2013. december 25., szerda

300.000!

Sziasztok drágák! :)
Hűha, mostanában elég sok dolog történt velem... Igen, elhanyagoltam a blogot, amit nagyon sajnálok, de azt hiszem, hogy ezt már nem lehet helyrehozni... Készülök az utolsó, HATALMAS FORDULATOKAT ÍGÉRŐ RÉSSZEL ! Nem igérem, hogy új blogba kezdek, de látok ra esélyt.
Amint látjátok, a napokban meglett a 300.000 látogató, aminek borzasztóan örülök  ! Nagyon szépen köszönöm Nektek a támogatást, és mindent, remélem nem okoztam csalódást.
Szóval napokon belül új rész!
Puszillak titeket: Dalmi. Xx

17 megjegyzés:

  1. De jó már nagyon várom!!! <3 ♥

    VálaszTörlés
  2. Ezaz! :'DDD Utolsó rész! :'( Annyira rossz!! Imádtam/ imádom ezt a blogot!
    My Favorite Blog!!! ♥♥
    Lots of love,
    Đ. xx

    VálaszTörlés
  3. Imádtam a blogod mivel már az utolsó rész van múlt időbe beszéltem bocs....Remélem lesz egy új blogod hát döntsd el....Boldog karácsonyt neked és családodnak....És siess a kövi résszel puszi:Bridget xoxox <3

    VálaszTörlés
  4. Helló nagyon szeretem a blogod, nagyon imádom tényleg, de már nagyon régen olvastam... :/ Szerintem újra neki fogok állni olvasni, mert tényleg imádom, viszont valamire felhívnám a figyelmed... Ismétlem magam tényleg régen olvastam már a blogot, de mikor megláttam ezt gondolkodás nélkül kerestem fel a ezt a webhelyet... http://onedirectionadreamagirlalife.blogspot.hu/
    Erre csak annyit tudok mondani hogy szánalmas... Egy ilyen olvasott blogot másolni O.o
    És akkor bemásolta szó szerint a leírást?? -.- Én a te helyedben nagyon gyorsan intézkednék, hogy tűnjön el ez a blog... Persze ez a te dolgod, de gondoltam jó, ha tudod :))

    VálaszTörlés
  5. Kedves dusztom sincs ki a franc...-.-"" nem másolunk...saját ötlet volt édes, beszólni meg nem kell mer semmi közöd nincsen ahhoz, hogy mit csinálunk...szal kopj le szívem ;) puszi

    VálaszTörlés
  6. Már bocs de már rég el telt egy hét...Elég szánalmas hogy ígérgetsz itt mindent hogy egy hét és el készül az utolsó rész de csak hazugság...Szánalmas vagy....

    VálaszTörlés
  7. Szeretem amit írsz és ahogyan írsz....de már megint eltelt egy hónap ami annyit jelent hogy több mint két hónapja nincs új rész.... az lehet hogy te magasról teszel a blogodra...de az olvasóid viszont nagyon várják az új részeket..és nem teheted ezt velünk...vagy hagyd az egészet, vagy tegyél is érte(a blogodért) valamit,mert ez így elviselhetetlen...

    VálaszTörlés
  8. mégmindig semmi?? hát oké...

    VálaszTörlés
  9. huhuhuhuuhuh. mekkorát röhögnék ha csak február 25.-én hoznál uj reszt:DDDDDD az már tenyleg gáz lenne. Ja, nem mintha ez nem lenne az...

    VálaszTörlés
  10. még mindig semmi? hát oké....

    VálaszTörlés
  11. már nem azért..de én is írok blogot....és nekem nem kell ennyi idő egy rész megírásához..de hát te tudod...ha el akarod veszíteni az olvasóidat akkor a te bajod..

    VálaszTörlés
  12. amikor gépközelbe vagyok akkor mindig megnézem hogy hoztál-e már új részt...de semmi.

    VálaszTörlés
  13. Napokon belül? Már nem azért, de ha neked majdnem két hónap jelenti a napokon belült...

    VálaszTörlés
  14. Mikor lesz az utolso resz?:( nagyon kivancsi vagyok

    VálaszTörlés
  15. azigen. lassan négy hónapja nem hoztál új részt....új rekord...

    VálaszTörlés
  16. Le lehet szalni a Dalmirol.. igen nem hozta meg a reszt mert arra meg nem gondoltatok h neki is van elete es nem egesznap a gep elott ul?? Es egy ilyen miatt nem vesziti el az olvasoit.. Kedvenc blog forever<3
    Pusziii: T.Daniella

    VálaszTörlés
  17. Kedves T.Daniella.
    Van élete?? Na ne mond....de szerintem ebben a négy hónapban volt annyi ideje ,hogy megírjon egy (csak egy.!!) rövidke részt. Pedig szerintem nem kell nagy ihlet ennek a résznek a folytatásához...

    VálaszTörlés