2013. augusztus 5., hétfő

6.fejezet~20.rész (fejezetzáró)

Sziasztok drágák! 
Következő rész 30 hozzászólás, 60 értékelés és 170 feliratkozott olvasó után! 
Jó olvasást!
Puszi: Dalmii xx 




Harry szemszöge
Megijedtem... 
Emma sehol, a többieket sem találom. Reménykedtem benne, hogy csak kicsit többet ittak a kelleténél és szimplán itt hagytak.  
-Emma! Emma!-kiabáltam torkom szakadtából. Az agyam azt mondta, hogy induljak el haza... a szívem azonban itt marasztalt és keresésre bírt. 
Ahogy sétálgattam London enyhén ködös utcáin, a szívem egyre hevesebben vert. Fogalmam sem volt miért, talán mert kellőképpen kifáradtam. 
Egy ismerős férfi alakot vettem észre a távolban... talán Mark az, és tud valamit Emma hollétéről. 
-Mark?-kérdeztem hunyorogva, miközben a kezeimet kivettem a kabátom zsebéből és futni kezdtem.
Ahogy közelebb értem, megláttam, hogy nincs egyedül.
-Nem csináltam semmit, esküszöm Harry... én csak elhoztam őt sétálni, hátha jót tesz neki-ordítozott.
Először fel sem fogtam, hogy mi történik, csak sírásra lettem figyelmes... és egy ücsörgő lányra... Emmára.
-Emma! Már mindenhol kerestelek!-rohantam oda hozzá, majd letérdeltem mellé és megfogtam az arcát. 
Rémisztő volt.
Csak ücsörgött, a könnyei folytak és egyfolytában egy helyre bámult.
-Szerelmem, itt vagyok, semmi baj nincs, nyugodj meg.
Szavaim üres fülekre találtak... Emma olyan volt, mint aki teljesen össze van zavarodva.
-Mit csináltál vele?-löktem arrébb mellkasánál fogva Markot.
Persze az egész szimplán hirtelen felindulásból történt. Jó, bevallom amúgy sem túl szimpatikus. 
-Harry, az életemre esküszöm, hogy semmit! Kapott egy telefont, aztán egyszer csak összeesett, nem kapott levegőt, és üvöltött... valamit tennem kellett. Segítettem neki felállni, aztán idáig eljöttünk, ő lekuporodott a földre és azóta nem mozdul. Fogalmam sem volt, hogy mit tegyek Harry-kiabálta Mark, miközben kezeit összekulcsolva tarkójára tette és elfordult.
-Jó, ne ordíts már, inkább találjuk ki, hogy mit csináljunk vele. Semmire nem reagál-néztem Markra ijedten.-Talán a telefonja majd választ ad mindenre-csillantak fel szemeim, de abban a pillanatban, ahogy megfordultam, szörnyű rettegés fogott el.
-Hova tűnt? 
-Ki?
-Szerinted kiről beszélek, te idióta?-üvöltöttem Markra. 
Emma sehol nem volt. Még a közelben kell lennie, ebben biztos vagyok.
-Jézusom... tudod mit? Én ebbe nem akarok belekeveredni, én nem akarok felelősséget vállalni, ha valami baja lesz. Most haza megyek inkább. Én ezt nem bírom, sajnálom-mondta, majd megfordult és futni kezdett.
Nem hittem el amit mond... végül is pont ez a barátok feladata, nem? Segíteni, bármikor.
Legszívesebben után rohantam volna és letéptem volna a fejét. De nem tehettem, hiszen meg kell találnom Emmát.


Futottam, ahogy csak bírtam. Ennyire messzire nem mehetett. 
A távolban mentő vinnyogására lettem figyelmes... aztán elöntött a félelem és a hang irányába kezdtem el futni. Mi van, ha Emma csinált valami hülyeséget? De ki szólt a mentőknek? Mi történik? 
Egyszerűen nem tudtam, hogy mit kéne most tennem... megálltam és forogni kezdett körülöttem az egész világ. Majd a földre rogytam. NEM BÍROM! Nekem ez már túl sok. 

***

-Uram, jól van?-bökdösött meg egy idősödő, ősz hajú férfi.
Felálltam és kinyitottam a szemem. Világosodik. Az egész éjszakát itt töltöttem az utcán összekuporodva? És Emma? Feladtam! Nem kerestem meg! Ha valami baja lesz, az az én hibám! Azonnal meg kell keresnem.
-Elnézést-mondtam a férfinek, majd felálltam és szaladni kezdtem.
A sírás kerülgetett, legszívesebben feladtam volna, és egy kocsi elé ugrom.
A telefonom pittyegni kezdett. A kijelzőn Louis neve íródott ki.
-Igen?
-Szia haver. Rohadt nagy gáz van, de te hol a fenébe vagy? 
-Hosszú. Gyorsan mond, Louis. 
-Emma... szóval... menj a kórháztól két utcával arrébb és fordulj be jobbra. 
-Mi? Ez mit jelentsen Louis?-kérdeztem, de azzal a lendülettel le is tette a telefont, így választ nem kaptam a kérdésemre. 

Jenna szemszöge
Fél három múlt. Életem legrosszabb estéjén vagyok túl. Most értem haza(mivel Londonban buliztam, a régi házunkban alszom) azt hiszem kezdek józanodni. 
A lakásba belépve ledobtam a táskámat a kanapéra, majd a fürdő felé indultam lassú, kimért léptekkel. 
Ahogy megláttam magam a tükörbe, a rémület fogott el.
"Így néztem ki egész este? Nemár.
Hideg vízzel megmostam az arcom, aztán ahogy egyre jobban belemerültem a gondolataimba, egy könnycsepp csordult végig az arcomon. 
Teljes szívemből szeretem Zaynt. 


Azt hiszem a legjobb lesz, ha most megyek és elteszem magam holnapra.
Beléptem a hálószobámba, gondosan megágyaztam, majd felvettem a pizsamámat, ami egy rövidnadrágból és egy toppból állt. 
Amikor már lefeküdtem és kényelmesen befészkeltem magam a párnák közé, kopogást hallottam az ajtómon.
Minden átfutott az agyamon.
Talán nem kéne kinyitni, lehet, hogy csináltam valamit és a rendőrség keres...
De nem lehetek ennyire nyuszi... 
A kilincset lenyomva lassan kinyitottam az ajtót. Ami fogadott, hihetetlen volt.
-Szeretlek Jenna. Csak te kellesz nekem.

Emma szemszöge
"Hölgyem, önnek látogatója érkezett."-valami suttogást hallottam és közeledő lépteket.
 Nem érdekelt. Csak egyedül akarok lenni... csak hagyjon mindenki békén. Segíteni úgysem tud senki. Jó itt nekem. Életem végéig itt akarok maradni. Már ameddig tart...

"Látogatója érkezett."

58 megjegyzés:

  1. ne már, ilyen helyen abba hagyni! Dalmi.... megőrjítesz!
    Csodás rész lett, tudod, hogy imádtam!<3

    Ölel,
    Patricia F.

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem teheted!! Nem hagyhatod itt abba!! (Am rohadt jó lett;) Hozz hamar részt!! #Yeahénvokaharmadik

    VálaszTörlés
  3. a frászt hozod rám!imádom folytasd minél hamarabb

    VálaszTörlés
  4. Ezt nem teheted Dalmi!!!! ♥ Folytatást követelek!!! Am nagyon jó let! :*
    By: Daniellaa Tavaszii

    VálaszTörlés
  5. Naggyon tetszett *w* imádom:D HAMAAAR hozd a kövit :$ puszii:*

    VálaszTörlés
  6. ELMEGYÓGYINTÉZETBE KERÜLT EMMA? UGYE MOST CSAK ÉN GONDOLOK ROSSZRA? NEM TUTI, HOGY ODA KERÜLT!:o Miért érzem, hogy Harry az? És már pedig remélem, hogy Styles ment oda:3 imádtam, nagyon jó lett:3 várom a következő részt:3 *-* xoxo

    VálaszTörlés
  7. Ááá elmegyógyintézetbe került Emma?? :(( Megint egy nagyon jó rész, siess a kövivel! :33 ;)

    VálaszTörlés
  8. Úristen omg ez brutál jó rész lett ügyi vagy hozzál hamar következő részt léccike gratula ügyi vagy!!

    VálaszTörlés
  9. Jaj már nagyon várom a következő részt úristen most mi lesz Emmával?? <3 <3 XDD Annyira kíváncsi vagyok hogy léccike siess a kövi résszel amúgy nagyon de nagyon jó lett ügyes vagy puszi <3

    VálaszTörlés
  10. Most Emma elmegyógyintézetbe került? Mi van ez durva várom a kövit ügyi vagy Dalma <3

    VálaszTörlés
  11. Húúú nagyon jó lett!! :))) kövit kövit izgulok várom már :))

    VálaszTörlés
  12. Dalmii nagyon ügyi vagy hozd a kövit pusszi :)

    VálaszTörlés
  13. I don't care .i love it<33 siess:*:D

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó rész lett,mint a többi :) Köviiit

    VálaszTörlés
  15. I LOVE YOU DALMII gratulacioo :)

    VálaszTörlés
  16. Uh ez brutál jó lett nagyon kiváncsi vagyok ,remélem hamar hozod a kövi részt! Mellesleg nagyon jól írsz. :D

    VálaszTörlés
  17. Dalmii nagyon ki tettél nagyon de nagyon gratulálok neked és léccike siess a kövivel már nagyon izgatott vagyok!!!
    Puszi:Olívia033WX

    VálaszTörlés
  18. Hajjrá Dalmii ügyi vagy sok sikert a többi írásához és léccike a kövivel siess egy kicsit köcce pussza:Lilly!

    VálaszTörlés
  19. Fuuu....nagyon joo lett!!

    VálaszTörlés
  20. Nemáááár!Nagyon gyorsan következőt követelek!Nagyon jó lett! <3

    VálaszTörlés
  21. Ilyen helyen abbahagyni?!:ooo Dalmiii ejnye:DD imádom gyorsan kövit:*

    VálaszTörlés
  22. Lécci folytatsd! Nagyon szeretem a blogot! :)
    Xx Anita

    VálaszTörlés
  23. Dalmii!!! Ez nagyon jó lett ez a rész!! Csak így tovább!!:) Hamar írj részt!!

    VálaszTörlés
  24. Elmegyógyintézet?? NEE!!!! Hozz hamar részt, hogy ez ne legyen igaz!!! Am tök jó lett!!

    VálaszTörlés
  25. Ezt nem teheted!!! Gyorsan köviiiiiiit!!

    VálaszTörlés
  26. Uuu teljesen zavaroos*-*ennyi izgalmaat.xdnagyon jo lett:) hozdd a kövit amint tudod:D
    Kata:*

    VálaszTörlés
  27. Jajj, Dalmi, halálra rémisztesz!! Nagyon jó lett!! Hozd a kövit hamar!! Gabi :*

    VálaszTörlés
  28. Sziaa. :) IMÁDOM A BLOGOD. Sajnos elakadtam az 5. fejezetnél, de igyekszem minnél hamarabb pótolni. :) Itt egy kis meglepi addig. http://we-danced-all-night.blogspot.hu/2013/08/waaa-1-dij.html Gratulálok. A világ legjobb blogja. :)

    VálaszTörlés
  29. Nagyon jó rész lett!!!!! :D Hama hozd a kövit!!!!! :D

    VálaszTörlés
  30. Tök jó lett hamar hozd a kövit!!

    VálaszTörlés
  31. AZTA:oo nagyon jò lett ,vàrom a kövit ès csak igy tovabb Dalmikàm<3:)

    VálaszTörlés
  32. Nagyon szeretem a blogodat! Ez a rész is olyan szuper lett, mint a többi! Nagyon várom már a kövit!! xoxo Tünci :) <3

    VálaszTörlés
  33. Szia! Díj vár nálunk! (: http://iranytumagamhoz.blogspot.hu/2013/08/dij-2.html

    VálaszTörlés
  34. Nagyon jó siess a kövivel :*

    VálaszTörlés
  35. Rettenetesen várom a folytatásd. Egyszerűen iszonyat jól irsz. Imàdom a blogod, a történeted, ami egyre csak izgalmasabbà vállik. Villám gyorsan hozzd a folytatást!!! :)))

    VálaszTörlés
  36. Eszméletlen jól írsz. Végig izgultam.... Minél hamarabb hozd a következőt. <3 ;)))):))))

    VálaszTörlés
  37. http://1d-vampire-story.blogspot.hu/search/label/Awards meglepi! :)

    VálaszTörlés
  38. sziaa :D nagyon-nagyon tetszik a blogod, pár óra alatt elolvastam az egészet és szerintem rohadt jól írsz, tök ügyes vagy de tényleg :) már várom a következő részt, Luca xx

    VálaszTörlés
  39. Szia :) Ma hajnali 1korul talaltam a blogodra es aztota olvasom teljesen magaval ragadott a tortenet! Fel napja olvasok es alig tudok most irni mert nem latok... Alig varom a folytatast de mar majdnen 2het eltelt ez a resz ota :( Kerlek siess <3

    VálaszTörlés
  40. Szia! imádom a blogod :) remélem minél hamarabb hozod a kövit :)
    Puszi: Csak Egy Csajszixx
    Ui: Nézz be ide, várni fog valami -> www.azeletoromelvezd.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Tegnap este 11 körül ajánlotta a blogod az egyik barátnõm! Kb háromnegyed háromkor tudtam letenni a telóm annyira tetszett! Aludtam 5 órát és folytattam a blogolvasast! Nagyon nagyon nagyon nagyon szuper a blogod! Már nem tudod elképzelni mennyire várom a folytatást! Siess a kövivel!!!!

    Pálma

    Ui.: Irtózatosan jól írszz! Kedvenc blogjaim közül az áll az elsõ helyen!

    VálaszTörlés
  42. nagyon jól írsz imádom a blogod:))) csak siess a kövivel mert már nem birok várni!;D!!

    VálaszTörlés
  43. Nemrég kezdtem el olvasni a blogod, de hihetetlen gyorsan elolvastam, mert imádom nagyon jóó :)) siess kérlek mert nem bírom ki! :DD

    VálaszTörlés
  44. szia!:)
    nem rég találtam meg az oldaladat és 5 nap alatt az elejéről elolvastam,annyira jó..kérlek írj még 1000 részt..annyira átélhetően és csodálatosan írod a részeket,majdnem az egész történetet végig sírtam,főleg amikor olyan részek voltak..annyira tehetséges vagy, hogy ez valami csoda..így tovább! várom a következő részt és folyamatosan az oldalt fogom lesni hogy mikor hozod már:)
    x.bella

    VálaszTörlés
  45. Na köviit ne kínozz basszus tegnap kezdtes és vélemény PER-FECT gyorsaaaaan köviiiiiiii <33

    VálaszTörlés
  46. Szia! Nagyon tetszik a blogod..szóval siess a következő résszel:)

    VálaszTörlés
  47. Szia! Rohadt jól írsz,elolvastam az egészet nagyon gyorsan és annyira megtetszett,remélem hogy minél hamarabb hozod a következő részt! nagyyyoooonnnn váárrrooom!:) <3
    Nilla.xx

    VálaszTörlés
  48. hozzzzd a köviiiiiitttt létsziiiiiiiiii :)
    immádom a blogod
    Encsi

    VálaszTörlés
  49. Már bocsi de már majdnem egy hónap telt el....miért nem hozod a következő részt? vagy ha nem akarod írni akkor legalább írtad volna meg...

    VálaszTörlés
  50. Szia dalmi!!!nagyon ügyes vagy.nem olyan régóta olvasom a blogodat de amióta elkezdtem nem bírom abba hagyni mert szuper jó lett!!!!!!nagyon tehetséges vagy :)imádom emma és harry romantikus kapcsolatukat ez mutatja milyen egy igazi szerelem.megszeretnélek kérni hogy majd tudsz egy kicsit többet emmáról és harryről írni......de ha nem tudsz írni nem baj:)siess a kövi részel;) puszi:Anna:)

    VálaszTörlés
  51. Szia. Egy hónapja nem is tettél fel semmit. Még csak egy kis életjelet sem adtál. Mikorra várható a következő rész ? NE érts félre, imádom a blogodat,meg téged is. de nagyon ritkán hozol újat.Ezzelnem arra célzok hogy mindennap irnod kéne ,hogy hetente új részekkel álj elő. Csak annyitmondok ,hogy legalább az olvasóidat értesitsd, hogy kb mikorra várható a kövi.:)
    puszi: Bogi:)

    VálaszTörlés
  52. sziaaa! kérlek írd le hogy hozol új részt vagy nem,mert így a te olvasóid száma is csökken,nem gondolod? ez nem bántás meg semmi ilyesmi,csak akkor mondd el,mert nem igaz hogy 1x sem gondoltál "ránk"..

    VálaszTörlés
  53. Egyszerűen imádom<3<3<3<3

    VálaszTörlés