2013. november 1., péntek

7.fejezet~3.rész

Sziasztok drágák!:)
Először is... jöhetnek a lenéző és kioktató hozzászólások, a legkevésbé sem érdekel. :) 
Próbáljátok meg végigélni a mindennapjaim, és ha nektek úgy fog menni, hogy minden héten hoztok egy részt, akkor gratulálok. Van életem, és sajnos nem minden nap tehetem meg, hogy a gép előtt üljek... sőt, van olyan, mikor két hétig egyáltalán nem ülök gépnél. Szóval nagyon örülnék, hogyha nem jönnétek nekem ilyen hozzászólásokkal, főleg úgy, hogy 2 hét alatt meg sem volt a 30 hozzászólás.
Azt meg főleg ne mondjátok, hogy elfelejtettelek titeket... nem akarok magyarázkodni, teljesen mindegy.
Jó olvasást, KÖVETKEZŐ RÉSZ 30 HOZZÁSZÓLÁS ÉS 60 ÉRTÉKELÉS UTÁN!:)
Azt hiszem, hogy a következő rész a blog legutolsó, záró része lesz!:) 
Puszi:Dalmii xx



Hilary szemszöge

Ahogy az ajtó egy hangos csattanással bezárult előttem, legszívesebben üvöltöttem volna a fájdalomtól. De igen... számítanom kellett volna rá, hiszen ez is benne volt a pakliban.
Aztán felmerül bennem a kérdés, hogy most hagyjam itt őt, és menjek el valahova egy új életet kezdeni? Vagy megéri harcolni érte? Lenne egyáltalán értelme? Nem tudom...

Egy lépést sem tettem semerre... mintha legyökerezett volna a lábam. Valami az súgta legbelül, hogy itt kell maradnom.
Pillanatok múlva az ajtó lassan, nyikorogva nyílt ki.
-Ha ez igaz, akkor csak annyit kérek, hogy ölelj meg-suttogta Zayn, közben egy halvány mosoly jelent meg az arcán.
A karjaiba vetettem magam... el sem hiszem, hogy tényleg itt van velem. 
-Szeretlek Zayn-szólaltam meg, miután elengedett.
-Jelenleg el sem hiszem, hogy tényleg élsz, Hilary. Nekem ez... ez...-hangja elcsuklott és egy kósza könnycsepp jelent meg a szemében. 
-Menjünk be, és minden elmesélek-emeltem fel a fejét és szavaim után egy apró puszit nyomtam a homlokára. 

Beléptünk a házba, ahol csak meglepődött és -talán fogalmazhatok úgy- kétségbeesett szempárokkal találkoztam.
-Bemutatom nektek a barátnőmet...-szólalt meg Zayn, miközben megfogta a kezem és ujjainkat összekulcsoltuk. Hihetetlen melegség járt át, olyan amit már nagyon régen nem éreztem. Sőt, mondhatom azt is, hogy ezt az érzést először és azóta is utoljára, csak Zaynnél éreztem. 
Újra boldognak éreztem magam, a legszívesebben csak vigyorogtam volna, de az embereknek, akik előttem álltak és kérdő tekinteteket szegeztek rám, elég furcsa lett volna.
-Ez most... valami vicc?-kérdezte Liam, miközben letette az asztalra a pezsgőspoharát és egy lépést tett előre. Utána pedig megállt, mint aki meghátrál. 
-Nem kell itt a lenézés és a...-kezdte el a mondandóját Zayn, de jobbnak láttam, ha átveszem az irányítást. 
-Hagyd-mosolyogtam rá, majd folytattam.-Nem magyarázkodni szeretnék, hanem elmondani a teljes igazságot-zártam le, majd ezután körülbelül egész órás beszámolóm következett.

Mindenki tátott szájjal figyelt rám, és mikor befejeztem az egészet, olyan csend lett, hogy a légy zümmögését is tisztán meg lehetett volna hallani.
Perceken keresztül csak ültek egy helyben, meg sem tudtak moccanni. Aztán az egyik pillanatban Emma felállt, közel jött hozzám és jó szorosan átölelt.
-Az életem nélküled üres volt... nem tudtam kivel megbeszélni a dolgaimat, nem tudtam kivel vásárolni menni, pletyizni... nagyon szeretlek-suttogta olyan halkan, hogy csak én hallottam meg.
-Na gyerekek, akkor van mit ünnepelnünk!-kiáltott fel Niall, majd megcsókolta Rékát. Furcsa volt őket együtt látni, én még alig találkoztam velük. 

Igazából mindenki szemében láttam, hogy nem hiszik el, hogy itt vagyok. Emma boldog volt, neki volt már ideje feldolgozni. Zayn pedig... jut eszembe, Zayn hova tűnt?
Miután mindent átvizsgáltam, már csak a hátsó kert maradt... talán ott megtalálom.
Az elgondolás be is igazolódott. 
-Szóval még mindig cigizel?-kérdeztem, miközben lekuporodtam mellé a lépcsőre.
-Nagyon úgy tűnik-válaszolta, miközben vett egy mély levegőt, majd kifújta a füstöt. 
-Nem egészséges-mosolyogtam rá.
-Egy a sok közül-válaszolta.
-Mi a baj?-kérdeztem, majd úgy fordultam, hogy lássam az arcát.
-Nem hiszem el, hogy itt vagy-sóhajtott egy nagyot, majd még egyet szívott a cigijéből.
-Pedig ideje lenne-suttogtam, és arcát megsimítottam, amire a reakciója az volt, hogy átölelt.
Érezni az illatát, hozzábújni jelenleg a világon a legjobb dolog volt.
-Szeretlek-mondta, majd tekintetemet szemeibe fúrtam, mire ő felemelte az államat és számat ajkaira helyezte. 
Legalább annyira izgultam, mint az első csókunknál. Féltem, hogy már nem fogja ugyan azt érezni, mint ezelőtt. 
Annyira megmagyarázhatatlan ez az érzés... mintha nem is itt lennék. Életem legboldogabb napja talán a mai. Szerelmes vagyok, szabad és élek. Hoppá, ez elég rossz vicc volt.



Emma szemszöge
Azt hiszem, minden kezd visszatérni a régi kerékvágásba. 
Zayn és Hilary újra boldogítják egymást a favicceikkel... imádom őket együtt látni. Én és Harry ettől boldogabban nem is lehetnénk egymás mellett... 
-Min gondolkozol édes?-lépett hozzám  az előbb megemlített személy, majd hátulról átkarolt és egy puszit nyomott az arcomra. 
-Azon, hogy mennyi minden történt az elmúlt években.
-Hát végül is a nosztalgia nem rossz dolog-válaszolta, majd felvett egy sütit a pultról és ropogtatni kezdte.
-Hát nem... Hilary visszatérésével úgy érzem, hogy minden kezd visszazökkenni. Minden úgy lesz, mint régen. 
-Soha nem lesz semmi olyan, mint amilyen régen volt-felelte, majd egy apró puszit nyomott a számra, és kilépett a nappaliba. 
Mosolyogtam egy jót, aztán ezt a vigyort a rezgő telefonom törölte le az arcomról. 
A kijelzőn Adam neve villogott.
-Mit akarsz?-vettem fel suttogva. 
-Neked is szia, drága. Azt hiszem találkoznunk kell.
-Mond már meg, hogy ugyan miért lennék akkora hülye, hogy fogom magam és találkozok veled?-hirtelen annyira dühös lettem, hogy a kezemben lévő műanyag poharat egy másodperc alatt összegyűrtem, és eldobtam. 
-Hidd el, leszel olyan hülye. Tudom, hogy ki ölte meg a szüleidet.

42 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!:)) Ne hagydd abba:)) Ügyes vagy és ne foglalkozz senkivel

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett:) És nehogy abba merd hagyni a blogod pont a legjobb résznél.. :'( meg amúgy se hagyd abba!! :( Kedvenc blog és kedvenc írónő<3
    By: Tavaszi Daniella xx

    VálaszTörlés
  3. Igazuk van, nagyon jó a blogod és ne hagyd abba! xxAnna

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó lett!!vároma folytatást.

    VálaszTörlés
  5. Rég óta figyelem a blogodat es most ugy döntöttem írok is hozzá pár megjegyzést.
    ELŐSZÖR meg kell mondjam, hogy több dologgal nem értek egyet. Miért követelőzöl ? Ha nem jön össze x hozzászólás és y értékelés már áll a bál. Ne fenyegesd az olvasóidat, inkább érkezzen kevés komment ami tényleg az adott ember vélemény mint sok ' juj ho,zz kövit '. Felesleges zsarnokoskodni, majd jön amennyi jön. Megértem hogy jó érzés ha van sok visszajelzés de könyörgöm.
    Mindenesetre én egyetértek a blog lezárását illetően. Szeretem tényleg amit csinálsz de ha időd nincs rá akkor ez sajnos ennyi. Jó író vagy és ott szúrod el hogy túl sokat vársz el.
    Meg lehet sértődni de ez egy kritika. Fogadd meg a tanácsaim ha meg nem akarod akkor e-z van.

    VálaszTörlés
  6. Juj Dalmika! Mint mindig csodálatos! El sem hiszem. Nagyon jó lett, tényleg. Sajnálom, hogy a végére járunk a blognak, de mint tudjuk, egyszer minden véget ér. Ahogy ez is. Sajnos.
    Viszont én tudom - vagyis érzem - hogy a sok megpróbáltatás ellenére a történethez méltó befejezés lesz. Ami talán tartogat fordulatot, talán nem, de tökéletes lesz. Legalább is én bízom benne. És abban is, hogy még olvashatom az írásaid!
    Puszi.

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Régóta olvasom a blogot, és meg kell hagyni, tetszik amit csinálsz. S bár nem rég kezdtem bele az olvasásba, hamar a mostani részekhez értem. Sajnos viszont egyre többször elgondolkodom azon, érdemes-e visszanézni. Nem azért, mert ritkán hozol részeket. Ez a te döntésed, én úgy gondolom. Hanem, mert sajnos egyet kell értenem a nem sokkal előttem szóló Névtelen felhasználóval. A gondolataimat írta le nagyjából.
    Hozzáteszem, elhiszem, hogy iskola nehéz mellett nagyon nehéz blogot vezetni, de az olvasóid egyre csak többen lesznek, ami nem feltétlen rossz, ugyebár :)
    Nem rosszindulatból írtam, hidd el, csak észrevételként! Legyen további szép napod!

    VálaszTörlés
  8. Először is szeretnék pár szót szólni a névtelenekhez. Tudom, úgy sem látják, de jobban érzem magam, ha leírom.
    Én special, egyáltalán NEM ÉRTEK EGYET! Dalmi, remek író, csodás történettel és csak egyszerűen IRIGYEK vagytok rá, ezért halmozzátok tele a fejét csúnya hozzászólásokkal! Kit érdekel, hogy hónaponta hozza a részeket? Aki szereti a történetet, az úgy is elolvassa, aki nem meg nem. Fel vagy iratkozva nem? Akkor meg ha belépsz a blogger -be, úgy is látod, hogy jött új rész, minek folyton feljárogatni, és utána a cseszegetésbe, ezt bele irkálni? És végül leszeretném zárni ezt a témát és áttérni a részre, nyugodtan: Gondolkozz mielőtt cselekszel!

    Oh, my god! (asszem így kell leírni xd)
    Annyira tudtam, hogy a részére beteszel egy csavart, hogy azt már nem hiszem el! Nem tudok sok mindent mondani, csak hogy rekemek, PERFECT, mint mindig és kérlek, nagyon szépen kérlek... ne foglalkozz ezekkel a gyíkokkal! Irigyek!!

    Ölel,
    Patricia F.

    VálaszTörlés
  9. Jézusom ez hú *--* végre minden Happy csak Adam megint tuti bele fog kavarni :/ azt hiszem most irok először ide de IMÁDOM a blogod *----* Siess a kövivel :3 *---*

    VálaszTörlés
  10. Ismét egy tökéletes rész! :) *-* Én teljesen átérzem a helyzetedet! Neked is ott van a suli meg a megannyi gond! Úgyhogy ne foglalkozz az ilyen emberekkel! Csak azt csináld amit szeretnél! Sok sikert az íráshoz! :D Várom a kövi részt! :) <3
    puszi: Tündi

    VálaszTörlés
  11. Fhu ha elmegy én megölöm..nagyon jo kövit:)<3

    VálaszTörlés
  12. ez van!!..ha lassan hozod,akkor lassan hozod..viszont ne várd el ,hogy örüljünk annak ,hogy több mint egy hónapot kell várni...
    by:egy olvasód..

    VálaszTörlés
  13. Szio!
    Nos... hát.... tuti, h Adam ölte meg a szüleit.. de hogy miért.. azt nem tudom..
    Szerintem te nagyon jól írsz, kifogástalan :)
    Nekem is van blogom (és még plusz 2 ember) én átérzem, sztem a többi Blogger is. Akik meg rossz hozzászólást ír, az neem is érti. :)
    Puszil: Gabi

    VálaszTörlés
  14. Ide figyelj Dalma 1 A te döntésed hogy abba akarod e hagyni vagy nem 2 Minek foglalkozol más véleményével,ha te tudod hogy vannak akik 1 évet is tudnának várni a következő részig akkor minek foglalkozol mással...3 Én imádom a blogodat és bár nem akarom hogy vége legyen viszont meg tudlak érteni mert most HAPPY minden és nem tudnád mivel folytatni de mivel úgy lett vége hogy Adam fel hívja és egy olyat mond hogy tudja ki ölte meg a szüleiket viszont pár résszel még lehetne folytatni de te tudod ez csak is rajtad múlik hogy folytatod e vagy sem én bízom benned és folytatod de a másik döntésedet is el fogadom én így is meg úgy is imádni fogom a blogodat és téged is szóval hajrá dönts és hozd majd a következő részt amit nagyon mondom nagyon várok és tisztázd magadba...... Puszika:Bridget xoxo <3

    VálaszTörlés
  15. Kérlek! Kérlek ! Nagyon kérlek! Ne hagyd abba !!! Az sem érdekel ha havonta van új rész csak legyen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez is rohadt jóra sikerült ,és .....imádom . <3

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    A történet fantasztikus, mert nagyon jól fel van építve, szép a fogalmazás és bizonyos csavaroknál tátott szájjal bámultam a képernyőt. A szereplők is rendben vannak, de volt olyan, hogy elkeveredtem abban, hogy ki kinek a kije. Viszont ez nem világrengető probléma, mert könnyen újra el tudtam olvasni a kérdésemre választ adó részt. És a természet (érthetetlen )rendje szerint, minden jó mellett van rossz is, azaz következzen a fekete leves, ami most inkább csak halványszürke. Egyet értek a néhánnyal előttem felszólaló személlyel. Nem kell itt kritikalimitet szabni, mert nem a kritikák száma, hanem azok tartalma a fontos. Inkább legyen 10, de értelmes, minthogy 50 "gyorsan köviit" kritika egy-egy rész végén. A másik az, hogy az iskola mellett nehéz blogolásra időt szakítani, ezért meg kell fontolni, vállalod-e azt, amit kell... Inkább adj méltó befejezést a történetnek, varrd el azt, amit el kell varrni. És ne törődj az utálkozó kommentekkel. Mindig lesznek olyanok, akiknek nem tetszik, de ilyenkor gondolj arra, hogy mennyien vannnak azok, akiknek meg tetszik. :-)

    A résszel kapcsolatban: Az elején nagyon aranyos volt Zayn, ahogy meg akarta ölelni Hilary-t. Minden szép, egészen idill kis jelenetek voltak, aztán Adam. Nem gondoltam volna, hogy ennyire meg fogja keseríteni hőseink életét ez a fickó. Meglepődtem ezen, kíváncsi vagyok a folytatàsra. :-)
    Üdv.:
    Egy hű olvasód, akinek ez az első kritikája a blogodon, mert eddig lusta volt írni: Emily.

    VálaszTörlés
  17. Hűű nagyon tetszett ez a rész...is :) És teljesen egyet értek Emily-vel. Pontosan ugyanazt írta le amit én is akartam. Ja, és persze Dalmi, fantasztikusan írsz, kérlek ne hagyd abba. Akár hónapokat is tudok/tudunk várni az új részre. Hajrá Dalmi, imádom a blogod!!! <3
    By: Virág

    VálaszTörlés
  18. Imàdom a blogodat és alig vàrom a kövi részt!:) Ne hagyd abba légyszi<3
    Puszi: Viri:D

    VálaszTörlés
  19. nagyon jó lett remélem minél hamarabb jön a kövi!! :))

    VálaszTörlés
  20. Imádom a blgod léccciike ne hagyd abba még ne sies a kövivel pucca Lillak

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Eddig még nem írtam hosszú kommenteket, de most megpróbálom leírni a véleményemet az egészről. Na akkor szépen sorjában.
    Fogalmam sincs, hogy hogyan találtam rá a blogodra, de amikor elolvastam a kis bevezetőt valahogy megfogott. Elkezdtem olvasni, és nem hazudok szinte faltam a sorokat! Minden részt olan mondattal fejeztél be, hogy nem bírtam ki, hogy ne olvassam tovább. Nem érdekelt semmi, nem is hallottam, hogy a körülöttem lévők mit mondtak, annyira belemerültem. És be kell vallanom, igazából nem szeretem a romantikus történetelet - sőt -, de a te blogod nagyon magával ragadt. Olyan aranyosan kialakítottad a szerelmi szálakat, hogy akaratlanul is elmosolyodtam, amikor valami szép történt. Sőt, Niall és Rékának a kapcsolatának a kialakulását annyiszor visszaolvastam, hogy mef se tudom számolni. Olyan aranyosak.♥ Ám a sztoridban nem csak szép jelenetek voltak... amikor Hilary "meghalt", még egy könnycsepp is utat talált magának az arcomon. Adam hülyeségein pedig annyit idegeskedtem, legszívesebben jól seggbe (bocs a kifejezésért:D) rugdostam volna. :D
    Nagyon szeretem a történetedet!♥
    Másik dolog: szerintem ne az határozza meg az új rész érkezését, hogy ennyi meg ennyi komment/pipa gyűljön össze. Vannak, akik épp azért is nem komiznak.. meg amúgy is, szerintem sookal többet jelent egy szép, hosszú megjegyzést, mint egy "köviiiiiiiiiit".. vagyis ebben az esetben egyet értek a névtelen hozzászólókkal. Mondtad, hogy ezek lesznek az utolsó, vagyis befejező részek, amit nagyon sajnálok, de ez a te döntésed, én pedig tiszteletben tartom.
    Ui: bocsi az esetleges hibákért, eléggé siettem. :D
    Puszi, Sunshine

    VálaszTörlés
  22. Joo ez a reeszz!igy tovabb♥ bella x

    VálaszTörlés
  23. Nagyon jól írsz, ez tény. Ritkán hozod a részeket, megértem nekem is alig van időm a tanulás és egyéb dolgok miatt. De minek feltételekhez kötni az új részt? Értem, hogy jó érzés ha sok a komment, de a fele az, hogy ”gyorsan kövit”. Szerintem sokkal jobb ha 10 normális komi van, ami kifejti az olvasó érzéseit. Kérlek ezt ne értsd félre nagyon szeretem ahogy írsz.

    VálaszTörlés
  24. Hajrá jó lett!!! Legyen még sok!

    VálaszTörlés
  25. nagyon jól írsz:)<33 siess a kövivel:)<33

    VálaszTörlés
  26. huhh dejoo..ìrj továbbra is! egy ilyen tehetséget nem lehet abbahagyni♥ szard le azokat akik rosszat mondanak rólad..de legalább megerősítenek!:*puszi

    VálaszTörlés
  27. uramisteeen rohadt joo lett

    VálaszTörlés
  28. jöjjön már a következő :) <3 nagyon várom

    VálaszTörlés
  29. nagyon jó!!!! lécci gyorsa legyél a kövivel

    VálaszTörlés
  30. azért ha tényleg befejezed akkor adhatnál neki valami befejező részt,amiben lehet érezni h nincs tovább...ennyit csak megér neked a blog,,(meg az olvasóid)

    VálaszTörlés
  31. nagyon jó lett, siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  32. már meg van a 30 hozzászólás és a 60 értékelés is:)

    VálaszTörlés
  33. Jézusom! Ez valami fantasztikus! De.hjuuj. támogatom a könyv ötletét ;) <3 Zsófi D. xx

    VálaszTörlés
  34. Megvan a 60 értékelés...és a 30 hozzászólás...valamint az egy hónap is eltelt..akkor most mi lesz ??? ennyi ? kész ? vége? ://

    VálaszTörlés
  35. Szerintem,neked is egy kicsit oda kellene figyelned ránk..lehet hogy nehezek a napjaid,de akkor ne írd tovább. Nem mindig mi vagyunk azok akik a "rossz fiúk"..ezen elgondolkozhatnál. Elég régen összegyűltek már azok a dolgok amit te kiadtál parancsnak. Legalább valamit ide ugathatnál nekünk,hogy lesz a rész vagy nem..nagyon jól írsz meg minden,de szerintem ez már elég sokkos helyzet.

    VálaszTörlés
  36. Most mit izéltek már itt?? Szerintem akkor ír amikor van ideje, és ha egyszer nem tud akkor nem! Értsétek már meg!! Nem titeket hibáztat, és nem azért nem hoz mindig részeket, mert ti vagytok a hibásak! Kia az az ember, aki egyfolytában a gép előtt csücsül? Van olyan?! Szerintem itt nem igazán van! ;) Amikor lesz időd írni Dalmi, akkor írj! És remélem nem fejezed be a blogot, az ilyen "utálkozó" emberek miatt, akik még meg sem becsülik hogy hozol egy részt! Ne foglalkozz az ilyenekkel! ;)
    Lots of Love, Đ. x

    VálaszTörlés
  37. par nem alatt letudtam az osszes epizodot!!! :))))<3<3<3<3<3

    VálaszTörlés
  38. Nem panaszkodni akarok......ja de.!! Dalmi nem tudom észrevetted-e de megvan a 30 hozzászólás a 60 ért. és még az egy hónap is (már egy ideje) eltelt.megértem h nem tudsz minden nap gépezni,de akkoris egy hónap alatt csak irtál valamit...

    VálaszTörlés
  39. Szia te egy tehetséges iro no vagy irhatnal konyvet akar rendszeresegemme valt blogod olvasasa csodalatos izgalmak szerelem csalodás imádom es nem hagyd abba imádlaak

    VálaszTörlés