT EZ VAN, HA TE ÍGY AKAROD!! NA MIND1!! A LÉNYEG: N E H A G Y A D A B B A!!!



      UI.: MINDENRÉSZNÉL TETSZIKELTEM!! :D

      Törlés
  2. Folytasd de gyorsan!!!!!!! :DDDDDDDD <3

    VálaszTörlés
  3. Szia,
    Nagyon új olvasód vagyok,kicsit sokáig tartott ugyan de elolvastam! Sajnálom hogy nem komiztam minden részhez de az úgy nagy hosszadalmas lett volna. Sajnálom azt is -mint mondtad- hogy nem igen olvassák,de akkor nagy hibát követnek el. Nekem nagyon tetszik az egész sztori,és egyet kell értenem az előttem szólókkal hogy ne hagyd,ne merészeld abba hagyni,és igen is kérünk folytatást!
    Pussz,Betti :)xx

    VálaszTörlés
  4. Nehagyd abbaNehagys abbaNe hagyd abba! <3;) Par nap latt olvastam vegig az egeszet, meeert nnyira izgalmas volt! Nagyon erdekel a trtenet tovabbi resze,ezert ne csak egybe ird le! :) #nehagydabba! <3

    VálaszTörlés
  5. Dalmi, ha abbahagyod, akkor én... én se folytatom az enyémet! :| miattad kezdtem írni ember! gondolkozz már! ♥♥ nem hagyhatod abba!♥♥
    puszii.. xx Rita..
    ui.: ezt még számon kérem rajtad!

    VálaszTörlés
  6. Ha abba mered hagyni ,akkor megharaplak!!!:)))

    VálaszTörlés
  7. Mindenképpen folytasd mert nagyon jókat írsz!:)

    VálaszTörlés
  8. ez a kedvenc blogom , kérlek ne hagyd abba még mindig nemtudtam megunni , nagyon jó részeket írsz

    VálaszTörlés
  9. ne hagyd abba ez a kedvenc blogom!!! :)

    VálaszTörlés
  10. Abba ne hagyd, kérlek! Én pl. nem szoktam értékelni, meg semmi, de azt hittem nem volt rá szükség! De akkor ezentúl mindig fogom! Kb. 1000en nézik meg naponta a blogod, mit akarsz még?:D

    VálaszTörlés
  11. Légyszi ne hagyd abba!!! Bevallom én nem szoktam értékelni de ezentúl fogom, csak ne hagyd abba!!!! (:
    xxLucy

    VálaszTörlés
  12. Nehogy Abbahagyd a blogot mert nagyon jó és imádom :D ez a kedvenc blogom :D♥

    VálaszTörlés
  13. Szerintem se hagyd abba csak lehetne egy kicsit izgalmasabb amugy imádom ... :D <3

    VálaszTörlés
  14. Ne hagyd abba imádom ezt a blogot :) :D

    VálaszTörlés
  15. neeeeeeeeeehogy abba hagyd!! imádom ahogy írsz, és szerintem egyáltalán nem unalmas, mindig nagyonnangyon várom a folytatást, és ahogy létom nem vagyok ezzel egyedül! :D szóval tessék folytatni! :) xx

    VálaszTörlés
  16. na hagyd abba.! én is nem rég csatlakoztam, de imádom, hogy mindig újat mutatsz, mindig megcsavarod a sztorit.és én is fogok kommentelni, meg értékelni ezek után, CSAK NE HAGYD ABBA!!:)

    VálaszTörlés
  17. Na kedves Dalma!
    Ha abba mered hagyni, én esküszöm, hogy megkereslek és halálra csikizlek! :D A részek mondjuk lehetnének hosszabbak, de nagyon jól írsz! :) És bevallom, hogy csak néha komizok, de ne merd abba hagyni. <3
    Biaaaaaa voltam. :D

    VálaszTörlés
  18. NEM HAGYHATOD ABBA!!!! Dalmika, tudod, hogy nagyon szeretlek, de ha ezt a kurva blogot abbahagyod, eskü soha többet nem állok szóba veled :|| Nagyon jó, nagyon tetszik, őszintén IMÁDOM, de tényleg! Van, amikor név nélkül (pl most is.xd) de én spec. mindig komizok meg értékelek is! :D és tényleg ne hagyd abba, mert sok embernek okoznál csalódást!!!
    Alexa voltam, puszii <3

    VálaszTörlés
  19. NE MERD ABBA HAGYNI.MINDANNYIAN IMÁDJUK A BLOGODAT.ÉS IZGALMAS SZERINTEM..RÉGEN ÉS MÉG MOST IS HA OLYAN RÉSZ VAN KIJÖN PÁR KÖNNYCSEPPEM.HATÁSSAL VAGY RÁNK EVVEL A BLOGGAL.NAP MINT NAP MEG NÉZTEM HOGY MIKOR TESZEL FEL ÚJ RÉSZT.

    NE HAGYD ABBA !!! :DD VAN TEHETSÉGED A BLOGOLÁSHOZ..

    VálaszTörlés
  20. ne hagyd abba! magyon jol irsz! :)

    VálaszTörlés
  21. ne hogy abba hagyd!!!

    VálaszTörlés
  22. NE HOGY ABBA MERD HAGYNI!! Nagyon jó :DD

    VálaszTörlés
  23. Égyszííí ne hagyd abba nagyon jóó minden rész nem unalmas csak tényleg keveset írsz de emiatt nehogy abbahagyd!!:O

    VálaszTörlés
  24. Szia.(:
    Nehogy abba hagy nagyon nagyon jó és remélem folytatni fogod mert nekem nagyon tetszik :DDD egyszerűen imádom és még csak 3 napja olvasom :DDD

    VálaszTörlés
  25. Én sose szoktam kommentelni,mert telorol nagyon nehéz,az értékelést pedig be se adja.nagyon szeretem a blogodat. :)ne hagyd abba

    VálaszTörlés
  26. Szia!abba ne hagyd!már egy jó ideje olvasom és mindig nagyon várom a kövi részt mert nagyon izgalmas!!(és kivárom akár mikor hozod!) :) és nagyon tetszik!csak így tovább!;)

    VálaszTörlés
  27. Ne hagyd abba! igaz, nem nagyon szoktam kommentelni, de rendszeres olvasód vagyok. és IMÁDOM a blogodat, abba ne hagyd! :) csak így tovább! xx
    Klauu xx

    VálaszTörlés
  28. Imádlak, kérlek,kérlek, ne hagyd abba!! Nagyon jó a történet, és szerintem még millió verzió van arra hogy hogyan tudod folytatni! Kedvenc blogom, nagyon sajnálnám ha esetleg abbamaradna... :(( <3333333

    VálaszTörlés
  29. Szia! tegnap kezdtem el olvasni a blogod é már itt tartok nagyon jó és olyan sokat sírtam miatta nagyon jó és abba ne merd hagyni mert én aktív olvasód vagyok :) sok sikert a többi részhez!
    Regina

    VálaszTörlés
  30. Szia ne hogy abba hagyd imadom a blogodat *.* rendszeresen olvasom sok puszi :Klauu

    VálaszTörlés
  31. Szia! Nagyon tetszik a blogod és nagyon jól írsz úgy hogy ne hagyd abba! :DD

    VálaszTörlés
  32. folytasdd <33 nagyon jó a blog, ügyes vagy:)) Szilvii:) ( ma találtam el a blogod, és már elolvastam az egészetsajna, de nem eléég:D)

    VálaszTörlés
  33. könyörgöm nehagyd abba :'( nagyon imádom.<3

    VálaszTörlés
  34. Most kezdtem el olvasni eees nagyoooon tetszik imadom ne hagydd abba :) *-* :*

    VálaszTörlés